Lowlands 2017

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
Als ik me niet vergis ben ik uitgekozen voor dat Lowlandskoor op de zaterdag, nog andere mensen?
 

Michiel1617899555

Campingartiest
26 jan 2016
86
0
Bram wrote:
emmers met glijmiddel wrote:
In ander soort voorpret: zullen er dit jaar schermen komen bij de vernieuwde Bravo?


Zou wel een keer fijn zijn


Er is te weinig ruimte naast de tent. Maar IN de tent (IS het nog wel een tent dit jaar??) zou het wel fijn zijn, ja.
Inderdaad ja, mijn grootste vrees dit jaar: dat het een tochtige, halfopen markthal wordt. 's Nachts zullen ze de gordijntjes toch wel dichtdoen...? Al was het maar vanwege het geluid.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Inderdaad ja, mijn grootste vrees dit jaar: dat het een tochtige, halfopen markthal wordt. ’s Nachts zullen ze de gordijntjes toch wel dichtdoen…? Al was het maar vanwege het geluid.
Ik zie op Twitter dat je een geruststellend antwoord op je vraag hebt gekregen... ?
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Desperados-tent op Lowlands
03/08/2017
Ook dit jaar kan je voor de beste feestjes op Lowlands terecht in de Desperados Crazy Town-tent op Cape Lowlands. Onder meer The Partysquad, Kuenta i Tambu en Johan Gielen staan op het programma.

Alle tot nu toe bekende namen vind je hieronder:

Johan Gielen (Trance Energy Classic Set)
DJ Moortje
The Partysquad 10 jaar
Kuenta i Tambu (DJ-set
DJ Michieltjee & Marco Kaas
Sunny Sjoerd
Jamrock Soundsystem
Roger Brouwn
Snelle Jelle
Wiebel
Cream
OVO Gomes
Slick
Turne
Odin Prime
D-Rok
SMPH
AmsterdamSoundSystem
Naast de tot nu toe bekende namen, laat de organisatie ook weten dat er een speciale Desperados-bel te vinden is in de tent. Wanneer je deze vindt, start er een verrassingsoptreden

Is dit dan dezelfde tent als die altijd op Paaspop staat , aangezien ze daar ook altijd met die bel bezig zijn. ? Die is op zich wel tof kwa opzet. Maar is ook echt een flinke tent.
Denk wel ongeveer zo groot als de Bravo . Misschien dan dat daarom de Charlie er niet meer is.
Vind de line-up nog niet eens zo slecht op het eerste gezicht in deze tent. Lekker divers en old skool.
Ouwe set van Gielen, lekker erop klappen met Kuenta en jamrock is ook altijd tof. Leuke toevoeging, maar niet waar ik heel warm van word.
 

Joes

Nieuw lid
19 mrt 2016
2
0
Kort intervieuw met EvE

Erg veel zin in deze editie!

[video]https://youtu.be/ABwbXETQQ8I[/video]
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Man, man, man
Vandaag over 2 weken hebben we er al weer twee dagen opzitten.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Ik zit in het onderwijs. Heb 6 weken vrij ?. De maandag na lowlands is weer mijn eerste werkdag.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Om het gesprek weer een beetje aan te wakkeren hier heb ik een top drie gemaakt van actie die ik het liefst wil zien en een top drie gemaakt van bandjes die nog niet zo bekend zijn en waar ik een hoop van verwacht.

Top 3 must sees:
1 London grammar. Heel benieuwd of het net zo goed is als op het album
2 Moderat. Ik verwacht dat het echt ruim een uur knallen woord.
3 the xx. Was zoooooo goed in de afas live. Ben heel blij dat ik het jaar nog een keer mag zien.

Top 3 minder bekende bandjes.
1 eden. Heel makkelijk te luisteren. Snap niet dat het nog niet kapot word gedraaid in Nederland.
2. Tash sultana. Ik vind het heel tof als artiesten met een loop station optreden.
3. The veils: donkere sound en goede gitaren.

Ben benieuwd wat jullie vinden.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Ik ben er op zondag niet, anders zou The Veils ook zeker op mijn lijstje staan.

Top 3 must sees:
1. Moderat: paar jaar terug gezien en was top. Naar het schijnt is de show nog beter geworden, dus moet ik gewoon weer gaan kijken.
2 Solange: hoe ik het ga doen, weet ik nog niet, maar de programmeurs hebben het voor elkaar gekregen om mijn twee favorieten een kwartier te laten overlappen en op beide uiteinden van het terrein te plaatsen ???
Afhankelijk van hoe goed ik Solange vind, ga ik wel of niet eerder weg voor Moderat.
3. Sampha: één van de tofste albums van dit jaar gemaakt en hoor veel goede verhalen over zijn live performance.
3,5. Ty Segall: moet ik nog even noemen, want er moet natuurlijk ook wel lekker op een gitaar geramd worden!!

Top 3 'kleinere' acts waar ik veel van verwacht:
1. J. Bernardt: solo-project van één van de Balthazar frontmannen. Heerlijke plaat gemaakt en op RW al van een afstandje gezien. Belooft veel goeds.
2. Jeangu Macrooy: enorm Surinaams talent die een flinke begeleidingsband schijnt mee te nemen. Erg benieuwd naar.
3. Pvris: kende ze niet, maar bij het inluisteren vond ik het wel tof klinken. Soort CHVRCHES, maar iets steviger. Kan live voor mijn gevoel twee kanten op: enorm tegenvallen of keihard knallen.
3,5. Niet zo'n kleine naam, maar ben ook heel benieuwd naar Vince Staples...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.196
6.673
Gisteren Migos gezien op de Lollapalooza stream en holy shit, die mannen pakken op hun gemak gans dat veld in. Gaat. Dat. Zien.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
@visdave.

Bijna alles in jouw lijstje zou ik ook wel willen zien. Er is zo bizar veel goeds dit jaar. Zeker de vrijdag en de zaterdag mis ik ontzettend veel.
 

Ivar

Playlistbediener
28 jun 2017
11
0
Gisteren Migos gezien op de Lollapalooza stream en holy shit, die mannen pakken op hun gemak gans dat veld in. Gaat. Dat. Zien.

Wat mij tegenhoudt om naar Migos te gaan is de hoeveelheid autotune in de optredens, normaal vind ik ze wel tof. maar live?
Dan ga ik waarschijnlijk toch liever naar car seat headrest
 
1 mei 2017
289
0
Yannick wrote:
Gisteren Migos gezien op de Lollapalooza stream en holy shit, die mannen pakken op hun gemak gans dat veld in. Gaat. Dat. Zien.


Wat mij tegenhoudt om naar Migos te gaan is de hoeveelheid autotune in de optredens, normaal vind ik ze wel tof. maar live?

Dat + the backing tape met vocals die mee loopt. Lollapalooza zag er uit als een aanfluiting. Al ga ik toch een kijkje nemen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.196
6.673
Yannick wrote:
Gisteren Migos gezien op de Lollapalooza stream en holy shit, die mannen pakken op hun gemak gans dat veld in. Gaat. Dat. Zien.


Wat mij tegenhoudt om naar Migos te gaan is de hoeveelheid autotune in de optredens, normaal vind ik ze wel tof. maar live?
Dan ga ik waarschijnlijk toch liever naar car seat headrest
Mhm ja die auotune, ik snap dat ook niet goed eerlijk gezegd. Alee wat vliegt dat nu zoveel meer toe uiteindelijk? Maar het zag er gewoon zo vet uit.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
Oei lukt me niet om er drie dingen uit te lichten. Kijk het meest uit naar:

Skepta
Solange
Clark
Vince Staples
Death Grips
Iggy Pop

Moderat is fantastisch maar heb ik dit jaar al twee keer gezien. Dan wordt het Solange. Nicolas Jaar ook al gezien, maar daar ga ik denk ik nog wel tweede poging voor wagen. The Xx (ook al eerder gezien) offer ik op voor Iggy (al heel vaak eerder gezien, maar daarom).

Migos heel nieuwsgierig naar. London Grammar vind ik aardig, maar niet erg spannend. Dus die laat ik schieten

The Veils dit jaar al gezien, was prima maar niet groots. J. Bernhardt vond ik live beetje een afknapper. Tash Sultana tof, maar na vijf nummers begint alles wel een beetje op elkaar te lijken.

Eerst maar eens veilig vanuit Toscane thuiskomen, dan ga ik de laatste onbekende dingen luisteren.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.141
Ik ga er ook even kijken, ook al ben ik nog niet helemaal into MIgos. Ik hoor veel goede verhalen er over en ze liggen stiekem perfect op mijn route. Dus ik ga het toch even meepakken, ben wel benieuwd.

En toch blij dat johan Gielen nu officieel er bij gekomen is. Daar ga ik zeker even een kijkje nemen, wel jammer dat ze het in de Desperados wegproppen, die man verdiend beter.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken