Lowlands 2016

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
James Blake en Anderson.Paak ook. Tof.

Verder:

Kamasi Washington
Travis Scott
Kaytranada
Jack Garratt
Dua Lipa
Ry X
Thee Oh Sees
Whitney
Tourist Le MC
 

Borisvoll

Playlistbediener
17 feb 2016
10
0
Voor iedereen die nog niet kamasi Washington geluisterd heeft, tip van de dag. Mits je niet van jazz houdt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.661
Dit is echt een lichting die iedereen tof zal vinden.

Uiteindelijk doen ze dat daar wel goed, met die lineup!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.983
562
Voor iedereen die nog niet kamasi Washington geluisterd heeft, tip van de dag. Mits je niet van jazz houdt.
Mits je van jazz houdt.
Tenzij je niet van jazz houdt.

(sorry, can't help it)
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
WOUW !!! Dit had ik niet verwacht.. zit erover na te denken om dan toch maar weer een kaartje te halen..

Muse
Travis Scott
Kaytranada
Anderson .Paak & The Free Nationals
Jack Garratt
Tourist LE MC.

Heel goed gedaan :) Klasse Lowlands
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Wolfmother en, Biffy Clyro, nice!

De rest ken ik (nog) niet echt
1f633.png

Niet erg toch, kun je wat nieuws ontdekken! ;) Even de verder hoogtepunten:
Kamasi Washington - schudde even het beste jazz album sinds tijden uit zijn mouw vorig jaar, mooie boeking.
Anderson .Paak - R&B artiest met rock/jazz invloeden, maakte een van de beste albums van dit jaar en heeft een idioot strakke band mee.
James Blake - Jonge, maar toch al zeer invloedrijke producer. Ingetogen, maar toch explosieve sound (dubstep meets singer songwriter).
Thee Oh Sees - hele goede liveband, ergens tussen psychedelisch, punk en garage.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Ze boekten wel een beetje alles waar ik hoopte.Als ze zo doorgaan koop ik toch nog een ticket hoor... :|
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.983
562
visdave34 wrote:
Borisvoll wrote:
Voor iedereen die nog niet kamasi Washington geluisterd heeft, tip van de dag. Mits je niet van jazz houdt.


Mits je van jazz houdt.
Tenzij je niet van jazz houdt.

(sorry, can’t help it)

Haha, je snapt mijn intentie.

Uiteraard... ;-) Ben het overigens geheel met je eens, briljant album gemaakt vorig jaar.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Damn, wat goed dit! Hier zitten gewoon weer 9/10 namen die ik wil zien. Ik denk dat wij deze toch wel kaartjes moeten gaan kopen.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Wij zitten nu ook te twijfelen om toch Lowlands te doen dit jaar. Is wel heeel aantrekkelijk met die nieuwe namen erbij.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Dit jaar lijkt voor mij persoonlijk wel een pareltje te worden en een goed excuus voor een eerste keer Lowlands. Veel diverse namen, voor ieder wat soeps.
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Goed nieuws zeg! James Blake, Anderson Paak, Biffy Clyro, Jack Garratt en Kamashi Washington wil ik graag zien! En dan wolfmother als er niet iets anders tegenover staat! Blij dat ik mn ticket heb:D
 

Zwennes

Playlistbediener
11 dec 2013
36
0
Prachtig lijstje idd!
Heel blij met Biffy Clyro en Jack Garret. Een aantal ken ik niet, dus dat word weer luisteren :)

Whitney heeft op spotify pas 1 nummer, maar man wat issie lekker! Hij heet No Woman (toepasselijk met Wolfmother hehe) Folk singer songwrighter met een heerlijk dromerig gehalte. Gebaseerd op 1 nummer dan he.......

Dit jaar voor de 2e keer naar Lowlands. Normaal is Werchter vaste prik (7 jaar achter elkaar), maar de line up van dit jaar doet ons weinig. Gelukkig vult LL dat gat meer dan prima op
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Staan echt mooie namen tussen!
Jack Garratt ben ik echt mega blij me.
james blake, biffy clyro, en Ry X wil ik graag zien.
wolfmother, Dua Lipa, kamasi Washington en tourist Lemc Ga ik zeker naar kijken als er niets beters is op dat moment.

Gewoon 8 namen in 1 lichting die ik wel eens zou willen zien. is toch perfect!
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
En ik ben na zoveel mooie namen wel erg benieuwd hoe het nu met de kaartverkoop gaat. Het kan toch bijna niet anders dan dat lowlands dit jaar gaat uitverkopen! Ik vind de line up tot nu toe echt heel gaaf en er komen nog ongeveer 100 muziek namen bij.

Dat klopt toch?! Elk jaar toch ongeveer 150 muziek acts?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
En ik ben na zoveel mooie namen wel erg benieuwd hoe het nu met de kaartverkoop gaat. Het kan toch bijna niet anders dan dat lowlands dit jaar gaat uitverkopen! Ik vind de line up tot nu toe echt heel gaaf en er komen nog ongeveer 100 muziek namen bij.

Dat klopt toch?! Elk jaar toch ongeveer 150 muziek acts?

Inderdaad circa 150 muziekacts.
 

DV91

Playlistbediener
21 jan 2015
7
1
Hallo ,
dit jaar heeft Lowlands echt schitterende namen !
Vooral Muse , Disclosure , Jack Garratt en Wolfmother spreken mij erg aan.
En de overige toevoegingen Van vandaag en eerder mogen er ook zeker zijn.

Ik ben ook erg benieuwd of Lowlands het aandurft om bijvoorbeeld Jack Ü aan de line up toe te voegen.
Aangezien ze dit jaar met nieuwe nummers en een EP komen.
En staan een week na Lowlands in Engeland.

Of is dit een naam die je niet hoeft te verwachten op Lowlands ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken