Live is Live 2025

Is het niet vreemd dat op de website staat dat het festival in het weekend van 28 juni is? Waarom staat er niet 'van 27 t/m 29 juni'? Is het een tweedaagse geworden of zoek ik er teveel achter?
Na afloop van vorige editie werden specifieke data meegedeeld op de schermen, viel me op. Maar een en ander kan veranderen natuurlijk.

Ik gok vooral op Snow Patrol eigenlijk
Dan gaan ze toch iets moeten gedaan hebben gekregen van Live Nation. Want die zitten in hun schoot.
Het is wat geven en nemen tussen beide volgens mij. Maar ik geloof niet dat ze bij LN hen teveel plezier gaan doen.

Editors vorige editie toch? Geen kleine naam ... Het geven in de andere richting moet dan wel The National zijn!

Dan gaan ze toch iets moeten gedaan hebben gekregen van Live Nation. Want die zitten in hun schoot.
Het is wat geven en nemen tussen beide volgens mij. Maar ik geloof niet dat ze bij LN hen teveel plezier gaan doen.
kan natuurlijk ook altijd PKP. Maar als dat niet lukt vanwege andere plannen LN of SP zelf, dan zie ik LiL toch als enige mogelijkheid nu?

Met dat nieuwe album + de positieve show op RW en uitverkocht Vorst gaan die ook niet op de Lokerse feesten en dergelijk gaan spelen deze zomer?

The Black Keys misschien hier dan? Lijkt namelijk moeilijk te worden voor RW en zijn in Europa rond LiL
Nee natuurlijk niet ;)

Blijkbaar op Cactus dus! Was inderdaad ook zeker op LiveisLive een goede mogelijkheid.
Hmm. Als we kijken naar Bospop;
Bekijk bijlage 11621Tim Christensen (Dizzy Mizz Lizzy) dropt net even casual de line up op zijn insta…

Snow Patrol zou nog steeds aanspraak maken dus. Verder zie ik hier niet 1 band een LiveisLive vol trekken. maar wel mooie dagvulling/sub's

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness
Het is in elk geval duidelijk dat ze daar in Antwerpen eens een serieus teken van leven mogen geven, of ze gaan nog meer gratis tickets mogen strooien om genoeg volk op de been te krijgen.

Waarschijnlijk komen ze straks gewoon wederom met The War on drugs

Het is in elk geval duidelijk dat ze daar in Antwerpen eens een serieus teken van leven mogen geven, of ze gaan nog meer gratis tickets mogen strooien om genoeg volk op de been te krijgen.

Waarschijnlijk komen ze straks gewoon wederom met The War on drugs
TWOD gaan ze in Mechelen echt niet meer lossen volgens mij. Te populair om ze aan LIL te gunnen.

Als je Editors, Pumpkins en The National kan betalen, dan ook KOL.

Ze gaan in elk geval teken van leven mogen geven, veel muziekfans hun agenda begint vorm te krijgen rond die periode.

Die moeten toch ook 'meende gaai da nu" gezegd hebben toen TW Classic zich net op DIE zaterdag ging nestelen. Dat zijn al heel wat van hun oudere doelgroep die ze kwijt zijn.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe en musicislife
Als je Editors, Pumpkins en The National kan betalen, dan ook KOL.
Precies.

For what it's worth, maar zag onlangs dat lijstje met boekingprijzen dat circuleerde in het Graspop topic. Geen idee hoe hard het klopt natuurlijk maar voor de VS markt kost The National volgens die lijst al een slordige $900,000+. Yikes, als je je bedenkt dat je pakweg Slipknot al hebt voor 'maar' 400,000K. Denk dat dit voor de EU nog hoger ligt (want hier doen ze alleen nog headlineshows).

• Wow
Waarderingen: musicislife
Duran Duran met Nile Rodgers & Chic op vrijdag 27juni, Kings of Leon op zaterdag 28 juni en Snowpatrol op zondag 29juni zouden wel mooie headliners zijn voor Live is Live festival.

Kings of Leon speelt op zondag 29 ,juni in Wales, Nile Rodgers op dezelfde dag in Glastonbury na Rod Stewart. Duran Duran headlinet een uk festival met Nile Rodgers en Chic als special supporting act op 5 juli. Gezien Duran Duran maar twee shows in de uk hebben volgende zomer vermoed ik dat ze ook op enkele plaatsen in Europa gaan spelen.

• Leuk
Waarderingen: musicislife en DDave
Deftones en Kiwanuka voor Live /s Live dan maar?
Kiwanuka gaat Live Nation absoluut niet afstaan. Is een van de hotste acts van het moment + is in de buurt tijdens Pukkelpop.

Deftones zie ik ook niet gebeuren. Graag geziene gast op zowel Graspop als Rock Werchter. En dan moet je met een meer guitar-driven undercard komen, waardoor je in het vaarwater van beide voorgenoemde festivals zit.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe

Users who are viewing this thread