Lowlands 2016

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
83
1
@ wessel

Ga jij nou maar je eerste keertje naar lowlands met drie tientjes op zak, lekker in je tentje liggen uitdrogen en uithongeren. Dan zal ik aan je denken als ik m'n 30e grote bier opdrink. En een lekkere uitsmijter hamkaas en watermeloen ontbijt. Als je m'n auto wast mag je ook wel een stukje ;)
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
@ wessel

Ga jij nou maar je eerste keertje naar lowlands met drie tientjes op zak, lekker in je tentje liggen uitdrogen en uithongeren. Dan zal ik aan je denken als ik m’n 30e grote bier opdrink. En een lekkere uitsmijter hamkaas en watermeloen ontbijt. Als je m’n auto wast mag je ook wel een stukje
1f609.png

na 30 bier een uitsmijter hamkaas als ontbijt!? Diep respect, moet er nu al niet aan denken ;)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
@ wessel

Ga jij nou maar je eerste keertje naar lowlands met drie tientjes op zak, lekker in je tentje liggen uitdrogen en uithongeren. Dan zal ik aan je denken als ik m’n 30e grote bier opdrink. En een lekkere uitsmijter hamkaas en watermeloen ontbijt. Als je m’n auto wast mag je ook wel een stukje
1f609.png

Inmiddels al bekend hier dat ik 't niet haal met 30 euro op een festivaldag ;)

Dacht trouwens dat je wel door zou hebben dat ik een grapje maakte, maar je mag ze gerust een weekendje naar mij brengen hoor.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Ik heb altijd voor alle dagen ontbijt bij me.

Ik smokkel elke dag een 0,75 liter sterke drank mee het festival terrein op.

En dan geef ik verder tussen de 50 en de 75 euro uit op een dag.

Ik heb in ieder geval geen zin om halverwege de avond terug te moeten naar de tent. Ik wil gewoon de hele dag door kunnen eten en drinken wat ik wil en dan kom ik hier op uit. ik drink tijdens optredens ook bijna niks. Maar vooral tussen de optredens door.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
Wat moet iedereen toch met die sterke drank? Bier vind ik meer dan voldoende.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Ja ik doe het nog anders, ik leg altijd het hele jaar elke week 10 euro apart op een extra rekening samen met mijn partner (totaal 20 dus) .
En dat gebruiken we voor de festivals waar we heen gaan.
Nooit gezeur dat het te weinig is of iets dergelijks.

Op Lowlands geef ik toch al gauw in 3 dagen 300-350 euro uit met zijn tweeën.
 

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
83
1
Bier is wel de belangrijkste vochtbron voor mij maar ik neem ook graag berenburgcola premix mee (lekker sterk) voor op de camping als er geen bier in de buurt is of bij t ontbijt als je net je tent uit komt. Ook een goeie voor m'n keel gezien ik altijd bij meerdaagse festivals geen stem overhou en ook goed tegen de kater (cola werkt goed voor de maag hé ;)
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Na die super update van vorige week vrijdag ben ik wel heel hebberig geworden, meer meer meer namen!
Haha, ja, ik ging vorige week van 'mwa' naar 'ik denk dat ik naar dit festival wil'. Ik hoop dat het volgende rijtje namen me écht kan overtuigen.

ngrijkste vochtbron voor mij maar ik neem ook graag berenburgcola premix mee (lekker sterk) voor op de camping als er geen bier in de buurt is of bij t ontbijt als je net je tent uit komt. Ook een goeie voor m’n keel gezien ik altijd bij meerdaagse festivals geen stem overhou en ook goed tegen de kater (cola werkt goed voor de maag hé ?

Het is sowieso minder zwaar per eenheid drank om mee te zeulen. Als ik na een avondje 's nachts bij mijn tent kom, en ik en twee vrienden drinken nog een biertje dan is dat 1 liter (1 kilo). Als iedereen een bekertje wodka drinkt dan is dat maar 0,25 liter (0,25 kilo). Ik ga meestal niet met de auto naar een festival, dus dan wegen dit soort dingen wel mee.

En ook is het zo dat als je niet genoeg bier mee hebt genomen, je altijd nog voor een redelijke prijs meer bier kan kopen op het festival. Sterke drank op festivals is behoorlijk overpriced, dus vanuit dat oogpunt kun je ook beter sterke drank meenemen dan bier. Al is het alleen maar zodat je ook mensen die bij je tent langskomen wat anders aan kan bieden dan alleen bier. en water ;)
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
'Bier is wel de belangrijkste vochtbron.' Haha, daar droog je natuurlijk totaal niet van uit he! Ik hou het meestal ook gewoon bij bier, vrienden nemen vaak wel sterke drank mee, dus dan drink ik daar af en toe wat van mee, maar ik heb het daar niet zo op.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
omdat ik een ammaretto/Bacardi cola gewoon heel lekker vind!

En ook wel eens wat anders wil drinken dan een biertje.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Wel leuk dat iedereen het hier over alcohol heeft en ik pas dit festivalseizoen m'n eerste legale biertje mag halen :')
 

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
83
1
@visdave34

Wss omdat wij nog uit de tijd komen dat je al op je 16e legaal drank kon krijgen ;)

Zijn toch twee jaar eerder dan mogelijk is in de huidige situatie dus lijkt het leeftijdsverschil groter.

Betreft bier meenemen vind ik geen optie persoonlijk. Of ik neem een paar sixpacks lauw mee.. Scheelt wel wat euro's maargoed is dat het waard? Liever een kouwe. Of van die gore schultenbrau, bespaart een hoop uit misschien maar echt niet te zuipen en zuipen is ook niet het belangrijkste al lust ik ze wel graag, maar dan wel een lekkere kouwe :) (en dan ook het liefst toch een lekker grolschje)
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
Paar jaar geleden (2009) kon je nog lauwe blikjes (Grolsch) inruilen voor koude blikjes. Weet niet of dat nog steeds kan nu het Heineken is?
 

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
83
1
Inruilen kan helaas niet meer sinds Heineken er is maar die bierfietsen op de camping die koude blikjes verkopen waren wel weer een goeie toevoeging. En het bier komt naar je toe ipv andersom
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Nothing but Thieves is momenteel bezig met een Europa headline tour en die is op 27 mei afgelopen. Nu heb ik ze helaas moeten missen bij London Calling en ben ik niet naar Muse geweest. Is er enige kans dat deze jongens nog een festivaltour erbij pakken in augustus? Of kan ik dat op mijn buik schrijven? Ik kan mij voorstellen dat ze na zo'n drukke tour een pauze willen hebben, aan de andere kant is het voor een beginnende band toch belangrijk om op de festivals te staan.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.461
700
Nothing but Thieves is momenteel bezig met een Europa headline tour en die is op 27 mei afgelopen. Nu heb ik ze helaas moeten missen bij London Calling en ben ik niet naar Muse geweest. Is er enige kans dat deze jongens nog een festivaltour erbij pakken in augustus? Of kan ik dat op mijn buik schrijven? Ik kan mij voorstellen dat ze na zo’n drukke tour een pauze willen hebben, aan de andere kant is het voor een beginnende band toch belangrijk om op de festivals te staan.

Japan tijdens Lowlands.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Jaaa die bierfiets is machtig! Ideaal!

Ik neem meestal een fles berenburg mee maar die is al na 1 avond op en wat bier. Vorig jaar was wel heel relaxed, lekker vroeg er zijn, mooiste plekje op Camping 3 en lekker de ruimte. Scheelt dat t mooi weer was en we de hele dag lagen te chillen in de zon!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken