Lokerse Feesten 2026

Zo, kleppertje hoor. Tickets zullen er wel vlot uit gaan zeker? Ik doe m’n best om hier bij te zijn.

volgens mij is er gewoon geen metaldag in lokeren. enige dag die nog over is is zondag 09/08 en dat is de zondag van alcatraz, en ik denk dat ze in lokeren wel weten dat die dag niet goed zal verkopen

Laatst bewerkt:
volgens mij is er gewoon geen metaldag in lokeren. enige dag die nog over is is zondag 09/08 en dat is de zondag van alcatraz, en ik denk dat ze in lokeren wel weten dat die dag niet goed zal verkopen
Als het planmatig niet anders kan gaat het zo zijn hoor.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Is Diana Ross live wel nog iets. Dacht dat een paar jaar geleden, niet haar laatste passage, sportpaleis toch dik tegensloeg.

judas priest kan die dag alleszins niet, weet niet wat er dan nog over blijft: helloween & godsmack. daar gaat een metalfan alcatraz niet voor laten, zeker niet op een dag dat ze powerwolf en lamb of god kunnen zien.
To be honest. Die donderdag, vrijdag en zaterdag zou ik Alcatraz kunnen laten voor Helloween. Maar die zondag absoluut niet inderdaad. Helloween in Lokeren of Powerwolf in Kortrijk is toch Powerwolf in Kortrijk

Diana Ross wel een mooie boeking trouwens. Zal uitverkopen denk ik, met Upside Down uit Stranger Things ook.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Is Diana Ross live wel nog iets. Dacht dat een paar jaar geleden, niet haar laatste passage, sportpaleis toch dik tegensloeg.
Ze is ook écht niet meer jong natuurlijk, 81 jaar. Vind het wel een uitgelezen kans om nog een legende mee te pikken.

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
Gaan er nog andere artiesten de dag van Diana Ross aangekondigd worden denken jullie? Of is dit eerder een solo concert?

Moeten we al een nieuwsbrief gehad hebben voor de presale? Of komt die in de laatste 10 minuten voor het begint nog?

Moeten we al een nieuwsbrief gehad hebben voor de presale? Of komt die in de laatste 10 minuten voor het begint nog?
Ik had deze ochtend al een mail ontvangen met een presale link voor diane ross. Ik ga die niet gebruiken, als je mij een pb met je email adres stuurt wil ik de mail dat ik heb ontvangen wel doormailen.

• Geweldig
Waarderingen: FrankieD
Morgen 20h nieuwe namen, als je de teaser ziet zouden liefhebbers van het 'hardere' genre morgen wel verwend worden.

Morgen 20h nieuwe namen, als je de teaser ziet zouden liefhebbers van het 'hardere' genre morgen wel verwend worden.
Is het niet gewoon om 8.00 smorgens? Teasen inderdaad metal dag precies. Wie weet gewoon kreator na hun show in de ab?

• Leuk
Waarderingen: festibob
Zolang wachten om dan met kreator als headliner te komen zou wel vrij bizar zijn met wat er voor metalnamen op tour zijn in augustus

Zolang wachten om dan met kreator als headliner te komen zou wel vrij bizar zijn met wat er voor metalnamen op tour zijn in augustus
Is gewoon een gok omdat die gisteren in een niet uitverkochte Ab stonden. Maar als het echt kreator is moet het wel een goed algemeen programma zijn , want kreator alleen is niet groot genoeg.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Zijn we dat zeker? Ik interpreteer het eerder als 20 namen opvulling voor alle dagen . En niet zo zeer een metal dag.

Users who are viewing this thread