Live Is Live 2023 - Nieuws & Geruchten

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
Ze menen het wel daar op linkeroever, er staan gewoon nu al borden aan de afrit voor het festival... 😉
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
273
176
Enig idee wanneer er nog een nieuwe naam komt? The War On Drugs is eigenlijk al reden genoeg maar toch....
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
Enig idee wanneer er nog een nieuwe naam komt? The War On Drugs is eigenlijk al reden genoeg maar toch....
Geen idee, het valt mee ook op dat je op de site niet terugvindt hoelang het festival gaat duren. Volgens het facebookevenement gaat het enkel door op 24 juni. Was er gecommuniceerd geweest dat het festival maar 1 dag gaat duren dit jaar?

De site is trouwens een kopie van de site van Hear Hear, de beige/roze/groene kleuren zijn ook integraal overgenomen.

 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
290
168
Ik had van buurtbewoners gehoord dat dit het enige festival zou worden op Linkeroever omdat 'hiermee alle festivaldagen voor die locatie zijn opgebruikt'. Het aantal festivaldagen voor die locatie was in het verleden altijd 3. Dus ik vermoed dat Live is Live wel weer 3 dagen zal worden, maar zeker is dat niet natuurlijk.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
273
176
Inmiddels zijn er al behoorlijk wat kaarten verkocht. Maar komt er ook nog wat nieuws over de Line-Up binnekort? TWOD is voor mij genoeg reden geweest voor een kaartje, maar ben toch wel benieuwd wat er nog volgt.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Ik vind de stilte net een positief signaal. Geeft aan dat ze aan de lineup aan het werken zijn, in plaats van gemakshalve de affiche op te vullen met BE/NL artiesten zoals vorig jaar.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.124
1.530
Ik vind de stilte net een positief signaal. Geeft aan dat ze aan de lineup aan het werken zijn, in plaats van gemakshalve de affiche op te vullen met BE/NL artiesten zoals vorig jaar.

Ik ga zo hard lachen als de overige twee spots ingevuld gaan worden door Ozark Henry en K's Choice.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Ik vraag me vooral af of er nog een dag/dagen aan worden toegevoegd. Een festival opbouwen om maar 1 dagje te gebruiken is ook altijd jammer.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.063
902
Ik vraag me vooral af of er nog een dag/dagen aan worden toegevoegd. Een festival opbouwen om maar 1 dagje te gebruiken is ook altijd jammer.
vorig jaar waren het er 3 ?
zou me straf lijken als het er nu maar 1 is dan
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
273
176
Ik ga zo hard lachen als de overige twee spots ingevuld gaan worden door Ozark Henry en K's Choice.
Ja daar ben ik dus ook bang voor haha. Aangezien de verkoop best verloopt hoeven ze niet zo uit te pakken verder....

Er mag nog wel iets bij. Uit de hoge hoed (en misschien wel iets te mooi om waar te zijn); London Grammar. BIffy Clyro, Elbow, Smashing Pumpkins.
Maar ook; Pet Shop Boys, First Aid kit, noem maar op. TWOD kan erg veel namen voor zich hebben in de breedte.

Als het NL/Belgisch aangevuld gaat worden; De Staat, Black Box Revelation,
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Ik ga zo hard lachen als de overige twee spots ingevuld gaan worden door Ozark Henry en K's Choice.
Tuurlijk komen er nog Belgen bij. Maar dat ze niet meteen alles aangekondigd hebben (zoals vorig jaar het geval was), is een teken dat er nog aan gewerkt wordt/werd. En dan kijk je toch weer richting internationale namen.

Heb zelf stiekeme hoop op St Vincent. Zit in juni weer in Europa, heeft nog niet in België gespeeld met haar laatste plaat, en als ik me niet vergis werd haar (geannuleerde) show in De Roma door FKP Scorpio geboekt.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Ik vraag me vooral af of er nog een dag/dagen aan worden toegevoegd. Een festival opbouwen om maar 1 dagje te gebruiken is ook altijd jammer.
Het valt alvast op dat de alternatieve dag verplaatst is naar zaterdag. Vorig jaar was dat nog op vrijdag en toch was het de enige dag met een grote opkomst. Doet toch vermoeden dat er minstens 1 dag minder zal zijn. Eerder zaterdag-zondag dan. Dus misschien nog een dag met vooral BE/NL acts? Of opnieuw een familiedag of retro dag. Ben benieuwd.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Het valt alvast op dat de alternatieve dag verplaatst is naar zaterdag. Vorig jaar was dat nog op vrijdag en toch was het de enige dag met een grote opkomst. Doet toch vermoeden dat er minstens 1 dag minder zal zijn. Eerder zaterdag-zondag dan. Dus misschien nog een dag met vooral BE/NL acts? Of opnieuw een familiedag of retro dag. Ben benieuwd.
Kan ook te maken hebben met de beschikbaarheid van bands. Maar buitenom dat opvallend idd dat TWOD op de zaterdag staat. Als je vorig jaar als referentie neemt is TWOD een grote naam en zet je die liever op de vrijdag of zondag.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.113
5.390
Het valt alvast op dat de alternatieve dag verplaatst is naar zaterdag. Vorig jaar was dat nog op vrijdag en toch was het de enige dag met een grote opkomst. Doet toch vermoeden dat er minstens 1 dag minder zal zijn. Eerder zaterdag-zondag dan. Dus misschien nog een dag met vooral BE/NL acts? Of opnieuw een familiedag of retro dag. Ben benieuwd.
Wordt gemikt op 3 dagen hoor … die spelen gewoon die dag dat beste uitkwam met de planning
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.124
1.530
Kings of Leon zou wel een aardige headliner zijn voor die dag als ze er een sterke co-head als Franz Ferdinand bij kunnen zetten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken