Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Stefan wrote:
Festlileak meetup by My Baby?
1f61b.svg


Nee serieus, lijkt me leuk mede forummers te ontmoeten.
Geen idee wat een handige tijd, plek of dag is

Ik had het idee dat er ook weer een ‘officiële’ Festileaks meet-up zou komen. Ik zal ff informeren of dat nog in de planning zit.

Correct! We zoeken weer een mooi moment om cocktails te gaan drinken met jullie. Waarschijnlijk communiceren we het deze week en dan hopen we weer zo veel als mogelijk Festileakers te zien! :D
(Hoewel ik zelf met pijn in het hart dit jaar niet op LL ben)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.057
Indiaantje89 wrote:
Afgelopen 2 jaren maakte ze wel de namen bekend van te voren.

Ik ben er vrijwel zeker van dat Johan Gielen niet van te voren was aangekondigd twee jaar geleden. Waar was dat bekend gemaakt?
Jawel was van te voren bekend dat hij kwam. Ik had me dat juist extreem op verheugd dat jaar. Eerst maakte hij het zelf bekend via zijn website. Toen zat hij niet bij de “laatste namen” en toen werd hij later alsnog bekend gemaakt.

https://festileaks.com/2017/08/the-partysquad-johan-gielen-en-meer-desperados-tent-op-lowlands/
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.057
Echt jaloers op Pukkelpop met die tweede The National set. Bezoekers mogen de setlist bepalen, daar valt zoveel moois van te maken. Maarja het zal vast een set worden vol met bekende nummers.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Wat me trouwens ook opvalt is dat bijna iedereen die op zaterdag niet naar Billy gaat, voor Bodego kiest en helemaal niemand voor Dub Inc.
Dub Inc is echt zo ontzettend vette “Band”. Nu 2x mogen zien en ga ook naar Paradiso eind dit jaar. Maar echt mensen dit is 1 groot feest.
Zoveel publiekparticipatie, heerlijke sfeer en gewoon live echt leuke muziek
1f642.svg

Inderdaad: paar jaar geleden gezien (ongepland, want schuilend voor regen een willekeurige tent ingerend), maar hoe tof!

Ben ook wel in voor FL-meeting, als het beetje in schema past.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Ik heb die Desperados line up helemaal niet mee gekregen in 2017. Dacht dat alles een verrassing was tot het laatste moment.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Echt jaloers op Pukkelpop met die tweede The National set. Bezoekers mogen de setlist bepalen, daar valt zoveel moois van te maken. Maarja het zal vast een set worden vol met bekende nummers.

Op het eerste gezicht was ik ook jaloers, maar ga er maar van uit dat die eerste set, die overigens ook maar 1 uur en een kwartier is, gewoon IAETF integraal is. Dat betekent dus dat nummers als Mr. November, Terrible Love, I Need My Girl etc. allemaal die setlist ingestemd gaan worden; oftewel, allemaal goede nummers, weinig echt bijzonder en jaloersmakend. Die Boxershow die ze in België deden, die was jaloersmakend!
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Ik lees Boxer. Moet denken aan Boxer Rebellion. Ook een lekker bandje. Bedankt die ga ik deze ochtend weer eens luisteren.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.057
Indiaantje89 wrote:
Echt jaloers op Pukkelpop met die tweede The National set. Bezoekers mogen de setlist bepalen, daar valt zoveel moois van te maken. Maarja het zal vast een set worden vol met bekende nummers.

Op het eerste gezicht was ik ook jaloers, maar ga er maar van uit dat die eerste set, die overigens ook maar 1 uur en een kwartier is, gewoon IAETF integraal is. Dat betekent dus dat nummers als Mr. November, Terrible Love, I Need My Girl etc. allemaal die setlist ingestemd gaan worden; oftewel, allemaal goede nummers, weinig echt bijzonder en jaloersmakend. Die Boxershow die ze in België deden, die was jaloersmakend!
Ja daar heb je gelijk in hoor. Maar gewoon alleen het idee al dat je lekker wat oude klassiekertjes in de set kan gooien die ze amper spelen is om je vingers bij af te likken hoor. Ik zou zo graag een Lucky You bijvoorbeeld eens live horen om maar wat te noemen.
 

Michiel1617899555

Campingartiest
26 jan 2016
86
0
Iemand weleens de Adonis van binnen gezien (Niet een adonis, dé Adonis)? Ik ben er wel benieuwd naar, maar kwam er steeds op verkeerde momenten langs. Veel te druk of dicht...
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
797
480
Iemand weleens de Adonis van binnen gezien (Niet een adonis, dé Adonis)? Ik ben er wel benieuwd naar, maar kwam er steeds op verkeerde momenten langs. Veel te druk of dicht…

Altijd die lange rij helaas. Had vorig jaar wel bij de verrassingsset van Jobse willen zijn tough..
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Wat me trouwens ook opvalt is dat bijna iedereen die op zaterdag niet naar Billy gaat, voor Bodego kiest en helemaal niemand voor Dub Inc.
Dub Inc is echt zo ontzettend vette “Band”. Nu 2x mogen zien en ga ook naar Paradiso eind dit jaar. Maar echt mensen dit is 1 groot feest.
Zoveel publiekparticipatie, heerlijke sfeer en gewoon live echt leuke muziek
1f642.svg

Paar jaar gelden ook op LL gezien, echt te gek inderdaad. Je hebt geen woord teveel gezegd, een groot regen, ska, hip hop feestje.
Bodego is ook leuk ;-)
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Ik zoek nog een alternatief voor Billy Eilish eigenlijk. Ik geloof het wel allemaal, en ik verwacht echt dat de Alpha daar enorm druk gaat worden. Er staat niet echt iets groots tegenover namelijk. Dub Inc zal ik staan! Ken het helemaal niet.
 

Michiel1617899555

Campingartiest
26 jan 2016
86
0
Ik zoek nog een alternatief voor Billy Eilish eigenlijk. Ik geloof het wel allemaal, en ik verwacht echt dat de Alpha daar enorm druk gaat worden. Er staat niet echt iets groots tegenover namelijk. Dub Inc zal ik staan! Ken het helemaal niet.

Ik ga lekker rammelen in de X-Ray.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik zoek nog een alternatief voor Billy Eilish eigenlijk. Ik geloof het wel allemaal, en ik verwacht echt dat de Alpha daar enorm druk gaat worden. Er staat niet echt iets groots tegenover namelijk. Dub Inc zal ik staan! Ken het helemaal niet.

Als je een beetje into the Ska / Reggea bent, en de Franse taal een beetje kan waarderen ga je het super vinden :)
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ik zoek nog een alternatief voor Billy Eilish eigenlijk. Ik geloof het wel allemaal, en ik verwacht echt dat de Alpha daar enorm druk gaat worden. Er staat niet echt iets groots tegenover namelijk. Dub Inc zal ik staan! Ken het helemaal niet.

Ja kan ook vooraan gaan staan wachten bij My Baby in de Bravo ;-)
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Ik zoek nog een alternatief voor Billy Eilish eigenlijk. Ik geloof het wel allemaal, en ik verwacht echt dat de Alpha daar enorm druk gaat worden. Er staat niet echt iets groots tegenover namelijk. Dub Inc zal ik staan! Ken het helemaal niet.
Ik moet met het kroost mee naar IDKHBTFM in de India ;-) als het me niet bevalt loop ik wel even naar BE denk ik. Ben wel nieuwsgierig.
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Ik zoek nog een alternatief voor Billy Eilish eigenlijk. Ik geloof het wel allemaal, en ik verwacht echt dat de Alpha daar enorm druk gaat worden. Er staat niet echt iets groots tegenover namelijk. Dub Inc zal ik staan! Ken het helemaal niet.

Ik hoop daar gewoon ff lekker op de heuvel te chillen, daar is in principe ook altijd wel plek toch?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Vaak kan je niet 'even' chillen op de heuvel. Vroeger wel, maar tegenwoordig moet je al staan(zo vermoeiend) anders zie je alleen maar benen om je heen. Geldt alleen bij grote namen trouwens. Wel eens in slaap gevallen overdag bij Eagles of Death Metal in de Alpha een aantal jaar geleden daar op de rechter heuvel. Als je bij zo'n band in slaap kan vallen, weet je dat je goed naar de tering bent.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken