Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
150
25
Op de voorpagina van Festileaks staat een artikel over een zelfbevestiging van The Wombats op Sziget met deze video:
https://www.facebook.com/thewombatsuk/videos/10157288914309569/

Als je op -29:45 kijkt is daar volgensmij ook een zelf bevestiging van Lowlands! Schrijf maar op met stift lijkt me.

Edit: Website doet raar met facebook link. Hier is het filmpje ook te zien:
https://festileaks.com/2018/02/leak-the-wombats-naar-sziget-2018/
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Wat hoor je dan. Ik hoor “ Italië zeker”. En “40 festivals”. Maar er zijn Europees ook erg veel festivals,,,,,
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.397
1.465
Minuut 12 wordt toch heel duidelijk Lowlands gezegd? " Can we say it allready...? Not really but yeah, lowlands. "

Mag ook wel op de frontpage komen. LEAK!!
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Ah 12 minuten ja... duidelijk. Was naar het voorspelde 29.45 gegeaan.
Leuk hoor, zie ze graag komen op lowlands. Vorige keer miste ik ze doordat ik een tandarts zocht voor een gebroken kies..... Herkansing dus :cool:
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Wombats mag van mij lekkere nieuwe plaat uitgebracht.
Was een van mijn verlanglijstje. Nog een paar te gaan . Maar zit tot nu toe op 100% :p
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
150
25
Sorry voor de verwarring. Op mijn telefoon kon ik alleen nog de resterende tijd zien (wat 29 minuten en +-45 seconden is) . En niet de precieze tijd in het filmpje. Dat is dus blijkbaar 12 minuten. Inderdaad gek dat het nieuws over Sziget wel op de frontpage staat maar dit niet.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.432
1.096
Leuk voor degene die er op zitten te wachten. Blijkbaar heel relevant nog. Hoeft voor mij niet......
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
Ga ze denk ook skippen hoor. Maar hebben we flink aantal leuke nummers. En een naam ontdekken voor de bekendmaking is altijd leuk :D.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.558
843
Wel leuk. We mogen het eigenlijk niet zeggen maar doen het lekker toch ?
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Leuk The Wombats, kan me nog herinneren dat ik tien jaar geleden helemaal los ging op hun toffe eerste album. Vraag me wel af wat voor positie ze zouden innemen, ik kan me helemaal niet inschatten hoe populair ze nu zijn. Ik ben ze altijd blijven volgen maar hits hebben ze niet meer gehad toch sinds "Tokyo - Vampires & Wolves"? Zelf hoop ik op een spot in de India aan het eind van de middag.
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
150
25
Ze krijgen wel een grotere plek lijkt me. Volgens mij was van hun vorige album Green Tragedy ook een behoorlijke hit. Ze hebben ook net een nieuw album uitgebracht. Vandaag even luisteren of daar wat potentiële hitjes tussen zitten.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
Ze krijgen wel een grotere plek lijkt me. Volgens mij was van hun vorige album Green Tragedy ook een behoorlijke hit. Ze hebben ook net een nieuw album uitgebracht. Vandaag even luisteren of daar wat potentiële hitjes tussen zitten.
My Body Is A Weapon was op het vorige album wel een redelijke radio succes (al was het geen "topper). Maar zo hebben ze ieder album wel wat van die nummers erbij zitten. Eerst of tweede act in de Alpha zou me prima lijken. Of later in de middag in de Heineken.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
935
104
Prima bandje the Wombats.
Als er niks beters tegenover staat, ga ik er wel even heen. Anders gewoon skippen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.397
1.465
Ik ben wel benieuwd of hier ook boetes op staat; het vroeg lekken door de band zelf. Kan me voorstellen dat een festival zulke acties niet echt op prijs stelt. Vooral met relatief bekende namen als Wombats wat toch echt wel aan het eind van de middag in de Alpha zal staan hoor. Zijn wel wat groter dan een Two Doors Cinema Club bijvoorbeeld.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Ik ben wel benieuwd of hier ook boetes op staat; het vroeg lekken door de band zelf. Kan me voorstellen dat een festival zulke acties niet echt op prijs stelt. Vooral met relatief bekende namen als Wombats wat toch echt wel aan het eind van de middag in de Alpha zal staan hoor. Zijn wel wat groter dan een Two Doors Cinema Club bijvoorbeeld.

Absoluut niet waar en vraag me af waar je dit op baseerd? TDCC heeft vorig jaar in Nederland nog Tivoli én Paradiso uitverkocht (samen goed voor 3500 tickets) en dat ging nog behoorlijk snel ook, en The Wombats krijgen alleen Tivoli niet eens uitverkocht.. Bovendien heeft Two Door Cinema Club echt wel meer radioplay gehad de laatste jaren.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.631
625
Zo grote naam zijn de Wombats toch niet meer?

Eigenlijk zijn ze alleen Let's Dance To Joy Division en een beetje Tokyo (Vampires & Wolves).
Verder toch niet echt een grote act.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.447
1.931
Groot of relevant zijn ze inderdaad niet meer. Verder aardig bandje hoor; naast de twee bekende nummers spelen ze live doorgaans een aanstekelijke set.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken