Lowlands 2015

Ik heb een aantal namen al eerder genoemd. maar doe het graag nog een keer.

the black keys
the offspring
metalica (beetje dromen mag toch?)
linkin park
beck

Die zou ik (maar dat is mijn mening) liever zien dan mumford en sons. Ik ben er ook oprecht verbaasd over dat zij headliner zijn op werchter.

Mooi lijstje. Vind persoonlijk Beck en Offspring niet headline waardig maar mogen wel langskomen :D

Offspring was afsluiter 3 jaar geleden, en het was een gezellige bende in de mosh pit..nu komen ze weer met een nieuw album dus ik zou niet verbaast zijn als ze er weer stonden.

Beck in nieuwe Grolach misschien?

Ik wil Beck gewoon heel graag eens live zien. Denk inderdaad ook niet dat ze groot genoeg zijn om DE Headliner te zijn.

We wachten gerust af.

Nu andere festivals de namen bekend maken wacht ik geduldig af op de volgende lading namen.

Erg benieuwd naar de Alpha namen.

Laat ik dan wat anders vragen om ons bezig te houden. Wat was je favoriete editie en waarom?

De mijne was 2 jaar geleden. Ondanks de weinig spectaculaire headliners (NiN, editors) fantastische tijd gehad bij Seeed, Empire of the Sun, Disclosure, Alabama Shakes Etc. Plus Fiddlers Green als afsluiter in de Lima, ben nog aan het bijkomen ervan :)

2102 vond ik ook een topeditie. Wel veel te warm waardoor ik het grootste deel vd dagprogrammering heb gemist

Laatste keer was 9 jaar geleden.

In de tussentijd vermaakt op Sziget en Pukkelpop.

Nu de kaartverkoop van LL weer normaal verloopt dit jaar weer een kijkje nemen.

Geen prodigiy op LL lijkt me, voor zover we die nog hadden verwacht. Staan op We are Electric Festival + eerder aangekondigde HMH show.

Patrick Watson zou leuk zijn!
En wat te denken van Of Monsters and Men? Nieuw album + tour en zijn al voor aardig wat festivals aangekondigd

Of monsters and men stond 3 jaar geleden in een uitpuilende India, dus er is zeker animo denk ik. komen ze met nieuw werk?

Ik heb het gevoel dat het lowlands forum hier niet veel meekrijgt van de andere festivals.

Of Monsters And Men zat al bij de eerste aankondigingen van BKS. de kans dat ze komen is vrijwel 0.

ik vind het een beetje te simpel om te denken dat als ze op een ander festival staan, dat ze dan nergens anders staan. Als ze op DTRH stonden was het een ander verhaal.. we zullen zien.

ik vind het een beetje te simpel om te denken dat als ze op een ander festival staan, dat ze dan nergens anders staan. Als ze op DTRH stonden was het een ander verhaal.. we zullen zien.

Nochtans wijst de realiteit uit dat ze dan niet op een ander festival staan in hetzelfde land. Zeker niet als dat het festival van de concurrent is.

Of Monsters & Men gaan niet komen, om de reden die Wessel noemt. Zo simpel is het eigenlijk.

Users who are viewing this thread