Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Volgens mij is hij gewoon voor iedereen toegankelijk. In principe is de oude camping 5 verdwenen en is deze nieuwe camping 0 ervoor in de plaats gekomen. Ik ben benieuwd wat voor soort camping dit wordt, wat betreft luidruchtigheid. Als hij een beetje rustig is lijkt het me best een aantrekkelijke plek om te staan.

Bron: https://festileaks.com/2019/07/de-veranderingen-op-het-festivalterrein-van-lowlands-2019/

Dan hoop ik niet op zo'n avontuur als vorig jaar. Toen zat ik op camping 6/7 en de WC's waren daar 1 nacht verstopt, waardoor we moesten rennen naar camping 5. In dat geval zouden we nu moeten terugrennen over de brug naar camping 4 als je opeens nodig moet schijten?
 

maricken

Playlistbediener
22 jun 2019
17
0
By the way…. Camping 0, is die nieuw?? Is die gewoon voor iedereen toegankelijk of hoort die bij de Glamcampings?

Vorig jaar is camping 0 wegens gebrek aan ruimte spontaan in het leven geroepen dacht ik.
Waarschijnlijk is dat zo goed bevallen dat ze er nu maar een officiële camping van hebben gemaakt.
Vorig jaar was het vroeg op de dag ook echt al retedruk op camping 1. Ik sta er al sinds 2010 maar het zo vroeg al vol zien lopen was nieuw voor ons. Ben benieuwd hoe het dit jaar gaat zijn. Ik sta met manlief op de gllamcamp en de rest van de groep hopelijk op camping 1 of 0.
 

maricken

Playlistbediener
22 jun 2019
17
0
Met betrekking tot het eten, welke zaak krijg veel waar voor je geld? Welke foodtruck kunnen jullie aanbevelen? Vind namelijk niet overal prijs-kwaliteit even goed.

Weet iemand hoeveel kaarten dit jaar zijn verkocht aangezien ze een stuk camping hebben weggenomen?

Ik ga nu echt het grootste geheim weggeven want dit is altijd snel op wegens succes... Maar de chicken wings van de Korean. Oohh my goodies. Echt te lekker.
 

cowbeef01

Nieuw lid
19 jul 2019
3
0
Waarom is camping 5 eigenlijk weg gehaald? Had altijd wel geluk bij die camping aangezien het juist wat rustiger was.
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Ik heb deze vraag eerder gesteld en volgens mij nog geen antwoord gezien: in de Lowlands app kan je ''Deel favorieten met vrienden'' aanvinken, maar waar kan ik de favorieten van vrienden eventueel terugzien? Dit zijn FB-vrienden neem ik aan? Weet iemand dit toevallig?
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Ik heb deze vraag eerder gesteld en volgens mij nog geen antwoord gezien: in de Lowlands app kan je ”Deel favorieten met vrienden” aanvinken, maar waar kan ik de favorieten van vrienden eventueel terugzien? Dit zijn FB-vrienden neem ik aan? Weet iemand dit toevallig?

Je kunt 't alleen maar per band zien. Wanneer je op een artiest klikt in de app, zie je onderin het scherm de facebook-ava's van je vrienden verschijnen wanneer zij die band ook als favoriet hebben aangeklikt.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
812
503
Hoe zit het met Lil Uzi Vert. Ik hoor dat zijn tour is gecanceld? Staan ook geen upcoming shows meer op zijn website?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.419
1.091
Ik leef al jaren op de Indonesische bamischotel. 5 muntjes en je bent klaar voor de hele dag.

Wow! Ik vind de porties altijd vrij klein. Wat je ook haalt. Na een uur heb ik al weer trek ?
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
chiem wrote:
Ik heb deze vraag eerder gesteld en volgens mij nog geen antwoord gezien: in de Lowlands app kan je ”Deel favorieten met vrienden” aanvinken, maar waar kan ik de favorieten van vrienden eventueel terugzien? Dit zijn FB-vrienden neem ik aan? Weet iemand dit toevallig?

Je kunt ’t alleen maar per band zien. Wanneer je op een artiest klikt in de app, zie je onderin het scherm de facebook-ava’s van je vrienden verschijnen wanneer zij die band ook als favoriet hebben aangeklikt.

Thanks!
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.287
804
mijn favo eten op LL
kibbeling,
meat pie,
ban xiao + Pho (van de vietnamees)
kippenvleugeltjes van de koreaan waren op DTRH heerlijk, die ga ik sws weer eten.
Japanse Ramen
Rotdog

pff als ik er zo over nadenk is er echt teveel lekker eten op LL
(eerlijk gezegd kijk ik nooit naar de prijs op LL)
ik probeer eigenlijk nooit 2x hetzelfde te eten en ik eet nooit friet of hamburgers ofzo, das echt zonde .
Er is zo een geweldig aanbod, dan ga ik geen gewone friet eten
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.386
1.454
Hoe zit het met Lil Uzi Vert. Ik hoor dat zijn tour is gecanceld? Staan ook geen upcoming shows meer op zijn website?

Verdomme zeg. Lil Uzi en A$AP Rocky had ik beide met rode stift gemarkeerd. Nu die ook al weg vallen, begin ik zelf ook al steeds meer de neigen naar een iets mindere editie wat betreft te line-up.

Ik verwacht dat Stormzy en/of Skepta dit wel gaat opvangen eigenlijk. Die pakken vrijwel alle shows van ASAP.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.419
1.091
Benieuwd of we op Lowlands dit jaar lachgastaferelen gaan krijgen? Wat denken jullie?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.386
1.454
Ik heb nog nooit lachgas op het festivalterrein gezien. Zelf wel altijd een 100 stuks aan patronen mee. Gewoon netjes opruimen en niemand heeft er last van. :)
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Ik heb nog nooit lachgas op het festivalterrein gezien. Zelf wel altijd een 100 stuks aan patronen mee. Gewoon netjes opruimen en niemand heeft er last van.
1f642.svg
Ik wel, ben zelfs een keer bekogeld met een patroon, op de camping. Blauwe plek zat twee weken later nog op mijn been ;-)
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.386
1.454
mdekens wrote:
Ik heb nog nooit lachgas op het festivalterrein gezien. Zelf wel altijd een 100 stuks aan patronen mee. Gewoon netjes opruimen en niemand heeft er last van.
1f642.svg


Ik wel, ben zelfs een keer bekogeld met een patroon, op de camping. Blauwe plek zat twee weken later nog op mijn been
1f609.svg

Ja, dat is inderdaad niet heel fijn. Wel een knappe worp geweest trouwens.

Zolang dat spul gewoon normaal wordt gebruikt, heeft niemand er last van lijkt mij. Ik vind inderdaad wel dat het festival dit zelf niet hoeft te verkopen, maar eigen gebruik is geen probleem lijk mij.
 

Michiel1617899555

Campingartiest
26 jan 2016
86
0
Michiel wrote:
Ik leef al jaren op de Indonesische bamischotel. 5 muntjes en je bent klaar voor de hele dag.

Wow! Ik vind de porties altijd vrij klein. Wat je ook haalt. Na een uur heb ik al weer trek
1f604.svg

O, dan weet ik niet of we het over dezelfde bami hebben. Ik vind het namelijk de enige volwassen porties op het terrein. Vorig jaar middenplein planet paradise. :roll:
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.530
5.375
mdekens wrote:
Ik heb nog nooit lachgas op het festivalterrein gezien. Zelf wel altijd een 100 stuks aan patronen mee. Gewoon netjes opruimen en niemand heeft er last van.
1f642.svg


Ik wel, ben zelfs een keer bekogeld met een patroon, op de camping. Blauwe plek zat twee weken later nog op mijn been
1f609.svg
Zo die zou ik ook even een knal verkopen dan. Dat ze aan de lachgas gaan moeten ze zelf weten, maar mensen bekogelen slaat nergens op.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken