Lowlands 2015

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Underworld, Shura, Father John Misty en Allah-Las zijn cool. Verder is het kut met peren. Veel minder dan de vorige bekendmakingen.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.503
770
Underworld, Shura, Father John Misty en Allah-Las zijn cool. Verder is het kut met peren. Veel minder dan de vorige bekendmakingen.

Ze wisselen inderdaad een goede lichting af met een slechte en vice versa. Maar wachten op het volgende pakketje dan :D
 

Sidesliders

Campingartiest
26 feb 2015
72
0
Gelukkig is er nog zoiets als persoonlijke smaak. Ik ben persoonlijk ook blij met Chef' Special, Boyz Noise, La Roux, Mark Ronson, Echosmith en All Time Low
 

DV91

Playlistbediener
21 jan 2015
7
1
Hallo

"What So Not" in de lijst met nieuwe namen , is dat nog met Flume of al Zonder hem ?

Omdat hij ( Flume ) nog niet zo lang geleden heeft aangegeven dat hij zich vooral op zijn solo carrière wil blijven focussen.
En daarom stopt bij "What So Not"

Niet heel groots ofzo maar ik vroeg het mij af
Vind het wel leuke muziek.

Weet iemand dit ??
Alvast bedankt
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Zitten echt wel oké namen bij, over het algemeen minder dan de 2e maar beter dan de 1e lichting.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Ik heb het idee dat ze meer grote electronische namen boeken dan normaal. Of lijkt dat maar zo?
major lazer
chemical brothers
mark ronson
underworld
boys noize
allemaal namen voor in de alpha gok ik.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Blur Net aangekondigt voor Pukkelpop. Kanshebbertje voor LL? (Zelfde geldt voor Limp Bizkit)

Valt te zien hoe hypocriet Van Eerdenburg is. Die zat twee jaar terug nog te roepen dat Blur absoluut geen headlinerwaardige act is.
 

stan1617899549

Playlistbediener
13 mrt 2015
8
0
Om terug te komen op de electronische namen, vorig jaar stond de alpha bomvol bij zowel disclosure als Stromae. Ik denk dat ze weten dat het publiek trekt en dus zullen ze ze boeken.

Over Blur, ik heb persoonlijk geen idee wie het zijn maar ik sta voor alles open op lowlands.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Blur zou voor ll een enorm mooie headliner zijn! In Europa een mega grote naam! In NL niet zo. Damon Albarn is de leadzanger van Blur en The gorrilaz.

Limp bizkit mag van mij ook doorkomen!!

What so not komt volgens de site zonder flume. Dus eigenlijk is het raar dat ze het zo aankondigen
 

Sidesliders

Campingartiest
26 feb 2015
72
0
Hoe vet zou het zijn om dit jaar mee te kunnen blèren met Born Slippy (Underworld) én Song 2 (Blur)!! Dan kan ik tevreden sterven ;-)
 

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
82
0
Ik sluit me aan bij sidesliders.
Hoewel ik faithless ook wel graag op lowlands zou willen zien.
Er missen iig nog wel wat grotere namen bij lowlands en Eric mag zn best wel eens doen om nu eens een keer wat groots neer te zetten.
Jong talent als disclosure en stromae (misschien wel een eendagsvlieg want je hoort er nu geen hits meer van) deden het afgelopen jaar goed maar is natuurlijk niks vergeleken met een naam van een klassieker als blur of faithless. Afgelopen jaar was alleen snoop dogg geloof ik zo'n grote naam..
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
Ik wil zo ondertussen ook wel eens wat aankondigingen van grote/gevestigde namen zien idd
 

Sidesliders

Campingartiest
26 feb 2015
72
0
Nog veel meer namen voor pukkelpop, welke zijn kanshebbers voor LL:

Een paar uit de lijst
Netsky
Above & Beyond
Linkin Park
The war on drugs
Dropkick Murphy's
Jamie xx
Diplo (Major Lazer is er toch al)
 

Ricardo

Playlistbediener
5 mrt 2015
5
0
Hoop niet de line-up van Lowlands al te veel op die van Pukkelpop gaat lijken...

Zitten wel wat leuke namen bij hoor, maar het overgrote deel speelt in Nederland al op andere festival's.
Andere gaat het 1 grote ramp worden.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
daar zitten best wat namen tussen die van mij mogen komen!!
met name the war on drugs en netsky mogen doorkomen.
linkin park zou ik ook tof vinden maar die staan al alle dagen van lowlands op een ander festival geboekt.
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
<div class="d4p-bbt-quote-title">Peter wrote:</div>
Ik wil zo ondertussen ook wel eens wat aankondigingen van grote/gevestigde namen zien idd

Wat versta jij onder grote/gevestigde namen?

Oke, het is een beetje onhandig geformuleerd. Bedoel ermee te zeggen dat ik de headliners/subs wel aangekondigd wil zien (voor zover die nog niet aangekondigd zijn).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken