Lokerse Feesten 2023 - Nieuws & Geruchten

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Lokerse Feesten 2023

Datum: 4-13 augustus 2023
Plaats: Grote Kaai - Lokeren
Land: België

Alle info: https://www.lokersefeesten.be/nl/

Lokerse.jpg
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.947
1.993
Komaan Nederland, jullie hebben toch wel beter dan dat?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Die beseffen gewoon dat ze een gimmick zijn en die zijn nu zoveel mogelijk aan het cashen.
Voor het definitief voorbij is...

Straks krijgen we er ook nog de reünie van Krezip erbij, waar ik ook al niet echt warm of koud van word.
Goldband is geen gimmick imo. Maken ook oprecht leuke liedjes.
 
  • Leuk
Waarderingen: HerveBe

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
Goldband tijdens de festivalzomer drie keer gezien en vooral op Vestrock waar ze stonden te headlinen in de tent was het gekte. Rijen mensen tot ver buiten de tent die echt los aan het gaan waren.

Ja, het is allemaal muzikaal niet hoogstaand, maar ze brengen het wel aanstekelijk zodat een publiek echt mee gaat in zo een nummers als Psycho of noodgeval. Goldband is zo een band waar ik geen moeite voor ga doen, maar als ze er staan als ik toevallig toch daar ben...dan heb ik er wel fun mee.
 

Toyah Hendrickx

Playlistbediener
16 feb 2022
45
9
Met Blur op de Lokerse Feesten ben ik toch ook benieuwd welke namen er op Suikerrock zullen staan. Beide festivals behoren tot de beter georganiseerde festivals, vissen zowat in dezelfde vijver, hebben flink wat budget om te spenderen en beiden behoren ook tot Live Nation. De nieuwe datum van Suikerrock doet vermoeden dat ook in Tienen opnieuw een grote naam zal neerstrijken na The Chemical Brothers vorig jaar.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
Met Blur op de Lokerse Feesten ben ik toch ook benieuwd welke namen er op Suikerrock zullen staan. Beide festivals behoren tot de beter georganiseerde festivals, vissen zowat in dezelfde vijver, hebben flink wat budget om te spenderen en beiden behoren ook tot Live Nation. De nieuwe datum van Suikerrock doet vermoeden dat ook in Tienen opnieuw een grote naam zal neerstrijken na The Chemical Brothers vorig jaar.
Deep purple is beschikbaar voor Suikerrock al denk ik eerderdat die rock Zottegem gaan doen
 

JordyVH

Playlistbediener
4 dec 2022
6
6
Ik heb al regelmatig het gerucht zien verschijnen dat Megadeth naar de Lokerse Feesten zou komen. Ze staan dat weekend op Wacken open air, dus kan perfect
 

ouweknar

Campingartiest
19 okt 2018
59
37
Er is een afspraak (genlemen's agreement) tussen LiveNation en Lokerse Feesten. Ze plaatsen daar de bands die ze elders niet kwijt kunnen. Geldt ook voor Suikerrock.
Voor die festivals is dat een godsgeschenk : ze hebben artiesten die ze anders nooit kunnen krijgen.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
Waar haal je dat? Staat niet op de website van Lokerse Feesten, noch op de website van +Live+ zelf. Of was het gewoon een wens of gerucht?

Van mij zou het mogen alleszins, graag op de dag van Blur dan.

Zijn gewoon een mogelijkheid. Rock Zottegem lijkt wel iets waarschijnlijker.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken