Lowlands 2015

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Dat zou ook verklaren dat ze nog niet is aangekondigd als ze vanavond nog een show in nl heeft ;)
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
Ik hoop stiekem nog op Brandon Flowers, maar die doet niks in Europa toch deze zomer?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ik hoop stiekem nog op Brandon Flowers, maar die doet niks in Europa toch deze zomer?
Alleen eind mei en begin juni, daarnaast enkel een aantal tour legs in Noord Amerika.
http://thekillersnews.com/brandonflowers2015tour
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
Literatuur progamma is er:

Adriaan van Dis
Annelies Verbeke
Arjen Lubach (HELD)
Erik Jan Harmens
Erik van Muiswinkel
Fokke en Sukke
Gustaaf
Peek
Hafid Bouazza,
Joost de Vries
Kees ’t Har
Ronald Giphart,
Saskia de Coster
Thomas Heerma van Voss.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Mwa, redelijk literatuurprogramma. Ik zou alleen bij Adriaan van Dis en wellicht Arjen Lubach gaan kijken denk ik.
 

Sidesliders

Campingartiest
26 feb 2015
72
0
http://festileaks.com/2015/05/alt-j-headliner-pukkelpop-2015/

Alt-J bevestigd voor Pukkelpop, dat zou echt de slagroom op de taart moeten zijn als ze ook naar LL komen. Hun performance in HMH was echt briljant, wat mij betreft zelfs headliner waardig (alpha).
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Fat White, Raketkanon en Soft Moon zie ik alle drie nog wel voor Lowlands aangekondigd worden. alt-J zou ik een prima toevoeging vinden, maar gaat vast niet gebeuren. Rock Werchter en BKS hebben ze al.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Er zal zeker nog een groepje namen komen, samen met lianne la havas. Als dat een betrouwbare bron waa ^^
 

Sidesliders

Campingartiest
26 feb 2015
72
0
Ik verwacht eigenlijk nog wel een alpha headliner hoor…

Ja ik verwacht ook nog wel op zijn minst 1 grote naam.. Of Alpha of exGrolsch. Ik zet mijn geld nog steeds op Alt-J (Alpha) of Beck (exGrolsch)

P.S. weten we al wat meer over de nieuwe naam van de exGrolsch tent?
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Ik gok op Florence and the machine. Ze worden op het moment zoveel op 3FM gedraaid. Dit zou zomaar ter promotie kunnen zijn.
 

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
Ik hoop echt nog op Mallory Knox, Beatsteaks, Brand New, Nothing But Thieves, Run the Jewels, Seether en the Wombats. Althans.. Een of een aantal van deze namen! Alt-J of Beck zou vet zijn! Hoop niet op Florence, hou er niet zo van
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Ik hoop ook niet of florence maar ben er wel bang voor

Er mag vanuit hasselt ook nog wel wat doorgestuurd worden
george ezra
knife party
jurassice 5
mickael kiwanuka
seasick steve
adam beyer
ganz
goat
len faki
alt-J
charli xcx
the offspring
netsky
allemaal prima namen! en goede toevoegingen voor lowlands 2015!!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Sun is shining! Prima moment dus voor wat nieuwe psychedelica, drum'n bass, elektronica en meer:
Jacco Gardner
Wilkinson ft. MC Adapt
The Staves
DMA'S
RHODES
The Love Triangle
Palmbomen II (live)
Patrice Baumel
Icicle & LX One
noura mint seymali
Romare
Hayden James
The Sweet Life Society
Binnenkort meer bevestigingen en nu kun je alvast inluisteren via de ‪#‎LL15‬ Spotify playlist: http://spoti.fi/1zflMiI
Uitgebreide info vind je op www.lowlands.nl
 

Festileaks

Campingartiest
3 jun 2015
93
0
Hier het artikel van Festileaks!
Jacco Gardner en meer naar Lowlands 2015
http://festileaks.com/2015/06/jacco-gardner-en-meer-naar-lowlands-2015/
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik zag net een Lowlands poster in Amsterdam hangen waar zo groot mogelijk James Bay op stond. En eronder: en nog 250+ namen. (oid)
Is dat nou de publiekstrekker ofzo?
 

Rob Nijmegen

Playlistbediener
8 feb 2015
18
0
Ik zal me vast weer prima gaan vermaken dit jaar, maar ik ben van het programma ( wat muziek betreft) tot nu toe niet ondersteboven. Er valt vast iets leuks te ontdekken maar een band die ik echt niet wil missen (zoals The National, Elbow of Nick Cave) zit er dit jaar voor mij niet tussen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken