Lokerse Feesten 2024

Tinus101

Support act
21 nov 2022
830
999
Ik snap dat deze reünie voor de liefhebbers geweldig is, maar ik vind dat Calculating Infinity van Dillinger Escape Plan maar een bak takkeherrie😅
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
375
187
Klopt het dat de activatie van je oplaadbare drank- en eetkaart bij de Lokerse Feesten je 15 EURO kost die je nooit kan recupereren?
Dus je komt op je eerste dag aan en betaalt dan bv 15 Euro voor de activatie en 40 Euro voor eten en drinken of in totaal 55 Euro.

Geldt die eenmalige activatiekost van 15 Euro gedurende alle festivaldagen bv als je in totaal drie festivaldagen doet?
En kan je bij de eetstanden net buiten het festivalterrein recht tegenover de ingang of naar de grote markt toe wel betalen met je eigen bankkaart of cash?
Zodat je daar geen oplaadkaart voor nodig hebt?
 

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
586
336
Bij zaken als Rammstein is dat ook, maar daar is de activatie kost enkele euros gewoon, 15 lijkt me wel extreem en contraproductief. Sommige mensen gaan dan toch gewoon niks drinken op het terrein en eerder buiten het terrein drinken
 

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
243
161
Heb het net op hun site opgezocht en daar staat een activatiekost van 1,5 oftewel anderhalve euro.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.793
1.004
1.5 inderdaad, maar dat puntje is op sommige browsers wel heel klein precies 🥴.

En kan je bij de eetstanden net buiten het festivalterrein recht tegenover de ingang of naar de grote markt toe wel betalen met je eigen bankkaart of cash?
Zodat je daar geen oplaadkaart voor nodig hebt?
Net buiten het terrein valt niet binnen de organisatie, maar zijn allemaal zelfstandigen die daar staan.
Met andere woorden: sowieso NIET via dat LF kaartje, maar via cash of bankkaart (misschien Payconic sommigen).
Mijn ervaring is trouwens dat je beter buiten het terrein iets kan kopen om te eten. Keuze genoeg.

Edit: trouwens jaren geleden eens heel erg ziek geweest van frieten te eten op het festivalterrein.
Sedertdien nooit meer frieten binnen op de LF.
Buiten het terrein geen probleem trouwens! 😉
 
Laatst bewerkt:

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.331
2.656
Is dat daar schuins tegenover de ingang nog steeds die lekkere pjéirresocisse?
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
375
187
1,5 Euro is wel een felle verbetering tov 15 EURO; Maar veel festivals geven de oplaadkaart gratis dus je bent snel anderhalve euro kwijt of bijna een halve consumptie.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.855
3.971
1,5 Euro is wel een felle verbetering tov 15 EURO; Maar veel festivals geven de oplaadkaart gratis dus je bent snel anderhalve euro kwijt of bijna een halve consumptie.
Ze doen dan wel weer gratis refund. Dat compenseert een beetje.
 

Tinus101

Support act
21 nov 2022
830
999
Ff vraagje voor de vaste gangers… Kan ik maandag nog na het optreden van The Pixies makkelijk de club stubru in voor het optreden van The Murder Capital of wordt dat dan lastig?
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
375
187
Ff vraagje voor de vaste gangers… Kan ik maandag nog na het optreden van The Pixies makkelijk de club stubru in voor het optreden van The Murder Capital of wordt dat dan lastig?
Vorig jaar 10 aug ging ik Tsar B bekijken in de stubru club. Het was toen druk en langzaam aanschuiven maar je geraakte wel binnen om tsar B in de verte te zien maar niet in de eerste rijen. Dit was dacht ik na de eerste act op de main STONE.
Jij hebt het voordeel dat veel mensen na de laatste act van de Pixies al huiswaarts keren en dat enkel de echt geinteresseerden naar de Murder Capital zullen gaan na middernacht. Als je echt zeker wilt zijn dan kan je best tien voor middernacht al vertrekken op de main om een zo goed mogelijke plek te vinden in de club Stubru. De set list van de Pixies heeft meestal dezelfde nummers: je kan vertrekken na Planet of Sound en je mist Wave of Mutilation, where is my mind, winterlong (cover) and encore debaser. Dan heb je zeker de eerste rijen in de Club. Als je echter content ben met een plekje achterin de club dan kan je vertrekken na where is my mind of zelfs na einde concert Pixies.
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
375
187
In 2023 werden er duurdere tickets verkocht voor de staanplaatsen dichtbij het podium (+ 30 Euro?). De 'gewone' tickethouders konden dan op zijn best een plek innemen 50 meter verwijderd van het podium achter dranghekken.
Voor 2024 zie ik deze duurdere tickets niet meer, enkel VIP tickets in het verhoogde VIP gedeelte opzij van het podium.
Klopt het dat je nu als gewone tickethouder als je er snel bij bent op de eerste rijen kunt staan en dat de 'golden circle' afgeschaft is bij de main Lokerse Feesten?
 

johanra

Randprogramma
13 sep 2021
241
690
In 2023 werden er duurdere tickets verkocht voor de staanplaatsen dichtbij het podium (+ 30 Euro?). De 'gewone' tickethouders konden dan op zijn best een plek innemen 50 meter verwijderd van het podium achter dranghekken.
Voor 2024 zie ik deze duurdere tickets niet meer, enkel VIP tickets in het verhoogde VIP gedeelte opzij van het podium.
Klopt het dat je nu als gewone tickethouder als je er snel bij bent op de eerste rijen kunt staan en dat de 'golden circle' afgeschaft is bij de main Lokerse Feesten?
Een golden circle in Lokeren van 50 meter en dranghekken ? Dan sta je op straat buiten het terrein :)
Had je misschien enkel een ticket voor de club want daarmee heb je geen toegang tot het hoofdpodium. De VIP is altijd al een verhoogd gedeelte geweest aan de rechterkant.
 

HansD

Playlistbediener
25 jun 2022
30
117
Is er toevallig iemand die een deftige plattegrond heeft van de Lokerse Feesten? In PDF ofzo. (Er wordt me gevraagd om LF toe te voegen aan Festival Radar maar de plattegrond in hun eigen app is slechte kwaliteit.)
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.793
1.004
In 2023 werden er duurdere tickets verkocht voor de staanplaatsen dichtbij het podium (+ 30 Euro?). De 'gewone' tickethouders konden dan op zijn best een plek innemen 50 meter verwijderd van het podium achter dranghekken.
En voor welke dag is dat dan geweest?
Ik denk dat je verwart met een ander festival? Of misschien online iets van terug gevonden maar verkeerd geïnterpreteerd?
 

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.297
1.986
Lokerse Feesten heeft nooit een golden circle gehad man. Dat terrein is zo klein dat je zelfs achteraan aan het frietkot nog een goed zicht op het podium hebt, wat gaan die met een golden circle beginnen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken