@borisvoll
Ik trek zelf 1000 euro jaarlijks uit voor lowlands, daar zit de ticketprijs bij inbegrepen plus reiskosten, parkeerkaart maar ook een goeie wegwerp tent en eten en drinken. Eten mag je zowiezo meenemen, drinken maar 8 liter (in plastic flessen doen!) en moet meteen bij de eerste keer dat je naar binnen gaat meegenomen worden! Verder staat op website wat je wil en niet mee mag nemen. Wees slim en neem 6 liter sterke drank mee, kan je op het terrein later mixen met cola ofzo (of sterke premix maken!
en 2 liter water, zonde om 2,50 voor glaasje water te betalen en heb je echt wel nodig voor kater of handig om naast je tent tanden te poetsen.
Al met al hou ik dan zo'n 700 euro over, dat is dan 100 voor donderdagavond en 200 per echte festivaldag! En dan kan je leven als een God!
Hou vaak wat over ook dus met minder moet je het ook kunnen redden maar met totaal budget van 1000 kom je niks tekort (ook geen souvenirs), neem natuurlijk niet cash mee, ik doe zelf deels met pin (voor als je je cash verliest) en deels met cash (voor als je je pinpas verliest)
Neem ook niet teveel spullen mee want dat is zooo onhandig als je op een neer moet meerdere keren en ook met het weggaan zo'n gesleep.
Reservespullen kan je altijd in je auto laten liggen en in geval van nood pas halen.
Ik zelf haal altijd eten waar je voor het minste geld het meeste krijgt! Ben ook een Zeeuw dus zuinig ingesteld ;p dus geen pannekoek of loempia, dat vult niet goed genoeg. Beter een keer paar euro meer betalen voor een volle maag dan drie keer terug moeten en dan uiteindelijk duurder uit zijn
daarbij is etenstijd zonde van je tijd