Lowlands 2016

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
stan-the-man wrote:
<P>Nothing but Thieves is momenteel bezig met een Europa headline tour en die is op 27 mei afgelopen. Nu heb ik ze helaas moeten missen bij London Calling en ben ik niet naar Muse geweest. Is er enige kans dat deze jongens nog een festivaltour erbij pakken in augustus? Of kan ik dat op mijn buik schrijven? Ik kan mij voorstellen dat ze na zo’n drukke tour een pauze willen hebben, aan de andere kant is het voor een beginnende band toch belangrijk om op de festivals te staan.</P>
<P>Japan tijdens Lowlands. </P>

Ah balen. Zag dat ze 25 augustus weer in de UK gigs hebben staan, we missen ze dus net :( beetje tegenvaller
 

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
82
0
Camping 3 for president ;)

Was vorig jaar echt goed inderdaad, al het commentaar wat vorig jaar (of jaarlijks) werd gegeven was naar mijn mening erg onterecht want ik heb heerlijk genoten van afgelopen editie en met de lineup tot nu toe kan het alleen maar beter worden!

Tip voor degene die z'n kaartje pas bij de volgende lading namen wilt kopen: gewoon nu doen want ik denk dat ze binnenkort uitverkocht zijn! Het is weer bijna de 20e hé dus heeft iedereen weer salaris en of stufi binnen. Had ik vorige keer ook goed gegokt bij de earlybirds.

En met zo'n rij namen kan je bijna niet twijfelen of je het moet doen maar moet je het gewoon doen!
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Camping 3 for president

Was vorig jaar echt goed inderdaad, al het commentaar wat vorig jaar (of jaarlijks) werd gegeven was naar mijn mening erg onterecht want ik heb heerlijk genoten van afgelopen editie en met de lineup tot nu toe kan het alleen maar beter worden!

Tip voor degene die z’n kaartje pas bij de volgende lading namen wilt kopen: gewoon nu doen want ik denk dat ze binnenkort uitverkocht zijn! Het is weer bijna de 20e hé dus heeft iedereen weer salaris en of stufi binnen. Had ik vorige keer ook goed gegokt bij de earlybirds.

En met zo’n rij namen kan je bijna niet twijfelen of je het moet doen maar moet je het gewoon doen!

Camping 3 is idd fijn! Lekker dicht bij t festivalterrein!. We stonden echt met een enorm gat tussen onze tenten en waren verbaast dat niemand hun tent ertussen pleurde XD

Enige wat ik eraan haat is de brug maar goed, dat is opzich nog wel te doen!
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
gewoon nu doen want ik denk dat ze binnenkort uitverkocht zijn
Denk dat ik nog wel even tijd heb. Heb ook nog geen berichten gezien dat de kaartverkoop hard zou gaan, of iets dergelijks. En een festivals populariteit kan aantrekken, maar ik zou het wel heftig vinden als ze van niet uitverkocht naar uitverkocht in 2 maanden zouden gaan. Zo groot is die hype niet, denk ik.
Sta natuurlijk helemaal klaar om mijn ongelijk toe te geven als ik uiteindelijk achter het net vis. ;)
 

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
82
0
Net Whitney live op 3fm bij 3voor12. Met het nummer no woman. Tja Wat zal ik ervan zeggen... De band klonk goed maar de zang ging door merg en been... geen aanrader dus ;p
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.925
1.872
Volgensmij heeft 3voor12 zijn mond een beetje voorbij gepraat. In een artikel over het optreden van Stormzy op SXSW. Er staat namelijk

"Waar wil je dit zien? In Europa is de buzz rond Stormzy al behoorlijk groot. Op Eurosonic riep 3voor12 hem al uit tot hoogtepunt van het hele weekend, en Pitch, Lowlands en zelfs Paaspop sloegen al hun slag. "

Stormzy is nog helemaal niet geprogrammeerd op Lowlands. Confirmed dus?
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Volgensmij heeft 3voor12 zijn mond een beetje voorbij gepraat. In een artikel over het optreden van Stormzy op SXSW. Er staat namelijk

“Waar wil je dit zien? In Europa is de buzz rond Stormzy al behoorlijk groot. Op Eurosonic riep 3voor12 hem al uit tot hoogtepunt van het hele weekend, en Pitch, Lowlands en zelfs Paaspop sloegen al hun slag. ”

Stormzy is nog helemaal niet geprogrammeerd op Lowlands. Confirmed dus?

Zou kunnen ja, zou best vet zijn!

Wat denken jullie van Bring me the Horizon? Die staan nu op Frequencies dus ze zijn in de buurt. Ze staan ook op pinkpop maar met hun laatste plaat op zak proberen ze bij het 'mainstream' publiek door te breken, flink wat festivallen gigs pakken helpt daar wel mee. Wat denken jullie?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.925
1.872
Joris wrote:
Volgensmij heeft 3voor12 zijn mond een beetje voorbij gepraat. In een artikel over het optreden van Stormzy op SXSW. Er staat namelijk

“Waar wil je dit zien? In Europa is de buzz rond Stormzy al behoorlijk groot. Op Eurosonic riep 3voor12 hem al uit tot hoogtepunt van het hele weekend, en Pitch, Lowlands en zelfs Paaspop sloegen al hun slag. ”

Stormzy is nog helemaal niet geprogrammeerd op Lowlands. Confirmed dus?


Zou kunnen ja, zou best vet zijn!

Wat denken jullie van Bring me the Horizon? Die staan nu op Frequencies dus ze zijn in de buurt. Ze staan ook op pinkpop maar met hun laatste plaat op zak proberen ze bij het ‘mainstream’ publiek door te breken, flink wat festivallen gigs pakken helpt daar wel mee. Wat denken jullie?
,

Bring Me The Horizon is best wel lekker om even te raggen, al kan ik die nieuwe plaat 'Follow You' niet verdragen. Zelfs 3FM draait m gewoon een paar keer per dag, terwijl het eerst werd gezien als teringherrie en totaal radioonvriendelijk.
 

Joes

Nieuw lid
19 mrt 2016
2
0
Vet idee voor de X-Ray!
http://www.dumpert.nl/mediabase/6728939/1d733f18/oude_vliegtuigcabine_doet_lichtshow.html
 

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
82
0
Zat net filmpje terug te kijken van always hardkoor tijdens lowlands 2014. Dat was best voor herhaling vatbaar! jammer alleen dat een hoop jonge bezoekers weinig of niets van dit muziek tijdperk heeft meegekregen ;)
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
Dit lijkt een beetje op de cave bij timewarp. Is heel vet inderdaad.

Verwacht helaas niet dat dit in het budget van Lowlands past :p
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Birgitte (http://www.brigitteofficiel.com/) zou ik een leuke toevoeging vinden.
Katzenjammer mag van mij ook, nog maar 1 keer op Lowlands gestaan
En het nieuwe album van Leah Rosier is ook aangenaam
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
Er komt ook nog een hele lading Nederlandse acts natuurlijk. Ik hoop op Typhoon, de staat, haeven, Son mieaux, Eefje de visser en taymir.
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Er komt ook nog een hele lading Nederlandse acts natuurlijk. Ik hoop op Typhoon, de staat, haeven, Son mieaux, Eefje de visser en taymir.

Die Nederlandse acts boeien mij nooit zo, die kan je in de zomer praktisch elke week op een gratis festival zien.

Hopen dat we deze week weer wat namen krijgen
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
Als ik Typhoon deze zomer 6 keer man zien vind ik het ook goed. Echt een heerlijke act om te zien. Prachtige teksten en daarna 1 groot feest.
Eefje de visser zie ik maar heel weinig voorbij komen in Nederland en zou ik graag mee willen pakken.

Ik denk dat je nog 2 weken moet wachten op nieuwe namen. Er zat vorig jaar rond deze tijd ook constant 4 weken tussen nieuwe namen.
 

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
82
0
Dazzled sticks zal wel toch als Nederlandse act? Die heb ik nog niet voorbij horen komen maar past wel goed op het affiche. En miss ook typhoon die dan eventjes bij sticks op het podium komt voor een leuke toegift (of andersom mag ook natuurlijk). En douwe bob (als die ver komt op het songfestival) denk ik. Ik vind z'n nummer slow down niet slecht en geef m een goeie kans. Nummer blijft lekker hangen en die ieniemienie break op het einde doet het nummer net afmaken. Nou is douwe niet zo m'n muziek maar dit nummer vind ik toch best lekker ;p
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Dazzled Stick zie ik wel gebeuren. Ze hebben Rico & Sticks op DTRH gezet, dus dan Dazzled Sticks op Lowlands klinkt wel als een logische verdeling. En ik denk dat Typhoon wel uitgetourd is met Lobo di Basi. En Douwe Bob? Nah, daar staat Lowlands wel boven, hoor.

Eefje de Visser zie ik ook wel op Lowlands staan, of DTRH. Even afwachten. De Staat verwacht ik niet op LL, die staan al op Pinkpop én DTRH.
 

Silvan

Playlistbediener
19 feb 2016
23
0
The tallest man on earth komt op 17 augustus in bloemendaal, mag van mij wel in Nederland blijven en door naar lowlands.
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
Peter Doherty doet in mei wat solo shows en op 12 augustus doet hij weer een solo show op een Oostenrijks festival. Mag van mij doorkomen naar Lowlands.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Hi All,

Dit jaar twijfelen ik en mijn vrienden over het gaan naar pkp of LL. Wat mij erg tegen staat aan LL is dat de 'mainstage' een tent is. Deze is toch zo vol? Als je bv Muse wil zien moet je vrij lang van te voren al in zo'n overvolle warme tent gaan staan. Althans, dat is het beeld dat ik er nu van heb.

Er zijn vast veel mensen met ervaring ;) thnx!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken