Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gelukkig is er nog zoiets als persoonlijke smaak. Ik ben persoonlijk ook blij met Chef' Special, Boyz Noise, La Roux, Mark Ronson, Echosmith en All Time Low
"What So Not" in de lijst met nieuwe namen , is dat nog met Flume of al Zonder hem ?
Omdat hij ( Flume ) nog niet zo lang geleden heeft aangegeven dat hij zich vooral op zijn solo carrière wil blijven focussen.
En daarom stopt bij "What So Not"
Niet heel groots ofzo maar ik vroeg het mij af
Vind het wel leuke muziek.
Ik heb het idee dat ze meer grote electronische namen boeken dan normaal. Of lijkt dat maar zo?
major lazer
chemical brothers
mark ronson
underworld
boys noize
allemaal namen voor in de alpha gok ik.
Om terug te komen op de electronische namen, vorig jaar stond de alpha bomvol bij zowel disclosure als Stromae. Ik denk dat ze weten dat het publiek trekt en dus zullen ze ze boeken.
Over Blur, ik heb persoonlijk geen idee wie het zijn maar ik sta voor alles open op lowlands.
Ik sluit me aan bij sidesliders.
Hoewel ik faithless ook wel graag op lowlands zou willen zien.
Er missen iig nog wel wat grotere namen bij lowlands en Eric mag zn best wel eens doen om nu eens een keer wat groots neer te zetten.
Jong talent als disclosure en stromae (misschien wel een eendagsvlieg want je hoort er nu geen hits meer van) deden het afgelopen jaar goed maar is natuurlijk niks vergeleken met een naam van een klassieker als blur of faithless. Afgelopen jaar was alleen snoop dogg geloof ik zo'n grote naam..
daar zitten best wat namen tussen die van mij mogen komen!!
met name the war on drugs en netsky mogen doorkomen.
linkin park zou ik ook tof vinden maar die staan al alle dagen van lowlands op een ander festival geboekt.
<div class="d4p-bbt-quote-title">Peter wrote:</div>
Ik wil zo ondertussen ook wel eens wat aankondigingen van grote/gevestigde namen zien idd
Oke, het is een beetje onhandig geformuleerd. Bedoel ermee te zeggen dat ik de headliners/subs wel aangekondigd wil zien (voor zover die nog niet aangekondigd zijn).