Lowlands 2017

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Leuke namen, ben k weer blij mee. ook weer witte ontdekken voor me. Mijn vrouw is weer blij met Bastille (kan ze zelf ook wel hebben) dus prima batch namen vind ik ! :)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Blij met London Grammar, Michael Kiwanuka, Future Islands!!!!!, Nina Kraviz, Robert Hood en Denzel Curry.

Maar zoals John ook al aangeeft. Ik verwacht eigenlijk nog wel wat meer hoor. Eerste aankondiging was echt baas maar het moet niet te snel inzakken. Hopelijk bij het volgende pakketje nog wat meer verassing en nog wat goeie techno namen.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Lowlands begint volgens mij altijd met de bovenkant. En de fijne verassingen komen dan later.

Net palace geluisterd. Ook een heel fijn bandje.

Daarnaast hebben ze nu al een aantal ijzersterke namen voor de nacht. Al heb ik doe tijd een beetje gehad ?

En behalve de drie bovenste vind ik juist dat er redelijk was verassende namen tussen zitten.

En de aankomende 3 lichtingen hebben ze sowieso nog 2 redelijk grote namen. Die of in de alpha spelen of een redelijk hoge spot hebben in de Heineken of de bravo.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Op End of the Road festival eind augustus toch ook nog wel een paar namen die ik graag op LL zou zien: Father John Misty, Jesus & Mary Chain, Amadou & Mariam, Perfume genius, Car Seat Headrest, Ryley Walker, Let's Eat Grandma onder andere.

Hopelijk in een volgende lichting?
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Thuiskomen van je werk met nieuwe namen! Ben erg blij met Glass Animals, Architects en London Grammar.
Waarom Bastille is geboekt is mij ook een beetje vaag. Ik bedoel maar, iedereen die ze wil zien heeft ze zo ondertussen toch al wel gezien? Het is ook niet dat ze zulke goede en memorabele optredens weggeven.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Trouwens, Shame klnkt echt heel vet! Er staan dan nog maar twee nummers op Spotify, maar ze staan nu al hoog op mijn lijstje!
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Architects, wie had dat nou verwacht ?
Verder blij met Glass Animals, London Grammar en Cypress Hill

Iemand alles al geluisterd? Nog tips mbt deze namen? Shame dus sowieso even luisteren ??
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.178
575
Stefan wrote:
Martijn wrote:
Verschil met dit jaar lijkt mij is dat de drie headline posities voor de Alpha al zijn vergeven met Editors, Mumford & Sons en the xx. Geloof niet dat je als organisatie een contract gaat breken omdat er ineens iets beters voorhanden is.


Contracten hebben gelukkig clausules… ?


Maar die clausules houden waarschijnlijk een dikke boete in als je als organisatie zonder geldige reden een optreden annuleert. En het argument “wij vinden die andere band leuker/beter” is geen geldige reden.
werkbare clausules hebben meestal te maken met de tijd op de dag soms de tent ;-)
Afspraken over consequenties van afzeggen zijn eerder borging
festivals hebben echt zelf nog wel iets te vertellen over de programmering en schema's
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.178
575
Net palace geluisterd. Ook een heel fijn bandje.


Heb ze ooit op Where the wild things are gezien, set liep technisch helemaal in de soep buiten hun toedoen. Super sneu. Achteraf met ze bier gedronken en gesproken over dat het geen f*ck met hun songs te maken had die avond....
Fijn om ze terug te zien op de affiche. Ik ga er zeker heen!
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Ik ben wel gewoon best wel blij met deze namen (buiten Bastile om..) want Cypress Hill, London Grammar en Future Islands zijn gewoon geweldige acts!
In het kader dromen mag, dan hoop ik nog op : Cage the Elephant, Kaleo, Franz Ferdinand, Pendulum LIVE, Volbeat, Woodie Smalls, Young the Giant, Fink.. pfoe zou een hele tijd door kunnen gaan, maar ik vrees dat LL zal gaan vallen voor meer acts als Bastille, zoals Major Lazer en Two Door Cinema Club..
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Volbeat zou zeker weer een keer leuk zijn....
ik dacht dat op de nieuwe site het een en ander over het 25 jaar "acties" zou komen.... of kijk ik er overheen ? :?:
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Woodie Smalls was er vorig jaar toch al ? Of is dat alweer 2 jaar geleden.
De kans dat Kaleo & Pendulum er staan is best groot :) ! Volbeat als opvulling zou ik ook niet verkeerd vinden ;-)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Allemaal zeuren over Bastille....je moet toch ook eten of drinken halen. Er is publiek voor dus het wordt gewoon geboekt...richt je op datgene wat je wel leuk vindt...denk positief!
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
@bcmrmaybe
Het is juist heel logisch dat lowlands het boekt. Als je in de facebook reacties kijk word Bastille het vaakste genoemd van alle namen die deze lichting bekend werden gemaakt. Ook vrienden van mij vinden het leuk. Ik ga ook liever iets anders doen in dat uurtje. Maar het is gewoon een goede boeking.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023

Klopt. En Lowlands boekt altijd van dit soort namen, juist omdat ze heel breed willen programmeren. Voor mijn gevoel staan ze echter wel vaak op Lowlands, maar ik kan me daarin vergissen. Ik sla ze namelijk altijd over. Want ik kan helemaal niets met deze muziek en voor mij mogen ze wegblijven. Maar dat vind ik van heel veel acts. Maar op 150 namen zullen er altijd wel keuzes zijn die je niet aanspreken.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
@bcmrmaybe
Het is juist heel logisch dat lowlands het boekt. Als je in de facebook reacties kijk word Bastille het vaakste genoemd van alle namen die deze lichting bekend werden gemaakt. Ook vrienden van mij vinden het leuk. Ik ga ook liever iets anders doen in dat uurtje. Maar het is gewoon een goede boeking.

Gewoon Frank Carter & The Rattlesnakes tegelijkertijd in de India ofzo :cool:
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
roluf wrote:
@bcmrmaybe
Het is juist heel logisch dat lowlands het boekt. Als je in de facebook reacties kijk word Bastille het vaakste genoemd van alle namen die deze lichting bekend werden gemaakt. Ook vrienden van mij vinden het leuk. Ik ga ook liever iets anders doen in dat uurtje. Maar het is gewoon een goede boeking.


Gewoon Frank Carter & The Rattlesnakes tegelijkertijd in de India ofzo ?

Dat zou zeker mooi zijn.

Mijn probleem met Bastille is meer dat ik het zonde van het geld vindt. Had liever gezien dat ze zoveel geld aan wat anders zouden uitgeven. Verder heb ik ook het idee dat het de 3e keer in 4 jaar is dat ze daar staan......
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
@marc
Jij vind het vervelend dat ze er veel geld aan uit geven. Maar er zijn echt heel veel mensen heel blij mee, ik snap het ook niet.

Maar ik snap dat je beeld een beetje vertroebeld als je hier veel leest. Want de mensen hier zitten wel redelijk in de zelfde muziek hoek. Maar de mensen die hier lezen en typen zijn niet echt mainstream.

 

schreuder

Playlistbediener
16 jun 2015
12
0
Lowlands moet natuurlijk ook een beetje aan klantenbinding doen onder de jeugd en Bastille is daaronder super populair. Wat zullen die gasten eigenlijk moeten kosten nu we het erover hebben.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken