Lowlands 2017

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Gojira is al headliner op dynamo dus die verwacht ik helaas niet meer dan. Wel lijkt korn me erg gaaf

Ach ja, Architects komt ook al..... zou wellicht iets teveel zijn voor de vele tere lowlands zieltjes..... ?
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Ik zeg laat maar komen hoor..... :cool: maart waar staat dat Architects komt ?
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik zeg laat maar komen hoor…..
1f60e.svg
maart waar staat dat Architects komt ?

Paar pagina's terug gaf iemand op het forum aan hier een betrouwbare bron voor te hebben. Nog niet 100% zeker , maar voor de meeste van ons overtuigend genoeg :)
Sleaford Mods & Korn zou ik ook zeer prettig vinden :)
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Zou foo fighters heel stiekem nog een mogelijkheid zijn? Staan op lolapaloza berlijn 9 en 10 september. Verwacht het zelf niet hoor. Maar zou toch een stunt zijn?!

Is er trouwens echt zo veel meer vraag naar hip hop op het moment? Ik zie het hier maar weinig voorbij komen. Want degene die van de broederliefde en frenna's houden zijn echt nog te jong voor lowlands.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Zou foo fighters heel stiekem nog een mogelijkheid zijn? Staan op lolapaloza berlijn 9 en 10 september. Verwacht het zelf niet hoor. Maar zou toch een stunt zijn?!

Is er trouwens echt zo veel meer vraag naar hip hop op het moment? Ik zie het hier maar weinig voorbij komen. Want degene die van de broederliefde en frenna’s houden zijn echt nog te jong voor lowlands.

Foo Fighters verwacht ik eigenlijk niet echt. Maar je weet het uiteraard nooit ;-).

Hiphopacts als Run The Jewels, Anderson.Paak, Kendrick Lamar, Skepta, At Tribe Called Quest zijn natuurlijk wel helemaal een dingetje tegenwoordig. Er is meer dan genoeg goede hiphop te verzinnen voor wat oudere liefhebbers. En Lowlands boekt natuurlijk al jaren een substantieel deel hiphop. Ook Nederlandse acts als Opgezwolle, Typhoon, Opposites, Jeugd van Tegenwoordig (misschien niet echt onder hiphop te scharen) en noem het maar allemaal op zijn op Lowlands waanzinnig populair. Tjokvolle tenten en een toffe sfeer gegarandeerd. Dus die wens begrijp ik wel.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563


Franz Ferdinand kunnen we hiervan denk ik uitsluiten vanwege Paradiso? Maar wellicht dat de andere namen plekje op LL krijgen.
 

SonnyC

Playlistbediener
15 jan 2017
11
0
Eric heeft aangegeven dat de headliners bekend zijn, lijkt me dan ook vrijwel uitgesloten dat er bands met het formaat van Korn en FF nog bekend worden gemaakt.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Dromen mag altijd toch sonny c :)

Stereophonics zou ook een leuke toevoeging zijn.

@ Raskolnikov
Ik snap wel wat je bedoeld met die hip hop acts. Ik kom er meestal niet. Is niet helemaal mijn ding. Kan er daarom niet zo veel over zeggen.
 

Berreal

Playlistbediener
24 jan 2017
29
0
Denk juist dat Korn en Stereophonics prima staan in de heineken-tent.
zou er iig niet rauwig om zijn. doe daar ook The National maar bij en je hebt een prima lineup staan voor dat podium!
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
roluf wrote:
Is er trouwens echt zo veel meer vraag naar hip hop op het moment? Ik zie het hier maar weinig voorbij komen. Want degene die van de broederliefde en frenna’s houden zijn echt nog te jong voor lowlands.

Foo Fighters verwacht ik eigenlijk niet echt. Maar je weet het uiteraard nooit ;-).

Hiphopacts als Run The Jewels, Anderson.Paak, Kendrick Lamar, Skepta, At Tribe Called Quest zijn natuurlijk wel helemaal een dingetje tegenwoordig. Er is meer dan genoeg goede hiphop te verzinnen voor wat oudere liefhebbers. En Lowlands boekt natuurlijk al jaren een substantieel deel hiphop. Ook Nederlandse acts als Opgezwolle, Typhoon, Opposites, Jeugd van Tegenwoordig (misschien niet echt onder hiphop te scharen) en noem het maar allemaal op zijn op Lowlands waanzinnig populair. Tjokvolle tenten en een toffe sfeer gegarandeerd. Dus die wens begrijp ik wel.

Groot onderdeel van mijn lijstje bestaat wel uit Hiphop en zoals eerder aangegeven zie ik van onderstaande nog wel het 1 en ander komen:
Wiley , Vince Staples , Migos , Danny Brown , Lil uzi vert , J.Cole , Run The Jewels & Chris miles
Mario Kartel , Hef , Smib , Yung Internet & Yung Nelg .

Maar wat hiphop en flinke gitaren ben ik wel aan toe ;-)

Zie Foo fighters ook echt niet komen, want die zijn dan echt de main act . Maar Korn zie ik wel als afsluiter in de Heineken hoor :)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ben zelf ook flink van de hiphop, dus ik ga niet klagen over bovenstaand lijstje :). Ach ja, ieder zijn smaak. Zo ben ik in al die jaren volgens mij nog nooit in de Lima geweest .....

Korn is toch niet (meer) zo groot? Die spelen toch maximaal in zalen als 013? Of vergis ik me nu?

Zelf zou ik Korn wel helemaal te gek vinden. Vreemd genoeg heb ik hen nooit gezien....
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
289
207
Het zou mij ook erg leuk lijken als Slipknot eens zou komen. Puur voor het theatrale en de show. In ieder geval een energieke band...:)
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Korn is toch niet (meer) zo groot? Die spelen toch maximaal in zalen als 013? Of vergis ik me nu?

Zelf zou ik Korn wel helemaal te gek vinden. Vreemd genoeg heb ik hen nooit gezien….

Ik denk dat ze toch nog redelijk groot zijn, dat laatste album is ook echt een lekkere plaat. Ze staan samen met Heaven Shall Burn in maart ergens in 013, wilde er zelf heen maar toen ik laatst keek was het al uitverkocht helaas.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Eerste keer Korn op LL was fantastisch..... iets meer dan 40 minuten spelen en de hele tent verbijsterd achterlaten.... 1996 was dat geloof ik
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Slipknot zou inderdaad erg leuk zijn, maar verwacht ik niet....
 

patrick1617899567

Playlistbediener
1 feb 2017
6
1
Hier is een lijstje met wat ik denk dat nog mogelijk is:

Big Sean,Chance the Rapper, Joey badass, Big 2, Mario kartel, Kevin, hef (aangezien er nog geen hip hop is)

London grammar, george ezra, rudimental, the Killers

Is dit mogelijk?

 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0


Hier zal Lowlands vast aardig wat nachtprogramma namen mee delen, ik mag het in ieder geval hopen. Madlib is (al draait hij wel plaatjes) wel een goeie hiphoptoevoeging. Roy Ayers is ook zeer welkom als funk-act. De rest van het affiche mag overkomen voor het nachtprogramma.

Dit jaar wellicht naar Lowlands. Vrienden willen er graag eens heen, ik ben benieuwd.
 

Berreal

Playlistbediener
24 jan 2017
29
0
@ @Marc;
1e x Korn:

Was dat niet tijdens de VANS warp tour in de Dommelsch (buiten) op een zondag?
Meen me te herinneren dat er toen ook een eerste glimp van Limp Bizkit ( toen nog niet zo commercieel) te zien was.
tezamen met oa Rancid en Pennywise
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken