Live Is Live 2023 - Nieuws & Geruchten

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Oké, maar dan nog zet je dergelijke evenementen toch niet naast elkaar in dezelfde stad op dezelfde datum? Dat lijkt me nou niet bepaald bevorderlijk voor de ticketverkoop van beiden. Dan kun je beter datums of geografisch spreiden zou ik zeggen...
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.244
Oké, maar dan nog zet je dergelijke evenementen toch niet naast elkaar in dezelfde stad op dezelfde datum? Dat lijkt me nou niet bepaald bevorderlijk voor de ticketverkoop van beiden. Dan kun je beter datums of geografisch spreiden zou ik zeggen...
Is een totaal ander doelpubliek
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Ik geloof jullie zo, maar in mijn eigen belevingswereld is het vreemd, want is de doelgroep die met beiden wordt aangesproken niet zo enorm verschillend. Maar dat zal blijken met de programmering voor de 25e die nog moet komen.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Ik geloof jullie zo, maar in mijn eigen belevingswereld is het vreemd, want is de doelgroep die met beiden wordt aangesproken niet zo enorm verschillend. Maar dat zal blijken met de programmering voor de 25e die nog moet komen.
OLT rivierenhof is een openlucht concertlocatie in een park waar er doorheen de hele zomer concerten zijn. Dit is daar 1 van. Is dus helemaal niet vreemd.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
dEUS lijkt op hun instagram story te hinten op Live=Live. Op zich gek omdat ze er vorig jaar stonden, maar nu wel met die nieuwe plaat op zak en in eigen stad... Aankondiging voor straks lijkt mij?
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
dEUS lijkt op hun instagram story te hinten op Live=Live. Op zich gek omdat ze er vorig jaar stonden, maar nu wel met die nieuwe plaat op zak en in eigen stad... Aankondiging voor straks lijkt mij?
Hinten? Dat is niet meer hinten maar bevestigen.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Lijken me de 2de dag te headlinen, mooie spot voor een thuismatch te spelen.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.945
1.993
Mwa. Ik ga ze al in de AB zien.

The War On Drugs ben ik wel nog aan het overwegen.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Benieuwd wie dEUS meeneemt. Er zijn wel wat bands die uitgesproken "fan" zijn van de band. Placebo, Elbow, Snow Patrol,... Maar lijkt me sterk dat ze veel namen van dat kaliber gaan kunnen overtuigen. Of worden het indie parels waar de band zelf fan van is.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
110 euro om deus vooraan te zien? Da's wel echt een beetje te gek.
Heb ook niet het gevoel dat die nieuwe nummers iets teweeg brengen eigenlijk.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.110
5.389
Benieuwd wie dEUS meeneemt. Er zijn wel wat bands die uitgesproken "fan" zijn van de band. Placebo, Elbow, Snow Patrol,... Maar lijkt me sterk dat ze veel namen van dat kaliber gaan kunnen overtuigen. Of worden het indie parels waar de band zelf fan van is.
Zo van dat cureren moet je nooit teveel voorstellen vind ik. Hangt er ook gewoon maar af wie er kan en beschikbaar is.
Een Millionaire zal er wel bijkomen zeker?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken