Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Blaudzun ook nog wel, en iets als HAEVN, Tusky of Birth Of Joy zie ik ook nog wel als kanshebbers.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Jaqueline Govaert zie ik wel als kanshebber. Heeft ook een zo goed als uitverkochte clubtour.
 

thomasjongsma

Playlistbediener
23 feb 2018
10
0
Hoi allen, nieuw hier. Lees wel al paar jaar mee....
Ben nu keer of 5 naar LL geweest, altijd fantastisch. Ben rock alternatief georienteerd, Geen hip hop fan. IN de nacht meestal te vinden in de Hacienda of sinds vorig jaar de Armadillow. Wat een relaxte plek was dat!
Qua NL acts hoop ik op Son Mieux, Birth of Joy, The Brahms, Awkard I, My Baby en we moeten Claw Boys Claw ook niet vergeten wellicht. Jett Rebel of Douwe Bob altijd welkom wat mij betreft. Jeugd van Tegenwoordig met nieuw album op zak ook mogelijk?
Van de zuiderburen misschien Deus inderdaad en Tamino heeft ook beste papieren.
Verder hoop ik nog op Arcade Fire, Bjork, Robert Plant, Car Seat Headrest (vorig jaar ook leuk en met nieuw (sortof) album), Steven Wilson, Soen en Jonathan Wilson. Hebben bands als Corrosion Of conformity, Mudhoney of Ty Segall nog eens kans? Opeth? Decemberists...? Beetje te veel gitaar wrsch voor LL....
 

JMWK

Randprogramma
15 dec 2016
153
99
Claw Boys Claw verwacht ik niet direct. Volgens mij vond Peter te Bos het niet leuk dat hij aan de kant is geschoven als ontwerper van LL...
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Welke nederlandse bands/artiesten verwachten jullie op Lowlands?

Heb het hier al eens eerder aangegeven maar in de Nederlandse hiphop verwacht ik
Zwart Licht (nieuw album) Noizboiz (Ook nieuw album) , DJVT (Ook nieuw album) , Big 2 (komt met nieuw album) , Winne (komt met nieuw album) , De likt (nieuw album) en Rico & Sticks hebben ook nog niet op LL gestaan met IZM.

Daarnaast denk ik Pete Philley , My baby , Heavn , Tusky & Johan misschien ook wel.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Van mij mag Maan wel komen.

Puur alleen omdat ik dat echt een ontzettend lekker wijf vind.

E: Wat leuk, je kan je eigen post liken.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Pendulum mag wel overkomen van Reading/Leeds, en Soulfly mag overkomen van Boomtown Fair als de metal band van dit jaar.
 

BS.

Playlistbediener
22 mei 2016
32
0
Kaleo en Rise Against verwacht ik ook nog. Eerstgenoemde vrijwel een zekerheid. Verder nog Cigarettes after sex, Seasick Steve en misschien is Zara Larsson ook nog een mogelijkheid. En Awolnation heeft ook een nieuwe plaat. Mando Diao? Lost Frequencies?
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Ik verwacht Shame wel op herhaling. Het indie snoepje van het jaar gaan ze echt niet aan BKS gunnen en op DTRH verwacht ik ze niet meer.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Ik verwacht Shame wel op herhaling. Het indie snoepje van het jaar gaan ze echt niet aan BKS gunnen en op DTRH verwacht ik ze niet meer.

Dat zou heel fijn zijn, ik wilde ze zo graag zien vorig jaar maar de X-Ray stond echt bommetjevol.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
442
425
The Brahms is naar mijn idee super doorgegroeid. Het nieuwe album klinkt fris en vol lekkere ritjes. Denk wel een kandidaat voor ergens in de begin van de avond.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Balthazar is weer een album aan het opnemen. Een beetje wishfull thinking, maar ik hoop dat ze dit jaar weer gaan optreden.
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
Dillinger wrote:
Ik verwacht Shame wel op herhaling. Het indie snoepje van het jaar gaan ze echt niet aan BKS gunnen en op DTRH verwacht ik ze niet meer.

Dat zou heel fijn zijn, ik wilde ze zo graag zien vorig jaar maar de X-Ray stond echt bommetjevol.

bommetjevol?
ik stond vooraan ,daar was best veel plek.
was wel echt een supergaaf optreden.
Zelden zo veel energie van t podium zien spatten!!
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Dennis1808 wrote:

Dillinger wrote:
Ik verwacht Shame wel op herhaling. Het indie snoepje van het jaar gaan ze echt niet aan BKS gunnen en op DTRH verwacht ik ze niet meer.


Dat zou heel fijn zijn, ik wilde ze zo graag zien vorig jaar maar de X-Ray stond echt bommetjevol.

bommetjevol?
ik stond vooraan ,daar was best veel plek.
was wel echt een supergaaf optreden.
Zelden zo veel energie van t podium zien spatten!!

Valt me over het algemeen wel op, dat als het "vol" staat, er vooraan nog genoeg plek is.
In het begin moet je iets meer moeite doen, maar eenmaal de eerste "Linie" voorbij kan je aardig doorkomen.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Kesselman wrote:

Dennis1808 wrote:

Dillinger wrote:
Ik verwacht Shame wel op herhaling. Het indie snoepje van het jaar gaan ze echt niet aan BKS gunnen en op DTRH verwacht ik ze niet meer.


Dat zou heel fijn zijn, ik wilde ze zo graag zien vorig jaar maar de X-Ray stond echt bommetjevol.


bommetjevol?
ik stond vooraan ,daar was best veel plek.
was wel echt een supergaaf optreden.
Zelden zo veel energie van t podium zien spatten!!

Valt me over het algemeen wel op, dat als het “vol” staat, er vooraan nog genoeg plek is.
In het begin moet je iets meer moeite doen, maar eenmaal de eerste “Linie” voorbij kan je aardig doorkomen.

Klopt, heel vreemd is dat...... is daar al eens onderzoek naar gedaan? In de alpha en bravo liep je er vroeger nog wel eens tegenaan dat je wel plaats had, maar door de palen slecht zicht had. Dat is daar nu wel over.
 

willis

Nieuw lid
25 feb 2018
4
0
Ik denk dat er een grote kans is dat Ben Howard op Lowlands staat. Schijnt weer een nieuw eigen album uit te brengen en is ook al bevestigd voor een aantal andere festivals (Werchter, Mad Cool, Lollapalooza). Stond natuurlijk ook al eerder op LL. Vorig jaar nog als gitarist van de band A Blaze of Feather.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken