Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
volgens mij is er gewoon geen metaldag in lokeren. enige dag die nog over is is zondag 09/08 en dat is de zondag van alcatraz, en ik denk dat ze in lokeren wel weten dat die dag niet goed zal verkopen
volgens mij is er gewoon geen metaldag in lokeren. enige dag die nog over is is zondag 09/08 en dat is de zondag van alcatraz, en ik denk dat ze in lokeren wel weten dat die dag niet goed zal verkopen
judas priest kan die dag alleszins niet, weet niet wat er dan nog over blijft: helloween & godsmack. daar gaat een metalfan alcatraz niet voor laten, zeker niet op een dag dat ze powerwolf en lamb of god kunnen zien.
judas priest kan die dag alleszins niet, weet niet wat er dan nog over blijft: helloween & godsmack. daar gaat een metalfan alcatraz niet voor laten, zeker niet op een dag dat ze powerwolf en lamb of god kunnen zien.
To be honest. Die donderdag, vrijdag en zaterdag zou ik Alcatraz kunnen laten voor Helloween. Maar die zondag absoluut niet inderdaad. Helloween in Lokeren of Powerwolf in Kortrijk is toch Powerwolf in Kortrijk
Ik had deze ochtend al een mail ontvangen met een presale link voor diane ross. Ik ga die niet gebruiken, als je mij een pb met je email adres stuurt wil ik de mail dat ik heb ontvangen wel doormailen.
Is gewoon een gok omdat die gisteren in een niet uitverkochte Ab stonden. Maar als het echt kreator is moet het wel een goed algemeen programma zijn , want kreator alleen is niet groot genoeg.