Lowlands 2016

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Zullen we met Muse, Disclosure en LCD Soundsystem ook alle headliners hebben nu? Vast wel he..
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.480
4.812
FYI: Hans Teeuwen is van bovenaan de grote namen verhuist naar onderaan. Het is dus duidelijk dat hij niet een ‘headlinespot’ of iets in de buurt zal innemen. Verwacht hem dus rond 6 uur of 8 uur.

Staat op de website toch echt genoemd als "headliner".

http://lowlands.nl/programma/hans-teeuwen/
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.881
3.237
G-Eazy staat 16 augustus in TivoliVredenburg. Gaat ie misschien meteen door naar Lowlands?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
G-Eazy staat 16 augustus in TivoliVredenburg. Gaat ie misschien meteen door naar Lowlands?

Als ze echt wat hip-hop gaan boeken dit jaar eerst graag Rocky aub. Die G-Eazy is niks waard.
 

Martin1617899556

Nieuw lid
5 mrt 2016
4
0
Beste samenstellers van het Lowlandsprogramma, alsook die van DTRH!

Wilt u alstublieft of voor LL of voor DTRH New Order boeken??? Ze zijn in de buurt, ze toeren, vorig jaar een goed album gemaakt, spelen amper/nooit in Nederland en tot slot, ze hebben veel betekent voor de muziek! Hiernaast, ik ben wel klaar met Peter Hook.....

Alvast grote dank en zie jullie op LL en DTRH!

 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Beste samenstellers van het Lowlandsprogramma, alsook die van DTRH!

Wilt u alstublieft of voor LL of voor DTRH New Order boeken??? Ze zijn in de buurt, ze toeren, vorig jaar een goed album gemaakt, spelen amper/nooit in Nederland en tot slot, ze hebben veel betekent voor de muziek! Hiernaast, ik ben wel klaar met Peter Hook…..

Alvast grote dank en zie jullie op LL en DTRH!

Ik vind het ook vreemd dat die nog nergens staan. Ze passen eigenlijk wel op alle vier de festivals: Pinkpop, Lowlands, BKS, DTRH. Maar vooralsnog staan ze nergens...

(Zelfde geldt trouwens ook voor Tame Impala. Daarvan vraag ik me ook af waarom die dit jaar niet op één van de festivals staan.)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
(Zelfde geldt trouwens ook voor Tame Impala. Daarvan vraag ik me ook af waarom die dit jaar niet op één van de festivals staan.)

Vorig jaar was Florence ook nergens te vinden in de zomer. En waar is Kendrick dit jaar...
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
Lijkt me ook een mooie toevoeging, prima show vorig jaar in Tivoli. Z´n show in de HMH in april, die in oktober is aangekondigd is echter nog steeds niet uitverkocht.... Populariteit in Nederland is dus niet zo groot.

 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Jake bugg hoop ik niet, heb zijn muziek nooit begrepen. En vind hem ook altijd heel chagrijnig overkomen..als artiest mag je ook wel eens blij zijn dat er mensen naar je willen kijken
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Jake bugg hoop ik niet, heb zijn muziek nooit begrepen. En vind hem ook altijd heel chagrijnig overkomen..als artiest mag je ook wel eens blij zijn dat er mensen naar je willen kijken

Hij is gewoon een beetje verlegen en vooral heel droog haha. "How would you describe your new album in one word?" ".... album"
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Heb toch besloten om mijn kaartje voor Lowlands 2016 te kopen! Hoop dat ze morgen met namen gaan komen, zal waarschijnlijk wel weer volgende week worden. Ik hoop zelf nog steeds op nothing but thieves ook al lijkt me die kans heel klein. Die debut plaat is echt heerlijk.

Ook zou het super zijn als The Arcs nog een rondje Europese festivals gaan doen. Die melkweg show smaakte naar meer
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
Op deze manier toch wel interessant aan het worden. Plus ze zijn 10 euro goedkoper geworden dan vorig jaar. Als dit de trend wordt (goede line-up, goedkoper kaartje), dan zijn ze goed bezig.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken