Live is Live 2025

In Nederland is het FF nochtans ook gelukt
In Nederland heeft FF wel een betere track record als het gaat over acts weghalen bij LN (Radiohead, Arcade Fire, Nick Cave, ...). Live is Live kan op dat vlak enkel pochen over The National, en die staan dan nog op het roster van FKP Scorpio zelf.

Manic Street Preachers 11 juli op Bospop. Voorlopig de enige (festival)datum volgende zomer.
Zou een mooie naam zijn!

• Leuk
Waarderingen: kevinr
Precies.

For what it's worth, maar zag onlangs dat lijstje met boekingprijzen dat circuleerde in het Graspop topic. Geen idee hoe hard het klopt natuurlijk maar voor de VS markt kost The National volgens die lijst al een slordige $900,000+. Yikes, als je je bedenkt dat je pakweg Slipknot al hebt voor 'maar' 400,000K. Denk dat dit voor de EU nog hoger ligt (want hier doen ze alleen nog headlineshows).
Lijstje klopt niks van

• Leuk
Waarderingen: Rincewind en nikita
Sowieso zijn er soms gentlemen agreements hè… maar met de huidige evolutie van TWOD was dat ook laatste keer volgens mij
TWOD waren dat jaar ook enkel in juni in Europa. Keuze in België was dus sowieso beperkt tot headlinen op Live is Live of subben voor Springsteen.

KoL kan hier niet missen, lijkt me. Anderzijds.. hoe gaat zo'n act nog verkopen als je ziet dat andere dag (pak nu The National of Pumpkins) ook uiteindelijk niet bijster verkochten? Remember die Sportpaleis-show die uiteindelijk werd gecanceld.. Massive Attack kan in se ook hier headlinen, lijkt me?

• Leuk
Waarderingen: MrScissorhands
KoL kan hier niet missen, lijkt me. Anderzijds.. hoe gaat zo'n act nog verkopen als je ziet dat andere dag (pak nu The National of Pumpkins) ook uiteindelijk niet bijster verkochten? Remember die Sportpaleis-show die uiteindelijk werd gecanceld.. Massive Attack kan in se ook hier headlinen, lijkt me?
Zullen wel genoeg gratis kaarten uitdelen

Ik was een van de weinigen blijkbaar die kaarten had gekocht voor het sportpaleis. Dan maar gaan zien op de Lokerse Feesten en op de eerste rij geraakt. Zou een zeer mooie booking zijn voor Live is Live. En waar toch wel wat volk op gaat afkomen volgens mij. Met of zonder gratis kaarten. Al is een betalend ticket daar ook niet goedkoop...

Kings of Leon vrijdag 27 juni in St Gallen, tussenstop zaterdag 28 juni in Antwerpen LIVE IS LIVE, voor hun concert in Cardiff op zondag 29 juni?

Kings of Leon vrijdag 27 juni in St Gallen, tussenstop zaterdag 28 juni in Antwerpen LIVE IS LIVE, voor hun concert in Cardiff op zondag 29 juni?
Lijkt me niet echt een logische route maar goed fontaines dc laat wel weer zien dat als er een wil is dat er een weg is.

Ik zie KoL tegen beter weten in toch gewoon nog op Rock Werchter opduiken :)

Dat geannuleerd Sportpaleis moet ook wat in zijn perspectief geplaatst worden: het was gepland in juni 2022, in volle festivalseizoen + 2022, het jaar dat organisatoren er (foutief) van uitgingen dat de honger na de coronacrisis niet te stillen was, zie ook het annuleren van Werchter Encore en Alex Agnew op de Werchterwei.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Ik zie KoL tegen beter weten in toch gewoon nog op Rock Werchter opduiken :)

Dat geannuleerd Sportpaleis moet ook wat in zijn perspectief geplaatst worden: het was gepland in juni 2022, in volle festivalseizoen + 2022, het jaar dat organisatoren er (foutief) van uitgingen dat de honger na de coronacrisis niet te stillen was, zie ook het annuleren van Werchter Encore en Alex Agnew op de Werchterwei.
Dat gaat entourage KOL niks laten relativeren vrees ik

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread