Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Die clip waar ze het over hebben, wanneer het over Louis Cole gaat, heeft er ook voor gezorgd dat ik er naar toe ga :')

https://www.youtube.com/watch?v=IxEIQQkhyeI

Misschien kan het hier nog mensen overhalen! Vind het heel veel Vulfpeck vibes hebben.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
@mde


mdekens wrote:
Ik ben er nog niet echt helemaal uit hoe ik het ga doen zaterdag. Het kan ook zomaar een hele dag bij de Alpha worden en dan na .Paak doorlopen naar The National..

Je komt dan rond 21:15 bij de Bravo aan en moet dan waarschijnlijk nog 100 meter buiten de tent staan omdat ik verwacht dat Bravo echts veels te klein is voor The National. Vorig jaar kwam ik bijvoorbeeld later aan bij Nile Rodgers, dat puilde toen al flink uit. Maar een vleugje The National kan natuurlijk al de moeite waard zijn.

Tip, gewoon de Bravo ingaan. Binnen is meestal nog genoeg plek, even beetje lief brutaal doen en dan ben je binnen.
 

Thijsvdn

Campingartiest
7 feb 2017
65
7
chiem wrote:
@mde


mdekens wrote:
Ik ben er nog niet echt helemaal uit hoe ik het ga doen zaterdag. Het kan ook zomaar een hele dag bij de Alpha worden en dan na .Paak doorlopen naar The National..


Je komt dan rond 21:15 bij de Bravo aan en moet dan waarschijnlijk nog 100 meter buiten de tent staan omdat ik verwacht dat Bravo echts veels te klein is voor The National. Vorig jaar kwam ik bijvoorbeeld later aan bij Nile Rodgers, dat puilde toen al flink uit. Maar een vleugje The National kan natuurlijk al de moeite waard zijn.

Tip, gewoon de Bravo ingaan. Binnen is meestal nog genoeg plek, even beetje lief brutaal doen en dan ben je binnen.

Nou, vorig jaar was het bij Nile Rodgers helemaal in het midden (ik stond naast de geluidsman) ook gewoon écht heel druk. Dat is toch een behoorlijk eind vanaf de ingangen. Ik verwacht dat The National maar even druk is en dat veel mensen al snel naar de volgende meer dansbare of snellere act gaan zoals 21P of Moroder.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.033
8.674
Stefan wrote:

chiem wrote:
@mde


mdekens wrote:
Ik ben er nog niet echt helemaal uit hoe ik het ga doen zaterdag. Het kan ook zomaar een hele dag bij de Alpha worden en dan na .Paak doorlopen naar The National..


Je komt dan rond 21:15 bij de Bravo aan en moet dan waarschijnlijk nog 100 meter buiten de tent staan omdat ik verwacht dat Bravo echts veels te klein is voor The National. Vorig jaar kwam ik bijvoorbeeld later aan bij Nile Rodgers, dat puilde toen al flink uit. Maar een vleugje The National kan natuurlijk al de moeite waard zijn.


Tip, gewoon de Bravo ingaan. Binnen is meestal nog genoeg plek, even beetje lief brutaal doen en dan ben je binnen.

Nou, vorig jaar was het bij Nile Rodgers helemaal in het midden (ik stond naast de geluidsman) ook gewoon écht heel druk. Dat is toch een behoorlijk eind vanaf de ingangen. Ik verwacht dat The National maar even druk is en dat veel mensen al snel naar de volgende meer dansbare of snellere act gaan zoals 21P of Moroder.

Ik zou gewoon iets vroeger naar The National gaan. Is wel zo'n act die je van begin tot eind moet zien, en niet van buiten de tent, om er helemaal in op te gaan. Denk wel dat het een bijzondere show wordt. Ze hebben een erg mooi slot gekregen en anderhalf uur is ook lekker 'lang'.

Hetzelfde geldt voor The Good The Bad And The Queen trouwens. Niet zo'n act die je 'eventjes een stukje' moet meepakken vind ik. Ik zou Royal Blood op tijd laten voor wat het is (zie je toch al vaak genoeg) en volledig voor TGTBATQ gaan. Die zijn dat helemaal waard.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
797
480
Jeetje, wat valt de merch mij dit jaar tegen: https://officialmerchandise.nl/

Ze zouden toch met dezelfde ontwerpster als DTRH samenwerken?
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Net terug van vakantie en thuiskomen met het blokkenschema is erg fijn! Mijn programma:
Vrijdag: Girl in Red - Meetsysteem - YIN YIN - The Chats - Jungle - Fontaines D.C. - Jorja Smith - Rimon - TGTBTQ - De Staat - Zer00's Alternative
Zaterdag: Joep Beving - IDKHBTFM - Sharon van Etten - IDLES - Anderson .Paak - Giorgio Moroder - 21Pilots - Colin Benders - DJ Bus Replacement Service
Zondag (ook mijn verjaardag!): Julia Jacklin - Tamino - Willem - Jungle By Night - POND - Marc Rebillet - Black Midi - Tame Impala - Pirate Fest
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.358
5.050
Staan jullie spullen al klaar?
1f60e.svg
Nee ik moet nog een week werken :p.
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Staan jullie spullen al klaar?
1f60e.svg

Nee joh gek, ik moet komende week ook nog kleren aan ;)
Ook afgelopen week een partytent gekocht. Helaas was deze nergens meer in de winkels te vinden, dus online gekocht en daarom stukje duurder dan de goedkope van de Action. We gaan dit jaar ook voor het eerst boodschappen van tevoren doen, anders deden we het altijd op donderdagochtend in Lelystad.
 

flatsbats

Playlistbediener
30 jul 2019
14
1
Goed nieuws voor fans van A$AP:
https://www.ad.nl/show/a-ap-rocky-na-vrijlating-weer-op-het-podium-lowlands-bezig-met-plan-b-br~a232176b/
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Die clip waar ze het over hebben, wanneer het over Louis Cole gaat, heeft er ook voor gezorgd dat ik er naar toe ga :’)


Misschien kan het hier nog mensen overhalen! Vind het heel veel Vulfpeck vibes hebben.

Ze staan wel heel vroeg op de de dag, ik heb in al mijn edities het nog nooit gepresteerd om zo vroeg op het terrein te staan, dus waarschijnlijk niet. Maar de muziek is zeer aanstekelijk. Mocht ik fit zijn, links vooraan?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.358
5.050
nitotheno wrote:
Die clip waar ze het over hebben, wanneer het over Louis Cole gaat, heeft er ook voor gezorgd dat ik er naar toe ga :’)

Misschien kan het hier nog mensen overhalen! Vind het heel veel Vulfpeck vibes hebben.

Ze staan wel heel vroeg op de de dag, ik heb in al mijn edities het nog nooit gepresteerd om zo vroeg op het terrein te staan, dus waarschijnlijk niet. Maar de muziek is zeer aanstekelijk. Mocht ik fit zijn, links vooraan?
Niet vooraan staan bij de Yoga....
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Ohja, Yoga wel eens meegemaakt. Maar toen had ik mijn bed nog niet gevonden..

Het begint toch wel een beetje te kriebelen inmiddels. Wat heb ik er ontzettend veel zin in.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.765
2.347
Kunnen ze niet New Order op de spot van ASAP Rocky zetten???

Ik denk dat New Order beter tot zijn recht komt in de Bravo en dat een deel van hun productie daar al op afgestemd is. Aan de andere kant zou ik dit keihard toejuichen. Na New Order lekker door naar black midi, geen akelige clash meer.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Jeetje, wat valt de merch mij dit jaar tegen: https://officialmerchandise.nl/

Ze zouden toch met dezelfde ontwerpster als DTRH samenwerken?

Eens. Ik vind alleen die groene trui met Lowlands sleeves enigszins tof. Alles veel te duur ook.

Ze staan wel heel vroeg op de de dag, ik heb in al mijn edities het nog nooit gepresteerd om zo vroeg op het terrein te staan, dus waarschijnlijk niet. Maar de muziek is zeer aanstekelijk. Mocht ik fit zijn, links vooraan?

Ik sta wss wat meer achterin, want wil misschien nog eens stukje Tamino meepakken. Maar als het me bevalt, blijf ik wel hangen en zal ik mij rustig aan wat naar linksvoor voortbewegen :wink:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken