Lowlands 2015

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
Idd ja! Wanneer verwachten we nieuwe namen? Aangezien er onder de bevestigingen van vandaag staat: "Heel binnenkort meer nieuwe bevestigingen!"
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.505
780
Wordt zo nog best wel een leuk affiche
DJVT is wel echt de festival-slet van dit jaar :oops:
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
Wordt zo nog best wel een leuk affiche
DJVT is wel echt de festival-slet van dit jaar
icon_redface.gif

Valt toch wel mee? Dotan staat op meer festivals dit jaar, of wat te denken van Anouk XD
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
Ik ben echt blij met de nieuwe namen!!
Heel benieuwd naar FFS
Toch leuk om limp bizkit een keer live te zien
bleachers hebben echt een gave sound!
En het is hopen maar wie weet komt Alex Turner wel mee met de mini mansions
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.505
780
Ja ok plus die twee Peter. Maar één voordeel. De jeugd mag van mij overal staan. Dotan en Anouk niet :p
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Zo sterk vind ik deze namen niet hoor: Bizkit, James Bay, DJVT en Rudimental zijn nogal boutnamen. Fuzz en FFS zijn wel cool! Desondanks staat er best een aardige lineup dit jaar.
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
Zo sterk vind ik deze namen niet hoor: Bizkit, James Bay, DJVT en Rudimental zijn nogal boutnamen. Fuzz en FFS zijn wel cool! Desondanks staat er best een aardige lineup dit jaar.

Why not? Goed Limp Bizkit en De jeugd is nog wat over te zeggen, maar James Bay is toch gewoon een goeie naam? En Rudimental vond ik vorig jaar op Pinkpop toch wel een hele fijne verassing live hoor! Maar goed ieder zijn smaak natuurlijk ;)
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
Zo sterk vind ik deze namen niet hoor: Bizkit, James Bay, DJVT en Rudimental zijn nogal boutnamen. Fuzz en FFS zijn wel cool! Desondanks staat er best een aardige lineup dit jaar.

Why not? Goed Limp Bizkit en De jeugd is nog wat over te zeggen, maar James Bay is toch gewoon een goeie naam? En Rudimental vond ik vorig jaar op Pinkpop toch wel een hele fijne verassing live hoor! Maar goed ieder zijn smaak natuurlijk
icon_wink.gif

Ik vind James Bay een flauwe nepcowboy met nare liedjes en Rudimental een goedkoop dancestel waarvan de nummers me totaal niet kunnen boeien. Smaak inderdaad ;)
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
Paolo Nutini
Tove Lo
Patrick Watson
Shamir
HOWLING (live)
The Antlers
Låpsley
Thomston
Eaves
dakhabrakha
Dollkraut(live)
Ho99o9
Herman Brock Jr
iLLBiLLY HiTEC
 

Sidesliders

Campingartiest
26 feb 2015
72
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Peter wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Gloeilamp wrote:</div>
Zo sterk vind ik deze namen niet hoor: Bizkit, James Bay, DJVT en Rudimental zijn nogal boutnamen. Fuzz en FFS zijn wel cool! Desondanks staat er best een aardige lineup dit jaar.


Why not? Goed Limp Bizkit en De jeugd is nog wat over te zeggen, maar James Bay is toch gewoon een goeie naam? En Rudimental vond ik vorig jaar op Pinkpop toch wel een hele fijne verassing live hoor! Maar goed ieder zijn smaak natuurlijk
icon_wink.gif



Ik vind James Bay een flauwe nepcowboy met nare liedjes en Rudimental een goedkoop dancestel waarvan de nummers me totaal niet kunnen boeien. Smaak inderdaad
icon_wink.gif

JAaa. Paolo Nutini en Patrick Watson.. stonden al op mijn lijstje (zie eerder).. Tove Lo zal ik niet vooraan staan en de rest ken ik niet
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Zal aan mij liggen, maar van de aangekondigde namen deze 2 dagen zie ik alleen maar wat in FFS, James Bay, Limp Bizkit en The Maccabees.
Sorry :roll:
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
<div class="d4p-bbt-quote-title">Peter wrote:</div>
Wel super kut dat Jack Garrat heeft afgezegd zeg
icon_mad.gif


vervanger Mr. Polska ?
icon_mrgreen.gif

Hahaha, nee stuur die maar door naar Pinkpop daar zijn ze toch al zo lekker bezig met al die Nederlandse acts ;)
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
The Antlers, goddomme ja! Erg sterke naam, evenals Lapsley. Stuur allebei maar door naar Hasselt! Paolo en Patrick zijn ook goeie namen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken