Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

mgbss

Support act
15 feb 2019
802
489
Ik vind het altijd leuk om blogs e.d. over voorgaande jaren te lezen (direct na Lowlands lukt mij dat niet, damn feels..)

Kwam deze tegen, maar behoorlijk cringey: https://gewoonwateenstudentjesavondseet.nl/2018/08/lekker-nabeleven-de-hoogtepunten-van-lowlands-2018.html

Iemand andere tips? (Behalve schijtlollige Vice)
 

flatsbats

Playlistbediener
30 jul 2019
14
1
Ik vind het altijd leuk om blogs e.d. over voorgaande jaren te lezen (direct na Lowlands lukt mij dat niet, damn feels..)

Kwam deze tegen, maar behoorlijk cringey: https://gewoonwateenstudentjesavondseet.nl/2018/08/lekker-nabeleven-de-hoogtepunten-van-lowlands-2018.html

Iemand andere tips? (Behalve schijtlollige Vice)

De podcast Klap van de Molen over Lowlands 2017 en Lowlands 2018 zijn erg leuk om te luisteren. Die gasten bespreken in een kroeg-achtige stijl wat ze tof en minder tof vonden op LL en nemen die podcasts op vanaf de camping. Erg leuk en zeker 5u aan content om te luisteren over LL. Voorpret!

https://open.spotify.com/episode/26EJDWdII7Yuw34xRy4spv?si=9buSajlbS_WE9u6D1M2l2w
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
802
489
De podcast Klap van de Molen over Lowlands 2017 en Lowlands 2018 zijn erg leuk om te luisteren. Die gasten bespreken in een kroeg-achtige stijl wat ze tof en minder tof vonden op LL en nemen die podcasts op vanaf de camping. Erg leuk en zeker 5u aan content om te luisteren over LL. Voorpret!

Wat goed! Ben groot Klap van de Molen fan, maar eigenlijk niet bedacht dat er oude afleveringen over Lowlands zijn. Dank!
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Jet wrote:

mdekens wrote:
Ik heb nog nooit lachgas op het festivalterrein gezien. Zelf wel altijd een 100 stuks aan patronen mee. Gewoon netjes opruimen en niemand heeft er last van.
1f642.svg



Ik wel, ben zelfs een keer bekogeld met een patroon, op de camping. Blauwe plek zat twee weken later nog op mijn been
1f609.svg


Ja, dat is inderdaad niet heel fijn. Wel een knappe worp geweest trouwens.

Zolang dat spul gewoon normaal wordt gebruikt, heeft niemand er last van lijkt mij. Ik vind inderdaad wel dat het festival dit zelf niet hoeft te verkopen, maar eigen gebruik is geen probleem lijk mij.

Lijkt mij ook niet. Mensen moeten wat dat betreft zelf weten wat ze doen (alcohol, roken, pillen, gas, whatever), als ik er maar geen last van heb ;-)
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Zo die zou ik ook even een knal verkopen dan. Dat ze aan de lachgas gaan moeten ze zelf weten, maar mensen bekogelen slaat nergens op.
Waren onze campingbuurtjes. Ze gooiden zonder te kijken dus het was niet persoonlijk bedoeld haha... maar ze zijn sowieso een dag later van het terrein gekegeld, geen idee waarom, maar ze waren ineens onder begeleiding van de security hun spullen aan het pakken :lol:
 

flatsbats

Playlistbediener
30 jul 2019
14
1
mdekens wrote:

Jet wrote:

mdekens wrote:
Ik heb nog nooit lachgas op het festivalterrein gezien. Zelf wel altijd een 100 stuks aan patronen mee. Gewoon netjes opruimen en niemand heeft er last van.
1f642.svg



Ik wel, ben zelfs een keer bekogeld met een patroon, op de camping. Blauwe plek zat twee weken later nog op mijn been
1f609.svg



Ja, dat is inderdaad niet heel fijn. Wel een knappe worp geweest trouwens.

Zolang dat spul gewoon normaal wordt gebruikt, heeft niemand er last van lijkt mij. Ik vind inderdaad wel dat het festival dit zelf niet hoeft te verkopen, maar eigen gebruik is geen probleem lijk mij.

Lijkt mij ook niet. Mensen moeten wat dat betreft zelf weten wat ze doen (alcohol, roken, pillen, gas, whatever), als ik er maar geen last van heb
1f609.svg

In principe natuurlijk geen probleem als mensen hun patroontjes netjes opruimen, hoewel het natuurlijk wel irritant is als je de hele nacht dat sisgeluid van zo'n ballon die wordt opgepompt op een paar meter van je tentje hebt. Maar ach, echt veel slaap pak je toch al niet op die camping.
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Of Lil Uzi Vert vervangen wordt of niet, maakt mij niet zoveel uit als het tijdstip hetzelfde blijft. Heeft namelijk overlap met Tame Impala. Hetzelfde geldt voor ASAP Rocky, die overlap heeft met Parcels. Tame Impala, Parcels, Anderson Paak, Royal Blood en The National zijn mijn must haves op dit moment. Nog steeds jammer dat Anderson Paak en The National clashen.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Die podcast klinkt heel leuk, ga ik zeker even luisteren.
Wat betreft voedsel: mijn hidden gem is het halve stokbroodje met champignons, kruiden en een sausje. Ligt volgens mij tegen het meer aan en is 2 muntjes. Haal ik er altijd wel een paar van per weekend :') Qua drinken was het altijd een pakje halve liter melk voor een half muntje, maar weet niet of dat nog steeds zo is.

Dat van Lil uzi ging naar mijn idee ook over juli, maar zou me niet verbazen als hij de rest ook cancelled.

Desalniettemin, heeeeeeeeeel erg zin in Lowlands.. nog een festileaks meetup ergens in het weekend? Zou er wel eens eindelijk naartoe willen, als het blokkenschema het toelaat :')
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
802
489
Volgens mij was dat de Juli periode… waar ook WooHah onder viel.
Klopt inderdaad, maar viel mij op dat zn website ook leeg is. Voorspelt niet veel goeds.

Desalniettemin, heeeeeeeeeel erg zin in Lowlands.. nog een festileaks meetup ergens in het weekend? Zou er wel eens eindelijk naartoe willen, als het blokkenschema het toelaat :’)

Leuk, ik ben voor. Maar dan wel uurtje of 11.00 bij de Armadillow ivm blokkenschema haha!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.400
5.134
Indiaantje89 wrote:
Volgens mij was dat de Juli periode… waar ook WooHah onder viel.

Klopt inderdaad, maar viel mij op dat zn website ook leeg is. Voorspelt niet veel goeds.


nitotheno wrote:
Desalniettemin, heeeeeeeeeel erg zin in Lowlands.. nog een festileaks meetup ergens in het weekend? Zou er wel eens eindelijk naartoe willen, als het blokkenschema het toelaat :’)

Leuk, ik ben voor. Maar dan wel uurtje of 11.00 bij de Armadillow ivm blokkenschema haha!
Volgens mij is Lil Uzi Vert sowieso erg makkelijk met cancellen. Maar ik denk dat je nu even iets te bang maakt. Er heeft nooit wat op die site gestaan, vaak zat gekeken om te kijken op welke dag die zou spelen ;). Geven ze gewoon weinig aandacht denk ik.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Leuk, ik ben voor. Maar dan wel uurtje of 11.00 bij de Armadillow ivm blokkenschema haha!

Haha echt he. Blokkenschema ieder jaar weer veel te vol.. Zelfs met line ups die op voorhand "iets minder" zijn.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
802
489
Je kan in Lake Lowlands zwemmen, mag volgens mij officieel niet, maar bij warm weer liggen er wel meer in.
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Je kan in Lake Lowlands zwemmen, mag volgens mij officieel niet, maar bij warm weer liggen er wel meer in.
Vroeger mocht het niet, tegenwoordig wel hoor. Er is zelfs een strandje (voorbij de Alpha, waar vorig jaar het science-lab stond).
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Festlileak meetup by My Baby?
:p

Nee serieus, lijkt me leuk mede forummers te ontmoeten.
Geen idee wat een handige tijd, plek of dag is
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken