Live is Live 2024

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.793
3.748
3 uur? AmateuršŸ˜˜

Geintje natuurlijkšŸ¤Ŗ
Ik zou ook wel eens willen zien hoelang ik er in totaal nu aan gespendeerd heb šŸ˜… gisteravond ook niet gelukt, ga nog af en toe proberen als ik wat tijd over heb. Kijken of het me toch was gelukt zelf uiteindelijk!!! (en ik iemand anders nu blij kan maken)
 

SilentAlarm

Playlistbediener
21 jun 2023
26
22
Ik probeer er nog te winnen voor vrijdag, in principe al plannen maar hier thuis afgesproken dat indien we winnen die eerdere plannen nog wijzigen.

Wel straf dat die zoveel tickets weggeven, elk kwartier, 10 dagen lang. Zegt me eerlijk dat de verkoop niet zo goed loopt, maar dat het vooral verlies incasseren zal zijn en mensen proberen te overtuigen de komende jaren wel betalend binnen te krijgen. Meen me te herinneren dat er vorig jaar ook een pak volk gratis is kunnen gaan. Op Core ook twee jaar gedaan en uiteindelijk toch gewoon de boel opgedoekt. Oppassen dat de mensen het niet vanzelfspreken vinden dat ze gratis gaan.
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
465
254
Ondertussen ook eindelijk zaterdagtickets gewonnen, dus mag van de lijst worden gehaald.
 
Laatst bewerkt:

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
380
303
Wel bijzonder dat we hier de discussie voeren over of het festival nog wel kan blijven bestaan door de grote hoeveelheden gratis weggegeven tickets, maar dat ze wel promoten met een dit jaar groter en uitgebreider festivalterrein:unsure:
ADKq_NbnyEEJWFj5yNSrDvOWcXu7nL6QrMz-AmlFLkLn9ahq2aKI57Fo73vIbgbryy4DWlKikDwLflgoEwtXJoZToQW7-XolM-eW4ZOYMgO_mG3N-q6EUng8oIGMVd4QkaofQX5TIwyGVeUBmGT974U92ZzC=s0-d-e1-ft
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.123
945
Wel bijzonder dat we hier de discussie voeren over of het festival nog wel kan blijven bestaan door de grote hoeveelheden gratis weggegeven tickets, maar dat ze wel promoten met een dit jaar groter en uitgebreider festivalterrein:unsure:
ADKq_NbnyEEJWFj5yNSrDvOWcXu7nL6QrMz-AmlFLkLn9ahq2aKI57Fo73vIbgbryy4DWlKikDwLflgoEwtXJoZToQW7-XolM-eW4ZOYMgO_mG3N-q6EUng8oIGMVd4QkaofQX5TIwyGVeUBmGT974U92ZzC=s0-d-e1-ft
was ook wel nodig vond ik.
iedereen met TWOD Dag zocht verkoeling tussen de bomen bij de eet standjes
met dat water erbij is dat al veel relaxter
 
  • Leuk
Waarderingen: koekroeck

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.183
1.660
Wel bijzonder dat we hier de discussie voeren over of het festival nog wel kan blijven bestaan door de grote hoeveelheden gratis weggegeven tickets, maar dat ze wel promoten met een dit jaar groter en uitgebreider festivalterrein:unsure:
ADKq_NbnyEEJWFj5yNSrDvOWcXu7nL6QrMz-AmlFLkLn9ahq2aKI57Fo73vIbgbryy4DWlKikDwLflgoEwtXJoZToQW7-XolM-eW4ZOYMgO_mG3N-q6EUng8oIGMVd4QkaofQX5TIwyGVeUBmGT974U92ZzC=s0-d-e1-ft

Ik vind die Dageraad stage wel intrigerend op dat plannetje. Wat verder van de main en precies een meer afgesloten setting in vergelijking met de veredelde partytent die ze vorig jaar hadden opgesteld.
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
144
127
Ik ben er daarstraks voorbij gereden en in tegenstelling tot Werchter nog geen start van opbouw te bespeuren.
Maar op zich echt wel een mooie locatie.
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
292
329
Help deze Festileakers naar Live is Live:

Nog gezocht

vrijdag
musiclife->evt te ruilen voor 2 zaterdagtickets
Tompie> evt te ruilen voor 2 zaterdagtickets
Berninger
Lowlandicus->evt ruilen voor zaterdag als zondagstickets als die worden gewonnen
reaper ->1 evt ruilen voor 1 zaterdagticket
elo
FinkPloyd (1)

zaterdag
Gerrie
Leven is Leven
FinkPloyd (2)

zondag
Kevin
reaper
MadMandra
emilejol
Mark's kal
 
Laatst bewerkt:

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Help deze Festileakers naar Live is Live:

Nog gezocht

vrijdag
Gerrie
Mattman
jarne
Tinus101
musiclife->evt te ruilen voor 2 zaterdagtickets
Tompie> evt te ruilen voor 2 zaterdagtickets
Berninger
Lowlandicus->evt ruilen voor zaterdag als zondagstickets als die worden gewonnen
reaper ->1 evt ruilen voor 1 zaterdagticket
elo
FinkPloyd

zaterdag
Gerrie
Bwoite
Leven is Leven
FrankieD

zondag
Tinus101
Kevin
reaper
Nelios
MadMandra
emilejol
Mij mag je van de lijst halen. :)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Als ze elk jaar zoveel tickets weggeven, kunnen we dit topic in de toekomst beter omdopen tot "Festileaks BE Meeting".
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
320
245
Als ze elk jaar zoveel tickets weggeven, kunnen we dit topic in de toekomst beter omdopen tot "Festileaks BE Meeting".
Als dit festival tegen volgend jaar niet al gesneuveld is, wat ik geen ramp zou vinden met die GC praktijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.183
1.660
Als dit festival tegen volgend jaar niet al gesneuveld is, wat ik geen ramp zou vinden met die GC praktijken.

Altijd dat gehuil over die GC. Je hebt de keuze om te betalen om dicht bij een headliner te staan of niet, maar uiteindelijk heb je nog steeds van op het normale plein een goed zicht op dat hoofdpodium.

Moeten dagevents van Rock Werchter die een deel van de frontzone voorbehouden voor werknemers van KBC ook sneuvelen? Het concert van Springsteen? De Feuerzone bij Rammstein? Uiteindelijk komt het neer op vraag en aanbod en wie er de meerprijs voor wil betalen.
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
320
245
Altijd dat gehuil over die GC. Je hebt de keuze om te betalen om dicht bij een headliner te staan of niet, maar uiteindelijk heb je nog steeds van op het normale plein een goed zicht op dat hoofdpodium.

Moeten dagevents van Rock Werchter die een deel van de frontzone voorbehouden voor werknemers van KBC ook sneuvelen? Het concert van Springsteen? De Feuerzone bij Rammstein? Uiteindelijk komt het neer op vraag en aanbod en wie er de meerprijs voor wil betalen.
Tuurlijk komt het neer op vraag en aanbod, maar ieder mag zijn mening hebben hoop ik? Die van mij is dat ik een golden circle voor een meerdaags festival een zonde vind & iets wat ik liever niet verder zie evolueren tot meer evenementen. Dus wanneer deze praktijk niet rendeert, brengt mij dat deugd & geruststelling.
 

FrankieD

Playlistbediener
26 okt 2022
28
14
Help deze Festileakers naar Live is Live:

Nog gezocht

vrijdag
Gerrie
Mattman
jarne
Tinus101
musiclife->evt te ruilen voor 2 zaterdagtickets
Tompie> evt te ruilen voor 2 zaterdagtickets
Berninger
Lowlandicus->evt ruilen voor zaterdag als zondagstickets als die worden gewonnen
reaper ->1 evt ruilen voor 1 zaterdagticket
elo
FinkPloyd

zaterdag
Gerrie
Bwoite
Leven is Leven
FrankieD

zondag
Tinus101
Kevin
reaper
Nelios
MadMandra
emilejol
Mij mag je schrappen! šŸŽ‰šŸŽ‰
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken