Lowlands 2017

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.951
520
https://twitter.com/Rapid_Razor_Bob/status/826065641778065408

edit: en volgens FB volgende week nieuwe namen
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
:cool: blij dak mijn kaartjes al binnen heb en heb mogen bijdragen aan deze 52% :wink:
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Nu aan ons belooft is dat we volgende week weer namen krijgen kan de geruchtenmolen weer op volle toeren gaan draaien (voor zover dat nog niet het geval was), waar hopen jullie op?
Ik zelf zou de volgende namen graag aan het affiche toegevoegd zien:
- Phoenix
- Two Door Cinema Club
- London Grammar
- The Mountain Goats
- Chase & Status
- Justice
- Kaleo
- The National
- Pixies
- The Stone Roses
- Richard Ashcroft
- Weezer

Als hier een aantal namen van doorkomen ben ik uiterst content!
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.798
1.718
Uhh Kasabian kan er qua grotere namen nog wel bij toch? ;P

Voor de rest hoop ik op wat leuke kleinere indie namen
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Tool
At the drive inn
Gojira
Bad Religion
Moby
Soen
Archive
Letlive
Frank Carter
Halestorm
Primus (waren er in 93 ook)

Al genoemd:
Pixies
London Grammar (als ze nog mogen komen)
Justice
Weezer
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Uhh Kasabian kan er qua grotere namen nog wel bij toch? ;P

Voor de rest hoop ik op wat leuke kleinere indie namen

Zat ik zelf ook aan te denken, het rijtje: Kasabian/The Strokes/QotSA
Ik heb alleen geen idee of deze ook voor een mindere spot dan headliner komen, en de headline-posities zijn volgens mij al vergeven.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.543
833
De afgelopen jaren was het zo dat we bij de eerste lading ook direct de grootste namen kregen. Dus de namen die jullie hierboven noemen zijn zeker realistisch.

Het is de vraag of Kasabian zich ook leent als sub of afsluiter van bijvoorbeeld de heineken.

Ik zie wel weinig hip hop en electronische acts in jullie lijstjes en daar gaan we er denk ik wel nog een hoop van krijgen.

Ik heb echt al heel veel zin in de nieuwe namen!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Bands van het formaat QOTSA, Tool en Strokes verwacht ik niet meer. Al zou een derde headliner naast M&S en Editors heel misschien nog wel kunnen. Maar eigenlijk denk ik dat the Xx de derde headliner zal zijn. En dan zijn deze drie niet meer te verwachten.

 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik denk dat we het toch een beetje moeten gaan zoeken in de volgende namen. Zijn zeker niet allemaal mijn favoriete bands, maar ik denk dat het wel kanshebbers zijn voor Lowlands 2017.

Jamie T , Justice , Crystal Fighters , Dropkick Murphys , Dj Shadow , Kasabian , Sub Focus , Franz ferdinand , Marylin Manson , Prophets of rage , The killers , Weezer , Bonzai & The Brew .

Kwa hiphop denk ik aan:
Wiley , Vince Staples , Migos , Danny Brown , Lil uzi vert , J.Cole , Run The Jewels & Chris miles

Nederlandse bands

Pete Philley , Chefs Special , Mario Kartel , Hef , Smib , Yung Internet & Yung Nelg .


 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
289
207
Wat gitaarwerk kan het festival geen kwaad: Korn, At the Drive In, Prophets of Rage...laat maar komen!

Een andere leuke toevoeging zou zijn: Dead Cross, een nieuwe groep met Dave Lombardo (Slayer) op drums en Mike Patton (Faith no More) op zang. Hun eerste cd wordt dit jaar verwacht.

Weezer mag van mij ook doorkomen.
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Ik verwacht kwa Nederlandse acts toch ook wel chef special (nieuw album en tijdje buiten nl getoerd) Caro Emerald brengt ook wat nieuws uit, stavast is nieuwe bandje van Marco Roelofs (Heideroosjes) Splendit (voorman kondigd al weer een paar jaar aan in de Lima)
Prophets of rage lijkt me mooi, ben ook erg benieuwd wat ze met het 25 jaar gaan doen. Morgen de nieuwe site toch?!?!

Heerlijk zeg die voorpret :)
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Sleaford Mods ook een kanshebber?

Jazeker, nieuwe plaat komt eraan, en live is dit echt een klap in je gezicht!

Ik hoop nog op Foster The People, King Gizzard en Death Grips, of is Death Grips meer voor BKS?
 

Amy

Playlistbediener
12 dec 2016
15
0
Hoe groot is de kans dat Lowlands is uitverkocht na 14 juni? want ik mag pas na 14 juni kaartjes kopen...
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Hoe groot is de kans dat Lowlands is uitverkocht na 14 juni? want ik mag pas na 14 juni kaartjes kopen…

Moeilijk te zeggen. Als er morgen een paar mooie namen gedropt worden kan het ineens snel gaan.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Amy wrote:
Hoe groot is de kans dat Lowlands is uitverkocht na 14 juni? want ik mag pas na 14 juni kaartjes kopen…
Moeilijk te zeggen. Als er morgen een paar mooie namen gedropt worden kan het ineens snel gaan.

Volgende week pas nieuwe namen.

Ik denk ook dat rond 14 juni de meeste kaarten al weg zijn of het uitverkocht is. de 52% van nu is helemaal niet slecht en met een nieuw pakketje namen kan het inderdaad hard gaan. Tevens zullen ook veel mensen net voor de zomer nog een kaartje proberen te kopen aangezien ze dan pas weten of ze nog een (extra) festival willen/kunnen doen.

Ik weet niet wat de reden is maar als het een afspraak is met je ouders voor bijvoorbeeld je toetsweek zou ik aanraden gewoon een kaartje te halen als ze aangeven dat het bijna uitverkocht is. Als het uitverkoopt kun je die makkelijk kwijt op Ticketswap met misschien een beetje verlies. Zou jammer zijn als je er naast grijpt.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Ach ja, anders komen er vlak voor de tijd altijd wel kaarten vrij via ticketswap of mp. Is ieder jaar zo....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken