Live is Live 2026

of een wandeling door de voetgangerstunnel lijkt me ook fijn (als ze die niet afsluiten dan, maar lijkt me sterk)
Nee die gaat open zijn voor voetgangers. Fietsers zouden weer langs de Konijnenpijp kunnen gaan zoals bij Ed Sheeran. Of dat is toch een van de mogelijke scenario's.

Enig idee van de prijzen?
Nee, sorry.

Collega van mij die twee jaar geleden met Cera-korting naar The National en co. ging op Live is Live (toen voor € 49,50) liet weten dat de nieuwe kortingsactie aangekondigd staat in "het Cera magazine". Evenwel nog zonder prijzen, momenteel.

Nu is CERA geen graadmeter. Cactus, Lokerse, Rijvers, Dranouter,… hebben ook allemaal een actie lopen daar vanaf 22/4.

manifesting 2 tickets voor nick cave dag (de andere zouden een leuke bonus zijn)

Neerwaartse spiraal he. Met die GVA achtige acties in het achterhoofd kopen mensen geen ticket. Waardoor LiL GVA achtige acties moet doen. Bizar verhaal, van hun kant.
Goh, in welke mate zou het grote publiek weten dat ze vorige keer duizenden tickets weggegeven hebben? Uiteindelijk geeft elk Belgisch festival tickets weg via hun mediasponsors (zelfs indien stijf uitverkocht). En niet iedereen gaat in de kleine lettertjes zoeken naar het exacte aantal. Er zullen wel wat mensen op GVA wachten, maar niet in die mate dat het ticketverkoop echt raakt.

Goh, in welke mate zou het grote publiek weten dat ze vorige keer duizenden tickets weggegeven hebben? Uiteindelijk geeft elk Belgisch festival tickets weg via hun mediasponsors (zelfs indien stijf uitverkocht). En niet iedereen gaat in de kleine lettertjes zoeken naar het exacte aantal. Er zullen wel wat mensen op GVA wachten, maar niet in die mate dat het ticketverkoop echt raakt.
Grote publiek heeft dat inderdaad niet door.

Fijn, want ik wilde juist meededelen dat ik in combinatie met een weekendje Antwerpen Live/Live ben beginnen overwegen. Dat maakt het vervoersprobleem ook wat makkelijker (met het OV?) hoop ik.
wIe weet kan je een hotel vlakbij boeken op Linkeroever en dan een stukje te voet gaan naar Live is Live. Volgens mij is er ook een camping site bij St Anneke strand.

wIe weet kan je een hotel vlakbij boeken op Linkeroever en dan een stukje te voet gaan naar Live is Live. Volgens mij is er ook een camping site bij St Anneke strand.

Nee, sorry.

Collega van mij die twee jaar geleden met Cera-korting naar The National en co. ging op Live is Live (toen voor € 49,50) liet weten dat de nieuwe kortingsactie aangekondigd staat in "het Cera magazine". Evenwel nog zonder prijzen, momenteel.
Inderdaad 45 procent korting op de dagprijs van het laatste festival LIVE IS LIVE. Voor de Sam Fender zaterdag RW vorig jaar was het 20 percent korting. Je moet ook altijd kijken hoeveel tickets ze maximaal gaan aanbieden. Staat op de site van CERA eenmaal de Promo volledig is.
En dat er veel festivals via CERA een extra korting geven is een open deur intrappen. Zelf had ik geen aandelen CERA en heb via Ticketswap een dagje National nog gekocht voor 72 euro last-minute. (ipv 90 euro)

Voor zij die Nick Cave toch een stuk goedkoper willen zien... + Underworld!

Bijlagen

• FB_IMG_1773832588458.jpg
    FB_IMG_1773832588458.jpg
    268,9 KB · Weergaven: 115
  • Geweldig
Waarderingen: koolket

Users who are viewing this thread