Lokerse Feesten 2024

JordyVH

Playlistbediener
4 dec 2022
6
6
Heb het gerucht gehoord (weet niet of het klopt) dat er geen metaldag meer zou komen. Zou toch straf zijn moesten ze één van hun populairste dagen stoppen
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.209
7.466
Heb het gerucht gehoord (weet niet of het klopt) dat er geen metaldag meer zou komen. Zou toch straf zijn moesten ze één van hun populairste dagen stoppen
Misschien konden ze gewoon geen geschikte headliner vinden voor 2024?
Ik zie ook niet direct een geschikte band hiervoor die tourt in augustus.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.046
2.675
Een band die uiteindelijk nog voor geen enkel festival is aangekondigd.

Ik weet dat Korn een concreet gerucht was voor PKP en Lokerse door die ene podcast, maar aangezien ze nog voor geen enkel festival zijn aangekondigd, kan je er ook van uitgaan dat de tour afgeblazen is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
699
639
Heb het gerucht gehoord (weet niet of het klopt) dat er geen metaldag meer zou komen. Zou toch straf zijn moesten ze één van hun populairste dagen stoppen
Dan moeten ze echt niemand vinden, maar ik heb een gevoel dat Scorpions op tafel ligt als plan B.

Accept zie ik ook nog langskomen en Dimmu Borgir heeft ook nog geen Belgische datum dacht ik.
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
166
204
Dat klopt. Er tourt niet genoeg dat de moeite is en beschikbaar.
oh deees vind ik echt jammer als het waar zou zijn.... . Ergens snap ik het wel als je weekend er na Alcatraz hebt. Ik ben benieuwd of de punk dag blijft.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Dan moeten ze echt niemand vinden, maar ik heb een gevoel dat Scorpions op tafel ligt als plan B.

Accept zie ik ook nog langskomen en Dimmu Borgir heeft ook nog geen Belgische datum dacht ik.
Nee, geen metaldag dit jaar.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.179
1.239
Als er geen metal dag komt zal het idd denk ik zijn door het gebrek aan bands. Zou Europe op Alcatraz echt headliner zijn? Op zich is Behemoth op tour. Zou vet zijn als die headliner mogen zijn in het donker maar trekt niet volk vermoed ik. Dimmu Borgir? Korn dat nog aan moet kondigen? Powerwolf zie ik ook als een toekomstige headliner maar die touren volgend jaar niet.
 

lieven

Randprogramma
22 jul 2020
126
187
Er zal idd geen Metalday komen, er zijn geen grote bands beschikbaar buiten de Scorpions, kijk naar de programmatie van Wacken. Zullen wsl wel een heavy band programmeren maar niet in het kader van een metalday.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.209
7.466
Wellicht dat scorpions niet de tour een week langer door wilden trekken of wilden ze geen twee belgische festivals doen
Tot nu toe niemand gezien die verder echt een realistische optie heeft kunnen bedenken als headliner dus dan is het best logisch dat ze geen metaldag doen toch?
Als er geen metal dag komt zal het idd denk ik zijn door het gebrek aan bands. Zou Europe op Alcatraz echt headliner zijn? Op zich is Behemoth op tour. Zou vet zijn als die headliner mogen zijn in het donker maar trekt niet volk vermoed ik. Dimmu Borgir? Korn dat nog aan moet kondigen? Powerwolf zie ik ook als een toekomstige headliner maar die touren volgend jaar niet.
Europa is headliner op alcatraz ja
Dimmu Borgir of Behemoth zijn inderdaad veel te klein om een dag te dragen en Korn heeft geen tourdata in 2024 (net als powerwolf)
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
697
483
Clouseau én Regi ft. Linda + Guests (dus Milk Inc light) aangekondigd voor vrijdag 2 augustus. Gaat volgens mij direct uitverkopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: robbebeer

won666

Support act
17 mei 2019
1.179
1.239
Korn is precies gestart met het aankondigen van Europese festivals


25 juli in Bulgarije
30 lipca (wat ik vermoed betekent juli in Pools) in Polen


Is redelijk dicht bij 4 augustus dus. Maar zou nog even goed Pukkelpop kunnen worden. Of niks ...
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.209
7.466
Korn is precies gestart met het aankondigen van Europese festivals


25 juli in Bulgarije
30 lipca (wat ik vermoed betekent juli in Pools) in Polen


Is redelijk dicht bij 4 augustus dus. Maar zou nog even goed Pukkelpop kunnen worden. Of niks ...
Er is hier al bevestigd dat er geen metaldag komt op Lokerse toch? Dus zal wel pukkelpop worden of een zaalshow
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken