Lokerse Feesten 2024

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.794
1.006
Lokerse Feesten heeft nooit een golden circle gehad man. Dat terrein is zo klein dat je zelfs achteraan aan het frietkot nog een goed zicht op het podium hebt, wat gaan die met een golden circle beginnen?
Met wat fantasie zouden ze van dat stuk voor de dranghekkens/gangpad een golden circle kunnen maken.
Maar dat zou echt wel fout zijn - zou de sfeer niet ten goede komen.
 

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
267
325
Ik kan helaas niet meer gaan op 8 augustus (Nas, The Prodigy).

Als iemand interesse heeft in mijn kaarten + hotelovernachting, zie onderstaande link😊:

De tickets zijn inmiddels verkocht, mocht iemand nog een goedkope 4* hotelovernachting voor donderdag zoeken, hit me up🙂
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.794
1.006
Ik zal het misschien dan ook maar even hier zetten dat ik nog een dagticket op overschot heb voor 1x woensdag en 1x zaterdag.
Mogen weg voor een prijsje.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.338
2.663
Front: Wat een bazen.

Ik kijk nu al uit naar hun echt afscheid in Brussel.
 
  • Winning
Waarderingen: johanra

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.759
12.410
Nog een laatste poging ook hier, 2 tickets voor de metal avond met onder andere Korn morgen. Mogen samen weg voor 40 euro, dus 20 euro/stuk.
Als ik iets dichterbij zou wonen en niet gewoon woensdag weer moet werken was dit een no-brainer. Helpt dan niet echt mee dat ze pas tegen 1 uur in de nacht klaar zijn. 23 uur had ik nog willen overwegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.020
5.332
Wargasm
Nog een kwartier van gezien, maar echt overtuigen voor meer deden ze niet op dat kwartier.

Daarna door naar Club StuBru voor Woyote
Dit heb ik twintig minuten gekeken omdat ik Nova Twins al eens heb moeten missen op RW, omdat Gabriels toen boven verwachtingen goed was. Er was weinig volk bij aanvang, maar het liep uiteindelijk nog wel wat voller. Ze speelden strak en de zanger goed bij stem. Het deel dat ik zag, was zeker goed.

Nova Twins
Een zeer sympathiek overkomende band met als leuke bonus de Adidas-Korn sokken van 1 vd zangeressen. Al vond ik het geluid niet helemaal goed staan en het toch iets te veel van hetzelfde.

HO99O9
Ik heb nog steeds geen idee wat ik gezien heb, maar de kelder van Club Stubru was broeiend heet en daar hadden zij zeker mee te maken. Met snippets van andere nummers tussendoor was het soms even meekwelen om dan kei hard te gaan en de moshpits weer op gang te brengen. Zeker de zanger met het masker had een grave stem.

Frank Carter & The Rattlesnakes
Door het nieuwe systeem aan de uitgang van de Club met draaipoortjes, waarbij je op een knop moet duwen om buiten te geraken (ik vermoed om te tellen hoeveel volk binnen is). Er was maar 1 poortje, dus het was best even aanschuiven en daardoor maar een kwartiertje kunnen meepikken. Hij doet goed, wat hij duidelijk altijd doet: zelfde trucjes enz, muzikaal is het wel oké, maar ook nooit speciaal.

The Dillinger Escape Plan
Ik vond het wel cool. Kei hard, zanger schreeuwde alles kapot, maar een volledig uur boeien deed het ook weer niet. Het sloeg ook niet echt aan, wat ook logisch is. Zo'n band hoort niet als sub te spelen voor Korn op een Lokerse Feesten, maar in een tent op Alcatraz of GMM. Nu waren er een beperkt aantal enthousiastelingen en velen die er wat naar stonden te kijken.

Korn
Toffe visuals, goede setlist en vooral zeer strak gespeeld en Davis goed bij stem. Ook het publiek was zeer enthousiast en zong/schreeuwde enthousiast mee. Dat kon ook niet anders met alle hits, die aan bod kwamen. Vooral Y'all want a single werd extatisch meegeschreeuwd. Mogen volgend jaar zeker weer GMM headlinen.
 
Laatst bewerkt:

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.825
4.775
De beste samenstelling van DEP (vind ik) met de heerlijke waanzin van hun beginperiode past ook totaal niet bij de gezapige Lokerse Feesten. Perfecte headliner voor bv. Ieperfest. Jammer dat ze nu voor minder geschikt publiek stonden te spelen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken