Live is Live 2026

Hoop dat Johnny Marr goed was, moet heerlijk daar zijn met deze temperatuur. Enjoy Nick Cave allen! 💪
 
Daarom dat er 2 dagen een golden circle is en de dag van iron maiden niet 😆
Op de schoot gaat misschien net niet lukken, maar wie zou willen geraakt met een gratis ticket dus even goed op rij 1.
ideaal! Had intussen ook de tijd eens om naar de tickets ed te kijken en ik zie bij Nice Cave een voorvak en bij Iron Maiden niet op de plattegrond


Ik zie wel The Garden tickets maar dat is nog iets anders


Iron Maiden heeft ook ooit gezegd dat ze in op hun eerste rij niet alleen maar rijke stinkerds willen
 
Ik las op de Humo-website dat je 1 euro moet betalen voor je beker en die niet terug kan inwisselen.
Handige manier om 80k extra te verdienen…
Zijn er nog festivals die dit doen eigenlijk?
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123
Gisteren naar Live is Live geweest. Wel pas rond 17u ter plaatse omwille van het warme weer. Ik vond de locatie echt wel de moeite. Voldoende variatie in eten en gezellig.
Maar de drankstand in het midden stond te ver naar voor en ik had de indruk dat het podium wat lager stond dan bijvoorbeeld op Werchter of PinkPop. De schermen naast het podium mogen ook groter. Je ziet wel dat het allemaal wat amateuristischer is dan de grotere festivals maar er is wel potentieel. Maar het ergste van alles was Robbie Williams. Wat een slecht optreden was dat. Op PinkPop enkele jaren geleden was hij slecht maar gisteren was nog slechter. Vorig jaar op TW Classic vond ik wel goed maar ik denk dat hij gisteren geen 10 volledige liedjes gezongen heeft. Hij gaat volgende keer toch met iets heel verrassend moeten komen want anders ga ik er niet meer naartoe. Gisteren was echt onvoldoende.
Suzan en Freek was top trouwens!
 
Wij nemen morgen de fiets mee.
Ik las op de Humo-website dat je 1 euro moet betalen voor je beker en die niet terug kan inwisselen.
Handige manier om 80k extra te verdienen…
Zijn er nog festivals die dit doen eigenlijk?
En wat als je je eigen beker meebrengt? Ik heb er hier nog genoeg liggen van diverse festivals.
 
Gisteren naar Live is Live geweest. Wel pas rond 17u ter plaatse omwille van het warme weer. Ik vond de locatie echt wel de moeite. Voldoende variatie in eten en gezellig.
Maar de drankstand in het midden stond te ver naar voor en ik had de indruk dat het podium wat lager stond dan bijvoorbeeld op Werchter of PinkPop. De schermen naast het podium mogen ook groter. Je ziet wel dat het allemaal wat amateuristischer is dan de grotere festivals maar er is wel potentieel. Maar het ergste van alles was Robbie Williams. Wat een slecht optreden was dat. Op PinkPop enkele jaren geleden was hij slecht maar gisteren was nog slechter. Vorig jaar op TW Classic vond ik wel goed maar ik denk dat hij gisteren geen 10 volledige liedjes gezongen heeft. Hij gaat volgende keer toch met iets heel verrassend moeten komen want anders ga ik er niet meer naartoe. Gisteren was echt onvoldoende.
Suzan en Freek was top trouwens!
Robbie heeft gisteren 15 volledige nummers en 3 medleys gezongen. Zo staat het op Setlist FM en ik kan bevestigen dat dit klopt, was er gisteren bij: https://www.setlist.fm/setlist/robb...ijver-main-stage-antwerp-belgium-b4ced72.html
 
Is de straat voor het festival afgesloten? Wat is de eenvoudigste plek om met een taxi af te spreken? Want hun kiss and ride locatie is nogal ver van het festival zelf.
 

Users who are viewing this thread