Live is Live 2024

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
102
80
Wie weet valt eerste weekend juli voor sommige acts dan weer te laat?

Edit: blijft altijd wel een stevige periode om te overbruggen, van Rock Am Ring weekend tot 7 juli. En dan nog week erna Mad Cool en NOS.
On the other side, feit dat RW voor dat weekend kiest is wellicht omdat er voldoende aanbod is aan de namen die ze moeten hebben. Anders bleven ze in weekend ervoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
On the other side, feit dat RW voor dat weekend kiest is wellicht omdat er voldoende aanbod is aan de namen die ze moeten hebben. Anders bleven ze in weekend ervoor.
Is toch gewoon eerder omdat ze altijd in het eerste weekend van juli zitten?Juni heeft alleen opeens een extra weekend
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
606
446
Oeh de Smashing Pumpkins zou ik heel erg blij van worden. Ondanks dat ik niet gigafan ben van hun nieuwe materiaal is dat live gewoon een hele sterke band.
 

redondo28

Randprogramma
10 mei 2023
161
126
On the other side, feit dat RW voor dat weekend kiest is wellicht omdat er voldoende aanbod is aan de namen die ze moeten hebben. Anders bleven ze in weekend ervoor.
alles moet wijken voor foo fighters, is nog al een gebeurd (2016?) en toen stuikte Dave van het podium.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Wie weet valt eerste weekend juli voor sommige acts dan weer te laat?

Edit: blijft altijd wel een stevige periode om te overbruggen, van Rock Am Ring weekend tot 7 juli. En dan nog week erna Mad Cool en NOS.
De gemiddelde Rock Am Ring band heeft denk ik ook meer aan een Graspop, Hellfest, Hurricane,... die allemaal in juni vallen.
Terwijl de gemiddelde RW band dan weer meer naar Roskilde, Mad Cool, NOS Alive, Glastonbury,... kan kijken

Natuurlijk met een paar korreltjes zout te nemen.
 
  • Winning
Waarderingen: mattman

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
682
467
Volgens mij ook The Smashing Pumpkins naar live is live. Als je dit op zelfde manier ingeeft als The National krijg je ook die pagina. Betekent ook dat Green Day laat aan hun stadiontour begint.
Ik krijg niet de pagina die met een wachtwoord beschermd is, maar deze hier:

1697792960522.png
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
606
446
Nee, ik heb die naam ook al geprobeerd. Heb ook flinke wat andere indie-darlings geprobeerd maar nog geen resultaat. Echt alleen op The National en Smashing Pumpkins.
 

Brombeer

Campingartiest
10 sep 2021
61
62

Website is vernieuwd en de namen staan online!
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Volgens mij ook The Smashing Pumpkins naar live is live. Als je dit op zelfde manier ingeeft als The National krijg je ook die pagina. Betekent ook dat Green Day laat aan hun stadiontour begint.
Heel dik geregeld van hen hoor. Maar ja, kijk. Als RW ze geen HL-plek kan geven..
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
606
446
Oke, het is dus officieel. De zondag met Smashing Pumpkins staan in ieder geval op de radar. Als de rest van de line-up in orde is ga ik het absoluut overwegen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Nog altijd aan het rouwen om The National. 2024 was het jaar waarin alle sterren goed stonden.
 

nathanvdk

Randprogramma
18 aug 2022
183
161
Ik overweeg nu al voor combiticketje, wil ze gwn beide zeer graag zien. Ik zie nu wel geen tijdstip staan voor optreden the national, hopelijk show van 2 uur!
 

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
154
105
Ik overweeg nu al voor combiticketje, wil ze gwn beide zeer graag zien. Ik zie nu wel geen tijdstip staan voor optreden the national, hopelijk show van 2 uur!
Ook een ander dag dan dat we via de eerdere link zagen (mochten mensen het al in de agenda hebben gezet).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken