Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Adriaan van Dis
Annelies Verbeke
Arjen Lubach (HELD)
Erik Jan Harmens
Erik van Muiswinkel
Fokke en Sukke
Gustaaf
Peek
Hafid Bouazza,
Joost de Vries
Kees ’t Har
Ronald Giphart,
Saskia de Coster
Thomas Heerma van Voss.
Alt-J bevestigd voor Pukkelpop, dat zou echt de slagroom op de taart moeten zijn als ze ook naar LL komen. Hun performance in HMH was echt briljant, wat mij betreft zelfs headliner waardig (alpha).
Fat White, Raketkanon en Soft Moon zie ik alle drie nog wel voor Lowlands aangekondigd worden. alt-J zou ik een prima toevoeging vinden, maar gaat vast niet gebeuren. Rock Werchter en BKS hebben ze al.
Ik hoop echt nog op Mallory Knox, Beatsteaks, Brand New, Nothing But Thieves, Run the Jewels, Seether en the Wombats. Althans.. Een of een aantal van deze namen! Alt-J of Beck zou vet zijn! Hoop niet op Florence, hou er niet zo van
Ik hoop ook niet of florence maar ben er wel bang voor
Er mag vanuit hasselt ook nog wel wat doorgestuurd worden
george ezra
knife party
jurassice 5
mickael kiwanuka
seasick steve
adam beyer
ganz
goat
len faki
alt-J
charli xcx
the offspring
netsky
allemaal prima namen! en goede toevoegingen voor lowlands 2015!!
Sun is shining! Prima moment dus voor wat nieuwe psychedelica, drum'n bass, elektronica en meer:
Jacco Gardner
Wilkinson ft. MC Adapt
The Staves
DMA'S
RHODES
The Love Triangle
Palmbomen II (live)
Patrice Baumel
Icicle & LX One
noura mint seymali
Romare
Hayden James
The Sweet Life Society
Binnenkort meer bevestigingen en nu kun je alvast inluisteren via de #LL15 Spotify playlist: http://spoti.fi/1zflMiI
Uitgebreide info vind je op www.lowlands.nl
Ik zag net een Lowlands poster in Amsterdam hangen waar zo groot mogelijk James Bay op stond. En eronder: en nog 250+ namen. (oid)
Is dat nou de publiekstrekker ofzo?
Ik zal me vast weer prima gaan vermaken dit jaar, maar ik ben van het programma ( wat muziek betreft) tot nu toe niet ondersteboven. Er valt vast iets leuks te ontdekken maar een band die ik echt niet wil missen (zoals The National, Elbow of Nick Cave) zit er dit jaar voor mij niet tussen.