Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Misschien zit ik er naast hoor, maar in mijn beleving is het een grote naam. Heb ze in Duitsland een aantal keer gezien en daar zijn ze dan waarschijnlijk wel populairder dan dat jullie beweren in Nederland. Na de eerste twee platen verkochten Wombats trouwens ook alles uit in Nederland.

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.358
5.050
Ze hebben wel weer een klein beetje ingeleverd volgens mij. Hun hoogtepunt was wel rond de tijd van This Modern Glitch. Ik blijf ze gewoon ergens overdag in de Alpha verwachten of iets later in de middag in de Heineken.
 

westlander

Campingartiest
5 feb 2018
64
22
Flogging Molly naar Pukkelpop. Ook kanshebber voor Lowlands omdat de Dropkick Murphys er ook al staan?
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.596
602
Flogging Molly naar Pukkelpop. Ook kanshebber voor Lowlands omdat de Dropkick Murphys er ook al staan?

Waarom zeiden ze dan geen Lowlands ipv Pukkelpop.. ze speelde gisteren nota bene in NL en niet in BE.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Ik verwacht Enter Shikari ook op Lowlands. Touren in ieder geval tot 11 augustus in Europa met festivals en Lowlands deelt wel vaker een naam hoog aan het affiche van Jera On Air.

Daarnaast hebben ze een nieuw album en volgens mij probeert Mojo ze wat te pushen (zie eerder geprobeerde HMH show maar verplaatst naar Paradiso) en staan ze met een nieuw album bijna altijd wel op Reading/Leeds Fest.

Vwb The Wombats zou me niks verbazen als die een spot krijgen om 19:00 in de heineken zoals The Pretty Reckless en All Time Low deze voorgaande jaren vervulde, zou net wat voor hun zijn
 

esther

Playlistbediener
25 jan 2018
21
0
Stond Enter Shikari 2 jaar geleden ook niet op LL? Kan me herinneren dat mijn vriend een pitrietmuts aan het maken was en ik bij Enter Shikari belandde.... Ik zou ze graag nog eens zien en dan mét vriend ?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.358
5.050
Vond het ook een beetje vaag dat een Flogging Molly begint te roepen over Pukkelpop in een Nederlandse AFAS Live show... Zouden ze niet gewoon Pinkpop bedoelen in plaats van Pukkelpop, klinkt waarschijnlijk om die fout te maken. En ze hebben Dropkick Murphys al, zou Flogging Molly niet teveel van het goede zijn? Al vind ik FM wel leuk.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Vond het ook een beetje vaag dat een Flogging Molly begint te roepen over Pukkelpop in een Nederlandse AFAS Live show… Zouden ze niet gewoon Pinkpop bedoelen in plaats van Pukkelpop, klinkt waarschijnlijk om die fout te maken. En ze hebben Dropkick Murphys al, zou Flogging Molly niet teveel van het goede zijn? Al vind ik FM wel leuk.

Klinkt plausibel ja. Verwacht ook niet dat Lowlands zowel Flogging Molly en Dropkick Murphy's neerzet.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Zie net op twitter dat Imagine Dragons vanavond speelt in ziggo. Dan is dat misschien de reden dat ze nog niet voor LL zijn aangekondigd?

Hoop dat ik het mis heb en dat ze gewoon niet geboekt zijn omdat LL ze niet wil ;-)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Zie net op twitter dat Imagine Dragons vanavond speelt in ziggo. Dan is dat misschien de reden dat ze nog niet voor LL zijn aangekondigd?

Hoop dat ik het mis heb en dat ze gewoon niet geboekt zijn omdat LL ze niet wil
1f609.svg
Prima headliner voor Lowlands...
 

roelnijhuis

Playlistbediener
4 jan 2017
46
0
Zie net op twitter dat Imagine Dragons vanavond speelt in ziggo. Dan is dat misschien de reden dat ze nog niet voor LL zijn aangekondigd?

Hoop dat ik het mis heb en dat ze gewoon niet geboekt zijn omdat LL ze niet wil
1f609.svg

Dat was toch al lang en breed uitverkocht? Voor de kaartverkoop van Imagine Dragons hebben ze het dus niet hoeven afwachten..
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
Was binnen een uur stijf uitverkocht. Staat nog steeds bijna niks op swap en er worden nog 4000 kaarten gezocht. Dus kun je stellen dat het geen mis boeking zou zijn. Maar ook niet echt mijn smaak.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Zeker, objectief gezien uitstekende boeking. Maar inderdaad, smaak. En zou al de derde keer zijn in een paar jaar tijd. Dat vind ik ook prima reden om niet te doen.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.885
1.820
Ik heb zojuist even een ticket voor Imagine Dragons van Ticketswap gehaald. ik zal even kijken of er misschien toch iets te horen is!
 

eddie33

Playlistbediener
19 feb 2018
46
0
Zeker, objectief gezien uitstekende boeking. Maar inderdaad, smaak. En zou al de derde keer zijn in een paar jaar tijd. Dat vind ik ook prima reden om niet te doen.
Hebben er inderdaad vaak gestaan de afgelopen jaren. Not my cup of tea.
Aantal gokjes; Django Django, de Jeugd van Tegenwoordig, Liam Gallagher, Triggerfinger, EUT, Superorganism
Zag verder dat Big2 van de Opposites weer optreedt, zou wel geinig zijn!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken