Lowlands 2015

Sidesliders

Campingartiest
26 feb 2015
72
0
http://www.lowlove.nl/2015/nieuws/the-war-on-drugs-bevestigt-zichzelf/

Schijnen goed te zijn (ken ze zelf eigenlijk niet)
 

Sidesliders

Campingartiest
26 feb 2015
72
0
Ik ken ze wel van naam (stonden ze niet op DTRH?) maar heb er nog nooit naar geluisterd. Goeie toevoeging of niet?
 

Sidesliders

Campingartiest
26 feb 2015
72
0

Gewoon niet echt mijn 'smaakgebied'. Zit er nu even naar te luisteren en het klinkt een beetje als the National, en dat is positief bedoeld, klinkt lekker! (de National gemist vorig jaar vanwege Stromae (waar ik niks van kon zien ivm drukte)).
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Nou verheug je maar niet te veel:
Verwarring alom: The War on Drugs had #LL15 in hun tourlijst staan. #foutje Het enige NL festival dat ze deze zomer doen is @DTRH_Fest

 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
+ Hot Chip
Rico & Sticks ‪#‎OpgezwolleTotNu‬
AWOLNATION
Christine and the Queens
Ben Khan
Low Roar
Tourist
Whilk and Misky
Rondé
PAUW
The Indien
WAND
Dolomite Minor
Formation
Gallowstreet Brass Band
OT VINTA
Kasba
The Mysterons

Bwah, wel aardig maar niets overtuigends (imo, heb niet zoveel met WAND oid), huidige publiek zal wel warmlopen voor ALWONATION
Wel raar dat ze dit tegelijk met PP tegelijk maken, mag hopen dat die met iets beters komen
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Niet heel veel aan inderdaad. Al vind ik Tourist wel geniaal, hele chille artiest
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Is een minder goed lijstje dan het laatste, maar zit wel veel goeds tussen: Whilk and Misky, Hot Chip, Ben Khan, WAND, Gallowstreet Brass Band, Kasba, The Mysterions. :)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Weinig spannends. Wel een beetje jaloers op Opgezwolle en ik hoop dat Low Roar nog afreist naar Hasselt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken