Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
mdekens wrote:
Ik zoek nog een alternatief voor Billy Eilish eigenlijk. Ik geloof het wel allemaal, en ik verwacht echt dat de Alpha daar enorm druk gaat worden. Er staat niet echt iets groots tegenover namelijk. Dub Inc zal ik staan! Ken het helemaal niet.

Als je een beetje into the Ska / Reggea bent, en de Franse taal een beetje kan waarderen ga je het super vinden
1f642.svg

Echt, ik hou van alle soorten muziek. Dus dit zal ook ongetwijfeld gewaardeerd worden.
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Nieuw nummer van The Growlers! https://www.allthingsloud.com/european-premiere-growlers-return-dancefloor-natural-affair/
 

JazzyJazz

Playlistbediener
9 aug 2017
34
63
Iemand weleens de Adonis van binnen gezien (Niet een adonis, dé Adonis)? Ik ben er wel benieuwd naar, maar kwam er steeds op verkeerde momenten langs. Veel te druk of dicht…

Ja vorig jaar op de vrijdagnacht binnen geweest en echt een half uur voordat Job Jobse ging draaien weer weg gegaan. Baal er nog steeds van.
 

Thijsvdn

Campingartiest
7 feb 2017
65
7
Michiel wrote:
Iemand weleens de Adonis van binnen gezien (Niet een adonis, dé Adonis)? Ik ben er wel benieuwd naar, maar kwam er steeds op verkeerde momenten langs. Veel te druk of dicht…

Ja vorig jaar op de vrijdagnacht binnen geweest en echt een half uur voordat Job Jobse ging draaien weer weg gegaan. Baal er nog steeds van.

Ik weet niet wat erger is, dat, of dat ik Job een paar uur voor zijn optreden bij de Alpha tegenkwam, een praatje maakte over zijn sets en hem daarna vroeg of hij nog ergens een verrassingssetje ging weggeven. Toen vertelde hij dat hij gewoon als bezoeker was, ja hoor. Al tig keer gezien maar in de Adonis leek me dat echt geweldig.
 

JazzyJazz

Playlistbediener
9 aug 2017
34
63
JazzyJazz wrote:

Michiel wrote:
Iemand weleens de Adonis van binnen gezien (Niet een adonis, dé Adonis)? Ik ben er wel benieuwd naar, maar kwam er steeds op verkeerde momenten langs. Veel te druk of dicht…


Ja vorig jaar op de vrijdagnacht binnen geweest en echt een half uur voordat Job Jobse ging draaien weer weg gegaan. Baal er nog steeds van.

Ik weet niet wat erger is, dat, of dat ik Job een paar uur voor zijn optreden bij de Alpha tegenkwam, een praatje maakte over zijn sets en hem daarna vroeg of hij nog ergens een verrassingssetje ging weggeven. Toen vertelde hij dat hij gewoon als bezoeker was, ja hoor. Al tig keer gezien maar in de Adonis leek me dat echt geweldig.

Oeh die is wel heel smerig
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Ik zoek overigens nog een kaartje. Niet voor mijzelf, maar voor een vriend die mee moet. Via Ticketswap is de meest betrouwbare manier, right?
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Ik zoek overigens nog een kaartje. Niet voor mijzelf, maar voor een vriend die mee moet. Via Ticketswap is de meest betrouwbare manier, right?

Right, of via een bekende. Nooit Marktplaats doen, daarmee is vorig jaar een vriend van mij echt mega genaaid (daardoor Lowlands gemist)!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Yeah, via marktplaats doe ik sowieso niet. Maar het is opzich wel veilig om via marktplaats > via ticketswap te doen. Je kan prive tickets sturen naar degene die je daarvoor hebt bepaald.

Alsnog, als hier iemand nog een ticket kwijt moet, PICK ME! :) En je krijgt een Mojito.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Yeah, via marktplaats doe ik sowieso niet. Maar het is opzich wel veilig om via marktplaats > via ticketswap te doen. Je kan prive tickets sturen naar degene die je daarvoor hebt bepaald.

Alsnog, als hier iemand nog een ticket kwijt moet, PICK ME!
1f642.svg
En je krijgt een Mojito.

TS is wel prima. Bij U2 haalde ze er een vals kaartje dat ik had gekocht eruit. Geen idee hoe ze daar achterkwamen overigens. Vervolgens kreeg ik een uur eerder de tijd bij een volgende aanbieding op TS dan het grote publiek als coulance. Erg netjes, ondanks de pech toch naar het concert.

Ik verwacht nog wel wat tickets die los komen deze weken via TS
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.408
1.087
Ach ja, last minute komen er altijd kaarten vrij, maar dat is altijd makkelijk als het voor een ander is. Ik zou zelf ook in de stress zitten ?
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Vind het best wel heel kut nog steeds dat Joji, Denzel Curry en Clairo alle drie hebben afgezegd. Had waarschijnlijk voor nog meer clashes gezorgd, maar luister nu bijv de nieuwe plaat van Clairo en dat had zo chill geweest om te zien.
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Weet iemand al meer over de donderdag? Weer Silent Disco of weer eens iets vernieuwend?
 

BG

Playlistbediener
17 mrt 2015
49
0
Het weer ziet er niet heel best uit. Lange termijn voorspelling van KNMI is 80% zeker dat maar 19/20 graden wordt met elke dag wat regen (3-6 mm)....

Hopelijk draait dit nog iets bij!

Op Camping 4 heb je daar eigenlijk nog veel overlast van Bravo s’nachts? Lig namelijk normaal op 7 maar dit jaar zijn er mensen bij die perse voor de brug willen liggen ?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik zoek nog een alternatief voor Billy Eilish eigenlijk

Best wel wat opties tijdens Billie hoor:

[video]https://www.youtube.com/watch?v=a0APB8GQKjU[/video]

Dit is ook nog wel een leuk indiebandje als je daar zin in hebt
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
mdekens wrote:
Ik zoek overigens nog een kaartje. Niet voor mijzelf, maar voor een vriend die mee moet. Via Ticketswap is de meest betrouwbare manier, right?

Right, of via een bekende. Nooit Marktplaats doen, daarmee is vorig jaar een vriend van mij echt mega genaaid (daardoor Lowlands gemist)!

2 vrienden van mij gaan niet meer mee. Als je nog een kaart zoekt kan ik vragen of er nog 1 beschikbaar is.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Het weer ziet er niet heel best uit. Lange termijn voorspelling van KNMI is 80% zeker dat maar 19/20 graden wordt met elke dag wat regen (3-6 mm)….

Hopelijk draait dit nog iets bij!

Dat hoop ik ook!!
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Die weersvoorspellingen slaan tegenwoordig helemaal nergens op. Vooral buienradar niet. Heb afgelopen tijd al twee keer een flinke bui gehad terwijl de voorspelling 0,0 was en één droog gehad terwijl ik middenin een rode vlek zat.
Sowieso maandagochtend regen neem ik aan, heb het idee dat dat ieder jaar zo is ;)
20 graden is niet echt een probleem, hoeft niet superwarm te zijn.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
We zien daar wel wat voor weer het wordt toch :') Hoop in ieder geval niet dat het regent als we in de rij staan voor de polsbandjes/moeten lopen naar de camping. Dit had ik op Woo Hah dit jaar, en al m'n kleren waren heel het weekend vochtig/nat :roll:

Met de line up compleet en het blokkenschema uitgestipt nogmaals de vraag:

Waar kijk je het meest naar uit?

Voor mij is het denk ik toch Loyle Carner. Ik roep al jaren dat ik hem op Lowlands wil en eindelijk gaat het gebeuren.
Wel heel erg jammer dat ik daarvoor James Blake moet skippen. Maar ik denk dat Loyle leuker is om op een festival te zien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken