Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Royal Blood, lijkt mij de perfecte band op de Subben in de Alpha net voor .......
Verder als ik dan echt mag kiezen uit het lijstje van Raskol nikov, dan kies ik voor Gorillaz , Killers of Daft punk.
Puur omdat dit 3 bands zijn die ik echt heel graag wil zien.

Begrijp me niet verkeerd, Kendrick is me favoriete rapper en Justice vind ik echt te gek.
Maar Kendrick zie ik al in de Ziggo en Justice vroeger toch best regelmatig gezien..

Wat mij betreft mag N.E.R.D ook wel komen naar LL ! Net als Cypress Hill dit jaar :)
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Royal Blood, lijkt mij de perfecte band op de Subben in de Alpha net voor …….
Verder als ik dan echt mag kiezen uit het lijstje van Raskol nikov, dan kies ik voor Gorillaz , Killers of Daft punk.
Puur omdat dit 3 bands zijn die ik echt heel graag wil zien.

Begrijp me niet verkeerd, Kendrick is me favoriete rapper en Justice vind ik echt te gek.
Maar Kendrick zie ik al in de Ziggo en Justice vroeger toch best regelmatig gezien..

Wat mij betreft mag N.E.R.D ook wel komen naar LL ! Net als Cypress Hill dit jaar ?

NERD zou helemaal top zijn. Mogen van mij direct komen ?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Tool lijkt me uitgesloten nu A Perfect Circle op tour is komende zomer. En zoals je zelf al zegt zal A Perfect Circle ook geen headliner zijn.

Denk dat Royal Blood wel een goede mogelijkheid is. Niet als headliner dan. Maar die zullen toch op zijn minst een Nederlands festival doen.

21 Pilots volg ik totaal niet, dus geen idee. Kunnen die headlinen op Lowlands?

Ik denk dat 21 Pilots met een nieuw album op zak zeker kan headlinen op LL. Trekken ook weer een jonger publiek. Maar wellicht dat ze ook op PP staan.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Laten we hopen dat die niet gaan headlinen en NERD ook niet. Royal Blood daarentegen: graag!
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
Royal Blood - Justice
The War on Drugs - The National
Two Door Cinema Club - Arctic Monkeys

Dit lijkt me wel wat jongens.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Royal Blood – Justice
The War on Drugs – The National
Two Door Cinema Club – Arctic Monkeys

Dit lijkt me wel wat jongens.

Ik denk dat het afgezien van Justice te veel gitaren is voor LL gezien de afgelopen jaren
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
gguuss wrote:
Royal Blood – Justice
The War on Drugs – The National
Two Door Cinema Club – Arctic Monkeys

Dit lijkt me wel wat jongens.

Ik denk dat het afgezien van Justice te veel gitaren is voor LL gezien de afgelopen jaren

Wisselen we the National in voor Disclosure, Bonobo, Netsky of Mura Masa
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Iets voor in het filmprogramma op LL:
http://uproxx.com/music/godfathers-of-hardcore-documentary-agnostic-front-ian-mcfarland/
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Radiohead in 2018 op tournee, kan dat wat zijn voor LL in 2018? Of een beetje mosterd naar de maaltijd tov BKS 2017?
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Radiohead zou een fantastische boeking zijn. Maakt niet uit dat ze vorig jaar op bks stonden. Als je Radiohead kan boeken moet je dat altijd doen!!!!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.575
Radiohead zou wel een heel straffe boeking zijn voor Lowlands. Maar ik ben bang dat ze niet touren, of toch niet in Europa. Niks wijst toch in die richting...
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.336
1.778
Radiohead zou wel een heel straffe boeking zijn voor Lowlands. Maar ik ben bang dat ze niet touren, of toch niet in Europa. Niks wijst toch in die richting…

Stond dat gerucht van nieuwe tour van Radiohead niet laatst op Festileaks? Geen idee van de herkomst dan wel betrouwbaarheid van dat gerucht. Maar Roluf heeft gelijk: als Lowlands die kan pakken, doen ze dat natuurlijk meteen. Sowieso de droomboeking van Erik van Eerdenburg. Het zal ze toch niet boeien dat die band op andere festivals stond vorig jaar.

Misschien is Radiohead een van de namen die bovenaan de augustusfestivals komen te staan. Daar is verder nog helemaal niets van bekend tot dusverre.

Al heb ik enige tijd geleden ook ergens gelezen dat Atoms For Peace opnieuw de studio in zou gaan.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
Kwam uit een interview in Esquire met Ed O'Brien, waarin ie zegt "Yes there are some tour dates being looked at for Radiohead next year.." Meer is het niet.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Ok, ik zou het ook wel heel leuk vinden. Volgens mij was mijn eerste kennismaking met Radiohead op LL. Was nog voor hun succes album. Ik kende niks, maar was direct onder de indruk. Ze daarna toen nog in Paradiso gezien. Mooie tijden ?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488
Plannen voor het nieuwe festival seizoen zijn gemaakt. Om de fietsvakantie te vermengen met festivals ga ik in 2018 voor het eerst naar lowlands. Normaal gesproken wil ik eerst weten wie er komen maar hierheen wou ik sowieso graag eens heen voor de muzikale ontdektocht en de sfeer. Toch hoop ik op wat leuke headliners.

- the national
- the war on drugs
- depeche mode
- eminem
- volbeat?
 

Berreal

Playlistbediener
24 jan 2017
29
0
Gorillaz touren in zomer 2018 langs Europese festivals.
Juli 2018 - Roskilde + Bilbao BKK
Als ze nou in augustus Sziget en LL18 meepakken.........
Zou dit een prachtige headliner vinden.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.336
1.778
Ik verwacht Arctic Monkeys en The Killers op lowlands.

Daarnaast iets uit het rijtje Gorillaz/ LCD Soundsystem / The War On Drugs. Uiteraard afhankelijk van het al dan niet boeken van deze acts voor de lentefestivals.

Hopelijk nog een verrassing als Frank Ocean of Bon Iver. Maar dat verwacht ik eigenlijk niet.

Oscar And The Wolf kan natuurlijk ook. Stuk waarschijnlijker zelfs.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.336
1.778
Raskolnikov wrote:
Oscar And The Wolf kan natuurlijk ook. Stuk waarschijnlijker zelfs.

Leuke act maar alstjeblieft niet zo snel na de vorige keer.

Ik zit er helemaal niet op te wachten, maar met een nieuw album en twee uitverkochte afasavonden zit het er wel dik in.

Vorig jaar waren ze er toch niet? Alleen DTRH toch?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken