Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Niet erg toch, kun je wat nieuws ontdekken! Even de verder hoogtepunten:
Kamasi Washington - schudde even het beste jazz album sinds tijden uit zijn mouw vorig jaar, mooie boeking.
Anderson .Paak - R&B artiest met rock/jazz invloeden, maakte een van de beste albums van dit jaar en heeft een idioot strakke band mee.
James Blake - Jonge, maar toch al zeer invloedrijke producer. Ingetogen, maar toch explosieve sound (dubstep meets singer songwriter).
Thee Oh Sees - hele goede liveband, ergens tussen psychedelisch, punk en garage.
Dit jaar lijkt voor mij persoonlijk wel een pareltje te worden en een goed excuus voor een eerste keer Lowlands. Veel diverse namen, voor ieder wat soeps.
Goed nieuws zeg! James Blake, Anderson Paak, Biffy Clyro, Jack Garratt en Kamashi Washington wil ik graag zien! En dan wolfmother als er niet iets anders tegenover staat! Blij dat ik mn ticket heb
Prachtig lijstje idd!
Heel blij met Biffy Clyro en Jack Garret. Een aantal ken ik niet, dus dat word weer luisteren
Whitney heeft op spotify pas 1 nummer, maar man wat issie lekker! Hij heet No Woman (toepasselijk met Wolfmother hehe) Folk singer songwrighter met een heerlijk dromerig gehalte. Gebaseerd op 1 nummer dan he.......
Dit jaar voor de 2e keer naar Lowlands. Normaal is Werchter vaste prik (7 jaar achter elkaar), maar de line up van dit jaar doet ons weinig. Gelukkig vult LL dat gat meer dan prima op
Staan echt mooie namen tussen!
Jack Garratt ben ik echt mega blij me.
james blake, biffy clyro, en Ry X wil ik graag zien.
wolfmother, Dua Lipa, kamasi Washington en tourist Lemc Ga ik zeker naar kijken als er niets beters is op dat moment.
Gewoon 8 namen in 1 lichting die ik wel eens zou willen zien. is toch perfect!
En ik ben na zoveel mooie namen wel erg benieuwd hoe het nu met de kaartverkoop gaat. Het kan toch bijna niet anders dan dat lowlands dit jaar gaat uitverkopen! Ik vind de line up tot nu toe echt heel gaaf en er komen nog ongeveer 100 muziek namen bij.
Dat klopt toch?! Elk jaar toch ongeveer 150 muziek acts?
En ik ben na zoveel mooie namen wel erg benieuwd hoe het nu met de kaartverkoop gaat. Het kan toch bijna niet anders dan dat lowlands dit jaar gaat uitverkopen! Ik vind de line up tot nu toe echt heel gaaf en er komen nog ongeveer 100 muziek namen bij.
Dat klopt toch?! Elk jaar toch ongeveer 150 muziek acts?
Hallo ,
dit jaar heeft Lowlands echt schitterende namen !
Vooral Muse , Disclosure , Jack Garratt en Wolfmother spreken mij erg aan.
En de overige toevoegingen Van vandaag en eerder mogen er ook zeker zijn.
Ik ben ook erg benieuwd of Lowlands het aandurft om bijvoorbeeld Jack Ü aan de line up toe te voegen.
Aangezien ze dit jaar met nieuwe nummers en een EP komen.
En staan een week na Lowlands in Engeland.
Of is dit een naam die je niet hoeft te verwachten op Lowlands ?