Lowlands 2015

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
Hebben Lowlands en Pukkelop vaak veel overlapping? Staan best wat leuke namen op Pukkelop namelijk
 

Sidesliders

Campingartiest
26 feb 2015
72
0
Absoluut.. Pukkelpop en Lowlands delen van oudsher ~70% met elkaar..

Plus.. Kendrick Lamar op Reading&Leeds. Zelfde weekend als Lowlands dus dat is zeer hoopvol!!
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.474
1.631
Die komt niet, want die staat alleen op Les Ardentes in de Benelux deze zomer.
 

Sidesliders

Campingartiest
26 feb 2015
72
0
Dat heb ik eerder gehoord maar waar baseer je dat op? Op Lowlove wordt dat tegengesproken

http://www.bandsintown.com/KendrickLamar - Hij staat 4x in Belgie

http://www.lowlove.nl/2015/nieuws/namentijd-o-a-ffs-limp-bizkit-en-afterpartees/ : Hij werd o.a. al bevestigd voor Open’er 2015 en Openair Frauenfeld.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.474
1.631
Dat heb ik eerder gehoord maar waar baseer je dat op? Op Lowlove wordt dat tegengesproken

http://www.bandsintown.com/KendrickLamar – Hij staat 4x in Belgie

http://www.lowlove.nl/2015/nieuws/namentijd-o-a-ffs-limp-bizkit-en-afterpartees/ : Hij werd o.a. al bevestigd voor Open’er 2015 en Openair Frauenfeld.
Kan het op de site van Les Ardentes niet zo snel terugvinden, maar bij die aankondiging is als het goed is ook gezegd dat hij enkel daar zal spelen in de Benelux. Niet raar dus dat hij ook op de door jouw genoemde festivals staat. Die Bandsintown data zijn vrij gemakkelijk te verklaren, Les Ardentes duurt namelijk van 9 tot 12 juli.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Geniaal. Toch geen exclusive voor Les Ardentes dus, maar Pukkelpop zal hem wel niet hebben daardoor..
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Pfoe, wordt zo toch een best mooie line-up, beter dan de afgelopen twee jaar iig. Benieuwd of het nu gaat uitverkopen...
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
Zou de kaartverkoop zo achterlopen, omdat ze deze maand zoveel namen droppen?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Geniaal. Toch geen exclusive voor Les Ardentes dus, maar Pukkelpop zal hem wel niet hebben daardoor..

Inderdaad, zuur dat pukkelpop niet voor hem gegaan is. Had toch wel bij Pukkelpop gepast.
 

Sidesliders

Campingartiest
26 feb 2015
72
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
Geniaal. Toch geen exclusive voor Les Ardentes dus, maar Pukkelpop zal hem wel niet hebben daardoor..

Inderdaad, zuur dat pukkelpop niet voor hem gegaan is. Had toch wel bij Pukkelpop gepast.

This just made my day.. Feeling like a King Kunta :)
 

Ricardo

Playlistbediener
5 mrt 2015
5
0
Huilen!!!!!!!!!

Kendrick Lamar komt gewoon naar Lowlands! Had ik echt niet meer verwacht.

In mijn ogen al een uiterst fijne line-Up zo.

Met:

- Interpol
- Kendrick Lamar
- Antlers
- Ben Howard

Staat zo ook internationaal zeker zijn mannetje.

Ik vind het om eerlijk te zijn op dit moment zelfs de beste line-up van alle festivals deze zomer.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">Wessel wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Gloeilamp wrote:</div>
Geniaal. Toch geen exclusive voor Les Ardentes dus, maar Pukkelpop zal hem wel niet hebben daardoor..


Inderdaad, zuur dat pukkelpop niet voor hem gegaan is. Had toch wel bij Pukkelpop gepast.


This just made my day.. Feeling like a King Kunta
icon_smile.gif

Zonder je dag weer te verpesten, maar verder is de lineup van Pukkelpop gewoon beter. Jammer dat ze Kendrick wel niet zullen hebben.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Sidesliders wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Wessel wrote:</div>


<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Gloeilamp wrote:</div>
Geniaal. Toch geen exclusive voor Les Ardentes dus, maar Pukkelpop zal hem wel niet hebben daardoor..


Inderdaad, zuur dat pukkelpop niet voor hem gegaan is. Had toch wel bij Pukkelpop gepast.


This just made my day.. Feeling like a King Kunta
icon_smile.gif



Zonder je dag weer te verpesten, maar verder is de lineup van Pukkelpop gewoon beter. Jammer dat ze Kendrick wel niet zullen hebben.

Pukkelpop heeft dan ook ruim 70 namen meer bekend gemaakt.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Sidesliders wrote:</div>


<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Wessel wrote:</div>


<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Gloeilamp wrote:</div>
Geniaal. Toch geen exclusive voor Les Ardentes dus, maar Pukkelpop zal hem wel niet hebben daardoor..


Inderdaad, zuur dat pukkelpop niet voor hem gegaan is. Had toch wel bij Pukkelpop gepast.


This just made my day.. Feeling like a King Kunta
icon_smile.gif



Zonder je dag weer te verpesten, maar verder is de lineup van Pukkelpop gewoon beter. Jammer dat ze Kendrick wel niet zullen hebben.


Pukkelpop heeft dan ook ruim 70 namen meer bekend gemaakt.

Er staan gemiddeld toch nog altijd betere acts dan op Lowlands imo.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Er staan gemiddeld toch nog altijd betere acts dan op Lowlands imo.
Bedoel je niet Pukkelpop?
Over het algemeen vind ik dat ook, maar dit jaar ontloopt het elkaar niet zoveel. Qua hiphop heeft pukkelpop praktisch niets en Lowlands weer Joey en nu dus Kendrick. Dan kan zo'n War on drugs best wegblijven.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.474
1.631
Fraaie boeking voor Lowlands, zal Mojo een flink bedrag voor hebben moeten neerleggen om de exclusiviteit van les Ardentes af te kopen. Lijkt er ook op dat ze in Biddinghuizen voor het eerst sinds jaren een betere line-up hebben dan Pukkelpop, al zegt dat meer over de laatste.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Gloeilamp wrote:
Er staan gemiddeld toch nog altijd betere acts dan op Lowlands imo.
Bedoel je niet Pukkelpop?
Over het algemeen vind ik dat ook, maar dit jaar ontloopt het elkaar niet zoveel. Qua hiphop heeft pukkelpop praktisch niets en Lowlands weer Joey en nu dus Kendrick. Dan kan zo’n War on drugs best wegblijven.

Hij bedoelt t zoals t er staat. Pukkelpop > Lowlands

Daar kan ik het ook wel in vinden. Als we echt kijken naar de kleine namen. Dan is Pukkelpop toch echt wat maten sterken dan Lowlands.
Lowlands heeft inderdaad wat namen als Kendrick, Joey Badass, Ben Howard en Chemical Brothers. Maar dat weegt voor mij niet af dat daardoor de gehele line-up is dan PKP. Ik denk ook namelijk dat de grote namen voor Lowlands nu echt op zijn. En voor Pukkelpop verwacht ik nog wat.

Ik vind wel dat Lowlands dit jaar een goeie line-up heeft hoor. Maar dat lijkt ook meden doordat Pinkpop alle kwaliteit heeft laten lopen en dan Pukkelpop tegenvalt. Daarbij het verschil tussen de line-up van Lowlands en Pukkelpop gigantisch en nu zitten ze redelijk dicht bij elkaar.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">MRMantel wrote:</div>
Gloeilamp wrote:
Er staan gemiddeld toch nog altijd betere acts dan op Lowlands imo.
Bedoel je niet Pukkelpop?
Over het algemeen vind ik dat ook, maar dit jaar ontloopt het elkaar niet zoveel. Qua hiphop heeft pukkelpop praktisch niets en Lowlands weer Joey en nu dus Kendrick. Dan kan zo’n War on drugs best wegblijven.

Hij bedoelt t zoals t er staat. Pukkelpop > Lowlands

Daar kan ik het ook wel in vinden. Als we echt kijken naar de kleine namen. Dan is Pukkelpop toch echt wat maten sterken dan Lowlands.
Lowlands heeft inderdaad wat namen als Kendrick, Joey Badass, Ben Howard en Chemical Brothers. Maar dat weegt voor mij niet af dat daardoor de gehele line-up is dan PKP. Ik denk ook namelijk dat de grote namen voor Lowlands nu echt op zijn. En voor Pukkelpop verwacht ik nog wat.

Ik vind wel dat Lowlands dit jaar een goeie line-up heeft hoor. Maar dat lijkt ook meden doordat Pinkpop alle kwaliteit heeft laten lopen en dan Pukkelpop tegenvalt. Daarbij het verschil tussen de line-up van Lowlands en Pukkelpop gigantisch en nu zitten ze redelijk dicht bij elkaar.

Had over het woordje 'dan' heen gelezen maarja, ook in de kleine namen zie ik geen grote verschillen eigenlijk. Er staat niets wat ik graag zou willen zien op Pukkelpop wat niet op Lowlands staat (al komt dat ook doordat ik naar BKS ga). Tot nu toe vind ik geen van beide 195 euro waard. Maar voor lowlands is het misschien wel de moeite om kort van te voren eens te kijken of ik goedkoop aan een kaartje kan komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken