Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Dan maar zo:

Absolutely Free Festival 2018 kondigde vandaag zeven nieuwe namen aan. Toegevoegd aan het festival zijn Sun Kil Moon, Algiers, Dijf Sanders, Public Psyche, DJ Eppo Janssen, Youff en Peuk.

Eerder werden onder meer Gruppo Di Pawlowski en Omni al bekendgemaakt. De voorlopige line up kan je hier bekijken op de festivalpagina.

Absolutely Free Festival vindt dit jaar plaat op 3 en 4 augustus aan C-Mine in Genk. De toegang is gratis bij afgifte van minstens 3 gebruikte batterijen. Heb je geen gebruikte batterijen? Dan betaal je 3,- euro ten voordele van het Absolutely Free Forest. Met die kleine som helpt iedere festivalbezoeker om telkens een stukje natuur van het eigen Absolutely Free Forest te doen floreren.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Dan toch maar morgen want qua temperaturen gaan we ook naar het kookpunt. Dus laat maar komen een nieuwe lichting namen. Indië Rock want qua dance en rap hebben wezat naar mijn idee. :roll:
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Dan toch maar morgen want qua temperaturen gaan we ook naar het kookpunt. Dus laat maar komen een nieuwe lichting namen. Indië Rock want qua dance en rap hebben wezat naar mijn idee.
1f644.svg

Mee eens
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Nou hier zijn ze dan. Mijn vermoeden
Incubus
30 seconde to mars
The boxer rebbelion
Radiohead :wink:
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Nou hier zijn ze dan. Mijn vermoeden
Incubus
30 seconde to mars
The boxer rebbelion
Radiohead
1f609.svg

Ik ook..... 2 van de 4 goed, eentje omdat ik dat vroeger veel geluisterd heb..... 11:00 hè?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.326
5.021
Er staat nu een kopje categoriën op de website, die stond er eerder nog niet geloof ik. Vandaar dat ik dat een beetje denk (en dat we volgende week de muziek namen krijgen).
 

thomasjongsma

Playlistbediener
23 feb 2018
10
0
wat betreft indie namen denk ik aan;
yo la tengo, young fathers, ariel pink, jonathan wilson, the orielles, the brahms en/of son mieux
ik zou heel blij worden van steven wilson, gojira, soen of opeth maar ik geloof niet dat dit erg in de ll trend van de laatste jaren past
manic street preachers zou ook nog kunnen wellicht?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken