Live is Live 2026

waar blijven die gratis kaarten?
hoe loopt de verkoop? in de lijn als in 2024?

ik kan mn ogen niet geloven!!!
T grapje van Piebe is serieus verwijdert??

wat is de moderne wereld toch kut.
Is echt triest. Is straks onmogelijk om nog iets te zeggen of doen als je rekening moet houden hoe een ander iets ervaart. Wat je ook zegt of doet, er zullen altijd mensen zijn die iets niet leuk vinden.

Ik vind het serieus verontrustend dat 'men' vind dat de ander zich maar moet gedragen naar waar 'jij' je prettig bij voelt.

Is straks onmogelijk om nog iets te zeggen of doen als je rekening moet houden hoe een ander iets ervaart.
Het lijkt me meer dan logisch dat je, als je iets zegt, altijd rekening houdt met hoe een ander dat ervaart. Dat heeft niks met straks te maken. Dat was als het goed is altijd al zo.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan en LanderV
Het lijkt me meer dan logisch dat je, als je iets zegt, altijd rekening houdt met hoe een ander dat ervaart. Dat heeft niks met straks te maken. Dat was als het goed is altijd al zo.
Zolang iedereen anders is, is dat dus onmogelijk.

Beter zou zijn als de ontvanger bij iets wat die niet leuk vindt zijn schouders ophaalt, zich bedenkt dat het iemand is met een andere levensvisie/gevoel voor humor/of wat dan ook en doorgaat met zijn leven.

Beter zou zijn als de ontvanger bij iets wat die niet leuk vindt zijn schouders ophaalt, zich bedenkt dat het iemand is met een andere levensvisie/gevoel voor humor/of wat dan ook en doorgaat met zijn leven.
Nee, kan ik me niet in vinden. Een wereld waarin iedereen enigszins rekening met elkaar houdt is voor mij mooier dan een wereld waarin mensen maar beledigingen of ''grapjes'' moeten incasseren omdat andere mensen het te moeilijk vinden om zich in een ander te verplaatsen. Blijf het vrij apart vinden dat mensen wel alles moeten kunnen zeggen maar het dan lastig vinden als de ander zegt dat ze het niet zo leuk vinden.

Maar misschien is dit iets voor een ander topic of helemaal niet hier, want het heeft niks meer met live is live te maken.

Het spijt me. Ik dacht oprecht dat je die comment postte om te provoceren. Te snelle aanname. Ik zal er de volgende keer rekening mee houden en je eerst vragen wat je precies bedoelt.

;)

t was overduidelijk dat Piebe een grapje maakte, hij zette er zelf nog een opmerking bij.
en of je t grapje dan wel of niet leuk vind, dat zegt meer over iemand zn gevoel voor humor dan over t feit dat Piebe een wel of niet ongepaste grap maakt

als je dit al ongepast vind dan ben je echt een zeurpiet, want er werd niemand onheus bejegend. t was gewoon een grapje,

en ik snap heus wel dat de wereld veranderd is, sommige dingen zijn nu niet meer "normaal"of "gewoon"
en dat is prima, want sommige dingen waren inderdaad niet ok
maar over zo een onschuldige vorm van humor gaan zeuren, dan merk je dat deze woke cultuur heel ver is door geslagen.

ik weiger te geloven dat een (in mijn ogen geslaagde onschuldige) grap meewerkt aan onveiligheid van vrouwen.
mensen kunnen heus wel een grapje met een randje maken en toch een vrouw netjes behandelen

mijn eigen vrouw moest overigens ook lachen om piebe zn grapje
en de grap daaronder overigens ook,

Het onderwerp was afgesloten in dit topic en dat wil ik graag zo houden. Graag of verder zetten in algemeen of niet meer op ingaan. In ieder geval niet meer hier.

• Winning
Waarderingen: Mark's Kal
Fijn, want ik wilde juist meededelen dat ik in combinatie met een weekendje Antwerpen Live/Live ben beginnen overwegen. Dat maakt het vervoersprobleem ook wat makkelijker (met het OV?) hoop ik.

Laatst bewerkt:
Fijn, want ik wilde juist meededelen dat ik in combinatie met een weekendjd Antwerpen Live/Live ben beginnen overwegen. Dat maakt het vervoersprobleem ook wat makkelijker (met het OV?) hoop ik.
Ja als je van het centrum komt, zal dat wellicht goed meevallen. En zeker als je snachts niet gehaast bent om naar huis te gaan, komt dat wel goed!

• Leuk
Waarderingen: elo
Fijn, want ik wilde juist meededelen dat ik in combinatie met een weekendje Antwerpen Live/Live ben beginnen overwegen. Dat maakt het vervoersprobleem ook wat makkelijker (met het OV?) hoop ik.

Als je een hotel hebt in het centrum en geen probleem hebt met een wandeling, dan is de veerboot aan Sint Anna een sfeervolle leuke manier om terug aan de overkant te raken.

of een wandeling door de voetgangerstunnel lijkt me ook fijn (als ze die niet afsluiten dan, maar lijkt me sterk)

Users who are viewing this thread