Lowlands 2016

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Mutemath is tof! Vond hun show in de melkweg erg leuk! Verder lijken me 100 'niet muziek namen' wel teveel van het goede.
 

Defused

Playlistbediener
13 mrt 2016
29
10
Ik was vanmiddag de officiele spotify playlist aan het beluisteren en zag daar Jack Parrow en Broederliefde in de lijst staan. Deze artiesten zijn inmiddels verwijderd van de playlist, maar ik heb er een screenshot van gemaakt:


Jack Parrow en Broederliefde is nog niet aangekondigd, misschien iets te vroeg in te playlist geplaatst?
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
Ik was vanmiddag de officiele spotify playlist aan het beluisteren en zag daar Jack Parrow en Broederliefde in de lijst staan. Deze artiesten zijn inmiddels verwijderd van de playlist, maar ik heb er een screenshot van gemaakt:


Jack Parrow en Broederliefde is nog niet aangekondigd, misschien iets te vroeg in te playlist geplaatst?
Scherp gevonden, lijkt me erg aannemelijk :)
 

Silvan

Playlistbediener
19 feb 2016
23
0
Ik had gezien dat heel veel mensen hier gehoopt hadden op Radiohead voor Lowlands 2016. Ik heb goed nieuws voor deze mensen want ze komen 20 & 21 Mei naar de Heineken Music Hall :D
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.925
1.872
Ik had gezien dat heel veel mensen hier gehoopt hadden op Radiohead voor Lowlands 2016. Ik heb goed nieuws voor deze mensen want ze komen 20 & 21 Mei naar de Heineken Music Hall
1f600.png

Nu moeten die mensen ook nog een kaart krijgen ook, dat gaat ook nog moeilijk worden
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Had eigenlijk verwacht dat die een ziggo zouden doen, achja het is niet mijn muziek. Morgen wordt het pukkelpop affiche geupdate, ben benieuwd hoe die eruit gaat zien en wie doorgestuurd zal worden van pkp naar LL
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Had eigenlijk verwacht dat die een ziggo zouden doen, achja het is niet mijn muziek. Morgen wordt het pukkelpop affiche geupdate, ben benieuwd hoe die eruit gaat zien en wie doorgestuurd zal worden van pkp naar LL

Die 2 HMH shows van Radiohead zijn eigenlijk mer een soort warm up shows voor de fetivals denk ik. Zullen volgend jaar wel de Ziggo aandoen denk ik (of Pinkpop headlinen).
 

Zwennes

Playlistbediener
11 dec 2013
36
0
Graag de volgende artiesten van Pukkelpop naar Lowlands

Half Moon Run
The Kills
Mastodon
Opeth
Warpaint

Alvast bedankt
 

Bo

Playlistbediener
16 mrt 2016
7
0
Misschien een domme vraag, maar het is toch onmogelijk dat Rihanna ook op lowlands komt te staan? Dat zou ik namelijk echt niet trekken :cry:
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.480
1.638
Die heeft hier überhaupt de Arena nog niet uitverkocht, dus je hoeft echt niet bang te zijn dat ze ook nog naar Lowlands komt. Zouden dan ook twee voor Lowlands-begrippen enorme headliners staan waar MOJO in principe het geld niet voor heeft.

Vind de affiche voor Lowlands voor het eerst sinds jaren een pak sterker dan van Pukkelpop, ben benieuwd of ze dit jaar weten uit te verkopen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
Vind LL ook interessanter tot dusverre. Al zou ik Noel Gallagher, Warpaint, Clap!Clap!, Crystal Castles en Bob Moses best graag (weer eens) willen zien.
 

Rik Nieuwdorp

Playlistbediener
17 feb 2016
5
0
Wat betreft de namen van Pukkelpop hoop ik dat Bloc Party, Halsey, Noel Gallager en The Tallest Man on Earth ook naar Biddinghuizen komen!
 

Borisvoll

Playlistbediener
17 feb 2016
10
0
Ik las dat op pukkelpop de consumptie prijzen gestegen zijn, maar nu vraag ik me af of de doorgewinterde lowlanders mij kunnen vertellen hoe het op lowlands zit omtrent consumptie prijzen. Ik ben erg benieuwd naar deze vragen:

1. 3 dagen op lowlands, wat ben ik ongeveer kwijt aan eten en drinken??

2. Is er een verschil tussen waar je eten koopt??

3. Wat mag je meenemen naar binnen??

Handig ok te weten als first timer.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.510
785
Placebo misschien een optie? Staan 13 oktober in Airbus en daarvoor nog niets.

Doen zaalshows in Nederland na de zomer. Dus geen optie ;)



Misschien een domme vraag, maar het is toch onmogelijk dat Rihanna ook op lowlands komt te staan? Dat zou ik namelijk echt niet trekken
1f625.png

Geen idee of je nou blij wordt of niet als zij komt. Als je blij wordt dat ze komt dan is het theoretisch nog mogelijk. Als je niet wil dat ze komt zeg ik ook onmogelijk dat ze komt. Die gaat echt niet op Lowlands staan.
 

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
82
0
@borisvoll

Ik trek zelf 1000 euro jaarlijks uit voor lowlands, daar zit de ticketprijs bij inbegrepen plus reiskosten, parkeerkaart maar ook een goeie wegwerp tent en eten en drinken. Eten mag je zowiezo meenemen, drinken maar 8 liter (in plastic flessen doen!) en moet meteen bij de eerste keer dat je naar binnen gaat meegenomen worden! Verder staat op website wat je wil en niet mee mag nemen. Wees slim en neem 6 liter sterke drank mee, kan je op het terrein later mixen met cola ofzo (of sterke premix maken! ;) en 2 liter water, zonde om 2,50 voor glaasje water te betalen en heb je echt wel nodig voor kater of handig om naast je tent tanden te poetsen.

Al met al hou ik dan zo'n 700 euro over, dat is dan 100 voor donderdagavond en 200 per echte festivaldag! En dan kan je leven als een God! ;)

Hou vaak wat over ook dus met minder moet je het ook kunnen redden maar met totaal budget van 1000 kom je niks tekort (ook geen souvenirs), neem natuurlijk niet cash mee, ik doe zelf deels met pin (voor als je je cash verliest) en deels met cash (voor als je je pinpas verliest)

Neem ook niet teveel spullen mee want dat is zooo onhandig als je op een neer moet meerdere keren en ook met het weggaan zo'n gesleep.

Reservespullen kan je altijd in je auto laten liggen en in geval van nood pas halen.

Ik zelf haal altijd eten waar je voor het minste geld het meeste krijgt! Ben ook een Zeeuw dus zuinig ingesteld ;p dus geen pannekoek of loempia, dat vult niet goed genoeg. Beter een keer paar euro meer betalen voor een volle maag dan drie keer terug moeten en dan uiteindelijk duurder uit zijn ;) daarbij is etenstijd zonde van je tijd ;)

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken