Live is Live 2025

Waarschijnlijk. En het feit dat het altijd wel volle bak is voor hen op een festival. Maar dat is een heel andere context. Zit je meer met het: ‘ahja leuk volk’.
En de prijs is ook absurd. Maak dat 50 euro goedkoper en je verkoopt veel meer tickets.

Ik wil nog zien of het festival wel gaat doorgaan.. ik ontvang een aantal signalen die me wat zorgen baren.

Eerlijk, ik zou het festival niet missen. Maar ik ga het anders zeggen, er zouden wel 1 of 2 midsize festivals mogen verdwijnen. Dus Live is Live is niet het probleem. Wel dat er met dat, en Cactus, en Rock Zottegem en nog een paar teveel in dezelfde vijver aan het vissen zijn. Ook OLT wil zijn namen halen.
Skorpio mag best een speler zijn. En die Ed Sheeran shows lijken me goed aangepakt en ook goed tegengewicht.

Maar ik heb nog geen signalen opgevangen dat ze niet meer doorgaan in elk geval.

Eerlijk, ik zou het festival niet missen. Maar ik ga het anders zeggen, er zouden wel 1 of 2 midsize festivals mogen verdwijnen. Dus Live is Live is niet het probleem. Wel dat er met dat, en Cactus, en Rock Zottegem en nog een paar teveel in dezelfde vijver aan het vissen zijn. Ook OLT wil zijn namen halen.
Skorpio mag best een speler zijn. En die Ed Sheeran shows lijken me goed aangepakt en ook goed tegengewicht.

Maar ik heb nog geen signalen opgevangen dat ze niet meer doorgaan in elk geval.
Tgoch, van mij mogen er duizend festivals zijn. Op het einde van de rit beslist de bezoeker wel of het levensvatbaar is of niet. De markt corrigeert zich wel.

Eerlijk, ik zou het festival niet missen.
Als Antwerpenaar wil ik dit met klem tegenspreken! Op zich een heel fijn festival met een leuke opzet maar ik snap wel dat er een overaanbod is. Ik zou het in ieder geval jammer vinden als ze de handdoek in de ring zouden gooien, al is het maar omdat het heel erg fijn is om na een festivaldag op een kwartier fietsen weer in je eigen bed te liggen.

• Geweldig
Waarderingen: musicislife
Als Antwerpenaar wil ik dit met klem tegenspreken! Op zich een heel fijn festival met een leuke opzet maar ik snap wel dat er een overaanbod is. Ik zou het in ieder geval jammer vinden als ze de handdoek in de ring zouden gooien, al is het maar omdat het heel erg fijn is om na een festivaldag op een kwartier fietsen weer in je eigen bed te liggen.
Idem. Maar niet alleen dat. De festivalwei is 10x gezelliger dan een Rock Zottegem.

Bij KOL zag quasi alles blauw nog, maanden na start verkoop.
Ik weet nog dat mijn zitplaatsen (en niet de beste) toen ook 70€ waren. Toen waren die prijzen ook niet vanzelfsprekend zoals ze nu denken dat het is.
Maar was inderdaad dramatisch die verkoop. En ik vind dat op zich ook niet zo erg. Laat ze maar met hun neus tegen de muur lopen met die prijzen.
Het sluiten van een balkon bv. kan toch ook niet goed zijn voor het ego van sommige artiesten...

Users who are viewing this thread