Lowlands 2016

Silvan

Playlistbediener
19 feb 2016
23
0
Ja daar heb je wel gelijk in! Zou ik ook erg blij mee zijn als ze toch komen, maar ik dacht ik meld het wel even omdat veel mensen nog op massive attack hopen
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Ja daar heb je wel gelijk in! Zou ik ook erg blij mee zijn als ze toch komen, maar ik dacht ik meld het wel even omdat veel mensen nog op massive attack hopen

Ik blijf hopen, zou het een zeker vet vinden als die op het programma komen

Ook zou Manu Chao nog steeds een leuke toevoeging zijn, zijn in de buurt, staan op Sziget.

En Soulwax (staat op Pukkelpop) zou wel lache zijn, dan kunnen ze hun remix van LCD Soundsystem er in gooien :)

En ik zie Bloc Party op Sziget en Pukkelpop, zie nog wel een kans dat ze op Lowlands verschijnen na hun bezoek aan Oostenrijk
 

Defused

Playlistbediener
13 mrt 2016
28
10
Silvan wrote:
Ja daar heb je wel gelijk in! Zou ik ook erg blij mee zijn als ze toch komen, maar ik dacht ik meld het wel even omdat veel mensen nog op massive attack hopen


Ik blijf hopen, zou het een zeker vet vinden als die op het programma komen

Ook zou Manu Chao nog steeds een leuke toevoeging zijn, zijn in de buurt, staan op Sziget.

En Soulwax (staat op Pukkelpop) zou wel lache zijn, dan kunnen ze hun remix van LCD Soundsystem er in gooien
simple-smile.png


En ik zie Bloc Party op Sziget en Pukkelpop, zie nog wel een kans dat ze op Lowlands verschijnen na hun bezoek aan Oostenrijk

Staat Bloc Party niet exclusief op BKS?

Het liefst zie ik nog The Temper Trap en Circa Waves naar Lowlands komen, ze staan iig op Pukkelpop. Dus ben benieuwd!
 

Robin Roest

Nieuw lid
16 apr 2016
2
0
G-Eazy staat 16 augustus in Tivoli, zou echt heel tof zijn als hij op Lowlands staat! Hij heeft tussen 16 en 24 augustus nog niets in z'n tourplanning staan.
 

Tosti-ijzer

Playlistbediener
13 mrt 2014
8
8
Ik was eerst van plan om naar Pukkelpop te gaan maar ga nu waarschijnlijk toch naar Lowlands als ik de line-ups vergelijk!
Qua headliners is Lowlands duidelijk sterker voor mij, en ook als ik naar de bands kijk vind ik Lowlands echt wel sterker. Wel vind ik Pukkelpop tot nu toe sterker qua DJ's, aangezien ze toch erg veel sterke Drum 'n Bass namen hebben!

Hopelijk komt er nog iets van deze namen door vanuit Pukkelpop:

-Cage the Elephant
-Chase & Status LIVE
-Circa Waves
-Fatima Yamaha
-Joris Voorn
-Mura Masa
-Pendulum
-Noel Gallaghers High Flying Birds
-Sub Focus
-Tchami
-Tallest Man on Earth

Verder heb ik Mozes and the Firstborn nog nergens op festivalaffiches zien staan terwijl ze net een nieuw album hebben uitgebracht, lijkt mij wel een leuke Nederlandse toevoeging voor Lowlands.
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Heb net The Sore Losers gehoord, klinkt vet! Staan dit jaar wel op pinkpop maar wellicht dat ze ook naar Lowlands komen. Tot nu toe hebben ze nog geen andere gigs tijdens het Lowlands weekend
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Circa Waves niet helemaal mijn ding, Temper Trap zou een leuke aanvulling zijn.

Too Many ZooZ lijkt me wel grappig, leuk en vermakelijk voor de zaterdagmiddag ofzo

En tevens voor wat vermaak zou Posmodern Jukebox samen met Puddles Pity Party grappig zijn
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Bloc Party, Camo & Krooked, Die Antwoord, Rósín Murphy, Soulwax en The Chemical Brothers staan op Pukkelpop en Zürich Openair.

Mag toch wel aannemen dat 1 of 2 van die namen ook op Lowlands komen.

En van Pukkelpop zou ik wel Henry Rollins Spoken Word naar Lowlands willen zien komen.

En op Zürich Openair staat Editors (ook op BKS, weet ik), maar zou ook goed op Lowlands passen. Verder staat Massive Attack daar, dus ik zie nog een klein kansje.
 

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
82
0
Rosin Murphy zou goed mogelijk zijn omdat deze vorig jaar op dtrh stond.

Soulwax zou wel leuk zijn vind ik persoonlijk en chemical brothers ook, deze laatste was vorig jaar alleen al headliner dus verwacht ik niet maar zou er wel weer gaan kijken als ze weer kwamen (lees je dit Eric?! ;p)

Editors komen met nieuw album dus kan best voor lowlands. Goeie band en zeker live, keer in de gashouder een concert meegemaakt maar alweer drie jaar geleden dus zie ik graag nog een keer :)

Massive attack mag ook van mij al ken ik dit niet van een live optreden maar wel een goeie ouwe naam.

Camo en krooked en die antwoord heb ik zelf niet zoveel mee maar misschien ook mogelijk ja..

 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Bloc Party, Camo & Krooked, Die Antwoord, Rósín Murphy, Soulwax en The Chemical Brothers staan op Pukkelpop en Zürich Openair.

....

Even een update op de mogelijke kanshebbers:
- Bloc Party (Sziget, Pukkelpop, Zürich Openair, kleine kans, want staan ook in Oostenrijk de 18de t/m 20ste)
- Die Antwoord (Sziget, 18de Pukkelpop, 20ste Oostenrijk, 22 Tsjechië, 24ste Zürich Openair)
- Róisín Murphy (Sziget, Pukkelpop, Zürich Openair)
- Camo & Krooked (Pukkelpop, Zürich Openair, nog geen andere data op hun site)
- Soulwax (Pukkelpop, Zürich Openair, geen andere data op hun site)
- The Chemical Brothers (Pukkelpop, Zürich Openair, geen andere data)
- Crystal Castles (16de Sziget, 19de Pukkelpop, 21ste in Oekraïne)
- Dillon Francis (Sziget, Pukkelpop, nog geen data daarna)
- Jess Glynne (Sziget, Pukkelpop) (verwacht ik niet echt op LL)
- Noel Galagher's High Flying Birds (Sziget, Pukkelpop, 18de in Zwitserland, 26ste in Schotland)
- Rihanna (Sziget, Pukkelpop, 20 en 21 UK)
- The Lumineers (Sziget, Pukkelpop, nog geen verdere data op hun eigen site)
- Boys Noize (Sziget, Oostenrijk, Schotland, Zürich Openair)

Verder nog een heel lijstje die enkel op Sziget, Pukkelpop of Zürich Openair staan.
 

Lingerson

Playlistbediener
24 apr 2016
8
0
Hoi dit jaar fijne combi van LL en DTRH. Zien jullie Sufjan Stevens nog op Lowlands verschijnen? Hij heeft nog geen Europeese festivals staan volgens mij....
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
381
301
Bram Boot wrote:
Bloc Party, Camo & Krooked, Die Antwoord, Rósín Murphy, Soulwax en The Chemical Brothers staan op Pukkelpop en Zürich Openair.

….


Even een update op de mogelijke kanshebbers:
– Bloc Party (Sziget, Pukkelpop, Zürich Openair, kleine kans, want staan ook in Oostenrijk de 18de t/m 20ste)
– Die Antwoord (Sziget, 18de Pukkelpop, 20ste Oostenrijk, 22 Tsjechië, 24ste Zürich Openair)
– Róisín Murphy (Sziget, Pukkelpop, Zürich Openair)
– Camo & Krooked (Pukkelpop, Zürich Openair, nog geen andere data op hun site)
– Soulwax (Pukkelpop, Zürich Openair, geen andere data op hun site)
– The Chemical Brothers (Pukkelpop, Zürich Openair, geen andere data)
– Crystal Castles (16de Sziget, 19de Pukkelpop, 21ste in Oekraïne)
– Dillon Francis (Sziget, Pukkelpop, nog geen data daarna)
– Jess Glynne (Sziget, Pukkelpop) (verwacht ik niet echt op LL)
– Noel Galagher’s High Flying Birds (Sziget, Pukkelpop, 18de in Zwitserland, 26ste in Schotland)
– Rihanna (Sziget, Pukkelpop, 20 en 21 UK)
– The Lumineers (Sziget, Pukkelpop, nog geen verdere data op hun eigen site)
– Boys Noize (Sziget, Oostenrijk, Schotland, Zürich Openair)

Verder nog een heel lijstje die enkel op Sziget, Pukkelpop of Zürich Openair staan.

Bloc Party staat al op BKS. The Chemical Brothers waren er vorig jaar al, dus dat lijkt zeer onwaarschijnlijk.
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Bram Boot wrote:
Bram Boot wrote:
Bloc Party, Camo & Krooked, Die Antwoord, Rósín Murphy, Soulwax en The Chemical Brothers staan op Pukkelpop en Zürich Openair.

….


Even een update op de mogelijke kanshebbers:
....
....
Verder nog een heel lijstje die enkel op Sziget, Pukkelpop of Zürich Openair staan.


Bloc Party staat al op BKS. The Chemical Brothers waren er vorig jaar al, dus dat lijkt zeer onwaarschijnlijk.

@matthijs603 Ik weet het dat Bloc Party op BKS staat en dat The Chemical Brothers vorig jaar op LL stonden. Ik heb alleen maar een opsomming gemaakt van bands die rond die tijd in de buurt zijn en nog ruimte hebben in hun tourschema. Zoals ik al zeg is Bloc Party al zo goed als niet mogelijk.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
381
301
Je noemt ze toch in het rijtje mogelijke kanshebbers? En vervolgens geef jij een andere reden voor de kleinere kans voor Bloc Party. Ik vul aan door te zeggen dat Bloc Party en The Chemical Brothers zo goed als zeker kunnen worden weggestreept uit het rijtje kanshebbers, waardoor dat rijtje een wat reëler beeld geeft.

Andere namen maken idd een goede kans; The Lumineers bijvoorbeeld zullen er wel staan.
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
@matthijs603 Het lijstje is puur gebaseerd op lineups van festivals rond de tijd van lowlands en tour data. Zo geef ik Bloc Party al een zeer zeer kleine kans en Chemical Brothers weet ik ook wel dat die niet komen. En Die Antwoord stond in 2014 nog op Ll, dus die verwacht ik ook niet (al past het voor hun wel heel mooi in het tourschema).
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
381
301
Goh ja, dan zou ik zo'n lijst met vrijwel kansloze namen geen lijstje 'mogelijke kanshebbers' noemen, maar goed, het is mijn lijst niet.
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Je noemt ze toch in het rijtje mogelijke kanshebbers? En vervolgens geef jij een andere reden voor de kleinere kans voor Bloc Party. Ik vul aan door te zeggen dat Bloc Party en The Chemical Brothers zo goed als zeker kunnen worden weggestreept uit het rijtje kanshebbers, waardoor dat rijtje een wat reëler beeld geeft.

Andere namen maken idd een goede kans; The Lumineers bijvoorbeeld zullen er wel staan.

Dat Chemical Brothers vorig jaar op LL zegt niets trouwens, Disclosure stond in 2012, 2013, 2014 op LL en nu weer.
 

Silvan

Playlistbediener
19 feb 2016
23
0
Ben erg benieuwd naar de nieuwe lading namen die hopelijk deze week komt, hopelijk aanstaande vrijdag. Meestal komt er eind april nog een grote hiphop naam, tenminste afgelopen jaren kendrick lamar & Snoop Dogg. Hoop nog op woodie smalls, is best aardig bezig en al op veel festivals deze zomer te vinden. Ook lijkt mij Of monsters and men echt een bijpassende naam voor LL of down the rabbit hole, zijn in Europa deze zomer. The lumineers mogen van mij ook zeker komen, dat scheelt weer een kaartje kopen voor hun show in de hmh.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken