Lowlands 2016

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Het valt mij op weinig mensen Weval noemen, dus die raad ik aan.

En Pitch komt vanavond met namen, waaronder een (volgens Roosmarijn) extra opvallende naam. Misschien is dat dan wel Moderat.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.883
3.237
Het valt me op dat er enkele mensen serieus Jack U willen zien. Dat is toch van die platte kermis EDM die helemaal niet op een festival als Lowlands thuis hoort? Alleen dat singletje Where Are U Now vind ik nog beluisterbaar, de rest is toch erg inwisselbaar en herkauwd.

Ze moeten het niet van hun eigen nummers hebben, maar de shows zijn een groot feest en die stuiterballen sound bevalt mij best wel erg.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.883
3.237
Ik denk trouwens dat we best kunnen zeggen dat Lowlands nu de beste line-up heeft van Nederland. Of zie ik een festival over het hoofd?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
Blij met Weval, Warpaint en Borns. Benieuwd naar The internet en Keith Ape. Staat is altijd leuk, maar die staan werkelijk overal deze zomer.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
Ik denk trouwens dat we best kunnen zeggen dat Lowlands nu de beste line-up heeft van Nederland. Of zie ik een festival over het hoofd?

North Sea Jazz misschien. Maar inderdaad hele lekkere line-up
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
384
208
Ik denk trouwens dat we best kunnen zeggen dat Lowlands nu de beste line-up heeft van Nederland. Of zie ik een festival over het hoofd?

Smaken verschillen ;-)
BKS en DTRH vind ik atm beter.
 

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
83
1
Indd weer een hele goeie lijst namen, wordt nog lastiger met keuzes maken straks. Fijne is wel dat als ik het niks vind ik het ook echt niks vind dus een aantal namen kan ik meteen door schrappen. Dan blijft er alleen nog genoeg over om nog steeds wss niet alles te kunnen zien helaas :p

Erg blij oa ook met noisia, als bassist past drum and bass goed in m'n straatje. Als de bass (funky, jazzy of wobble of gewoon retestrak of goeie flow) maar goed is vind ik het al snel goed. Hoop dat de vrijdag d&b nacht wel weer terug verhuist naar de bravo ipv India afgelopen jaar. En Mis nog wel wat betere hiphop namen,wat er nu staat is niet zo m'n smaak, behalve tourist lemc klinkt niet verkeerd (alleen t Belgische accent is wat lastiger te volgen :p)

 

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
83
1
En ik denk niet zozeer dat dat het de beste line uw van Nederland is want dat is puur waar je van houd, een dance liefhebber zal hier niks aan vinden en gaat liever naar mysteryland (wat ook wel een goed festival is alleen minder mijn smaak). En een Hollandse muziek liefhebber weer naar Zand en een gabber naar defqon1 (wat ook erg grappig festival is!)

Maar wel een rete strakke lineup voor lowlands nu al gezien we nog maar op de helft zijn. En wss ook een van de betere sinds jaren!
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Ik denk trouwens dat we best kunnen zeggen dat Lowlands nu de beste line-up heeft van Nederland. Of zie ik een festival over het hoofd?
Mwoah, niet vol overtuiging. Lowlands heeft een aantal spannende exclusieve namen, zoals Sigur Ros en LCD Soundsystem, maar dat hebben andere festivals ook wel.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Joris wrote:
Ik denk trouwens dat we best kunnen zeggen dat Lowlands nu de beste line-up heeft van Nederland. Of zie ik een festival over het hoofd?


Mwoah, niet vol overtuiging. Lowlands heeft een aantal spannende exclusieve namen, zoals Sigur Ros en LCD Soundsystem, maar dat hebben andere festivals ook wel.
Haha wat is dan de definitie van exclusief?
 

Silvan

Playlistbediener
19 feb 2016
23
0
Ik hoop bij de volgende lading namen op een naam als Wiz Khalifa of een andere grote hiphop naam.J Cole zou ook echt fijn zijn, toch best exclusief deze zomer alleen op wireless te zien. Uncle Snoop is ook altijd welkom net als Asap Rocky of Kid Ink. Ik zie ook graag nog wat reggae namen komen als Protoje, Chronixx, Bunny Wailer, Gentlemen, Ky-mani Marley. Hebben gelukkig Damian Marley al binnen voor LLl2016
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.883
3.237
Khalifa of een andere grote hiphop naam.J Cole zou ook echt fijn zijn, toch best exclusief deze zomer alleen op wireless te zien. Uncle Snoop is ook altijd welkom net als Asap Rocky of Kid Ink. Ik zie ook graag nog wat reggae namen ko

Zo hé met zo'n lading zou je mij blij maken. Aan de andere kant zou het zwaar kut zijn, want ik ben nu al bang voor veel clashes aangezien ik ruim 50/60 procent van dit affiche wil zien.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Massive attack zou voor mij de gedroomde laatste grote naam zijn! Staan 20 augustus in Polen. Dus donderdag of zondag zou moeten kunnen!

New order is het gehele weekend van Lowlands nog vrij! Zou ook een mooie toevoeging zijn.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
De mensen die nog op Moderat hoopten kunnen ze zo goed als zeker afschrijven. Gernot zegt in een interview met Kindamuzik dat ze het deze zomer bij Montreux Jazz Fest, NOS en Primavera houden. In 2017 volgt er een uitgebreide festivaltour.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
Erg jammer van Moderat. Gelukkig zie ik ze dit najaar nog in de HMH.

Fat Freddy's Drop staat in de week voor Lowlands in Doornroosje. Zou wel weer eens leuk zijn; in 2010 was mooi optreden.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
De mensen die nog op Moderat hoopten kunnen ze zo goed als zeker afschrijven. Gernot zegt in een interview met Kindamuzik dat ze het deze zomer bij Montreux Jazz Fest, NOS en Primavera houden. In 2017 volgt er een uitgebreide festivaltour.
NOS? Heb ik iets gemist?

Edit: Ah, je bedoelt NOS Primavera en niet NOS Alive... Jammer...

 

NvL

Playlistbediener
16 dec 2014
43
0
Ik hoorde bij Joram Kaat op 3fm dat Mutemath komt.. Die touren samen met 21pilots...

Dat samen met Pendulum zou mij helemaal gelukkig maken :D:D Maar vooral PENDULUM.. Had ik al PENDULUM gezegd?
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Ik ben zo'n iemand die had gehoopt op Moderat..helaas andere keer beter.
Mutemath is ook wel vet, heb ze in de melkweg gezien en had me prima vermaakt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken