Lowlands 2016

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Ik ken helemaal niemand van deze batch namen. Maargoed, zo erg is dat niet, want hoe meer toffe namen erbij komen hoe moeilijker de keuzes worden, want dat er knopen doorgehakt moeten worden is onvermijdelijk. Echte first world problems haha
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Steffi, Evian Christ, Hunee, Palms Trax, Mikael Seifu, DJ Nigga Fox, Orpheu... uitstekende namen! Lowlands doet het toch eigenlijk heel prima dit jaar, ze doen goed hun best om er weer bovenop te komen.
 

BS.

Playlistbediener
22 mei 2016
32
0
Ken ook helemaal niemand van deze namen. Komt waarschijnlijk omdat ik totaal niet in die genre zit.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Gisteren namen gekocht en dan lozen ze vandaag eventjes dit mooie pakketje. Lowlands is echt lekker bezig dit jaar, hoop dat ze met dit affiche toch wel uitverkopen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Die Antwoord ook naar Lowlands dus. Wel een beetje een zwaktebod; volgens mij de derde keer in zes jaar of zo. De originaliteit is er wel af wat mij betreft.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Dan is er in iedergeval ook een act waarvan ik 100% zeker weet dat ik hem niet wil zien.
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Die Antwoord ook naar Lowlands dus. Wel een beetje een zwaktebod; volgens mij de derde keer in zes jaar of zo. De originaliteit is er wel af wat mij betreft.

Ach ja, Disclosure staat ook voor de 4de keer in 5 jaar op Lowlands, Foals voor de 3de keer in 6 jaar, James Blake voor de 3de keer in 6 jaar, etc, etc, etc.

 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
Raskolnikov wrote:
Die Antwoord ook naar Lowlands dus. Wel een beetje een zwaktebod; volgens mij de derde keer in zes jaar of zo. De originaliteit is er wel af wat mij betreft.


Ach ja, Disclosure staat ook voor de 4de keer in 5 jaar op Lowlands, Foals voor de 3de keer in 6 jaar, James Blake voor de 3de keer in 6 jaar, etc, etc, etc.
En daar geldt wat mij betreft dan ook hetzelfde voor.

Al draait het bij die drie namen toch iets meer om de muziek dan bij Die Antwoord, dat toch meer een act is om een keer gezien te hebben.
 

Joris1617899556

Nieuw lid
25 mei 2016
1
0
Kan iemand mij uitleggen waarom Tame Impala, toch wel één van de populairste bands op dit moment, niet te vinden is op het affiche van bijv. een Lowlands, Best Kept of DTRH? Ik zie toch wel genoeg mogelijkheden in hun agenda. Ja oké ze zijn vorig jaar nog geweest op Lowlands en begin dit jaar nog in de HMH, maar dan nog vind ik het bijzonder..

Ik had ze namelijk graag gezien in Nederland deze zomer :)

 

BS.

Playlistbediener
22 mei 2016
32
0
Dat is niet echt een reden volgens mij. Want Foals, Wolfmother en Muse stonden bijvoorbeeld ook al eerder dit jaar in diverse zalen. En een Disclosure en Die Antwoord is ook al meerdere keren op Lowlands geweest. Stiekem hoop ik nog op een grote naam zoals Tame Impala of Bring Me The Horizon.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik gok dat alle drie de festivals die je noemt ze graag aan de line-up hadden toegevoegd dus ik denk dat ze het of wel niet wilden of ze kwamen er niet uit of ze kunnen niet.
 

Rutger

Randprogramma
27 mei 2014
103
0
Dat is niet echt een reden volgens mij. Want Foals, Wolfmother en Muse stonden bijvoorbeeld ook al eerder dit jaar in diverse zalen. En een Disclosure en Die Antwoord is ook al meerdere keren op Lowlands geweest. Stiekem hoop ik nog op een grote naam zoals Tame Impala of Bring Me The Horizon.

-grote naam
- bring me the horizon

kies één.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken