Linkin Park

• Onderwerp starter Onderwerp starter JB.
  • Startdatum Startdatum
Dat Ticketmaster een ongelooflijk kut bedrijf is was me al wel duidelijk maar echt WTF dit. We gaan met 3 man en hadden alle 3 Rear GA tickets. Nu krijgen we dus random zitplaatsen aangewezen waardoor je dus niet eens meer bij elkaar zit en ook nog achter het podium wordt geplaatst. En dat is dan zogenaamd een upgrade naar een premium zitplaats.
Bekijk bijlage 14162Bekijk bijlage 14163
Waren er al Noord tickets? Of gaan ze binnenkort nog een lading tickets beschikbaar stellen? Ik heb namelijk ook deze 'upgrade'.

Bij mij zijn de tickets ook omgezet en ik hoor het van heel veel mensen. In de mail staat ook dat het nu een 360° podium is, dat hebben we al meer gezien deze tour dus dat lijkt me wel aannemelijk. Je zit dus niet "achter" het podium. Dat zou ik wel compleet achterlijk zijn geweest.
Wij zitten ook niet bij elkaar terwijl we eigenlijk met een man of 15 zouden gaan, dat is wel echt zonde. Ik heb nog het geluk dat ik in het midden op rij 2 zit, dus wel echt goed zicht, schrale troost.

Hier ook een ticketvraag: Kan je als niet-LPU Passport member zomaar 'LPU Passport Plus Presale' tickets overkopen of wordt daarop gecontroleerd?

Hier ook een ticketvraag: Kan je als niet-LPU Passport member zomaar 'LPU Passport Plus Presale' tickets overkopen of wordt daarop gecontroleerd?
Zal niet op gecontroleerd worden, eerder dat deze mensen als eerste tickets mochten kopen.

• Leuk
Waarderingen: Parfex
GsNKiuJbgAAy1js

• Leuk
Waarderingen: won666 en Lauraa
Voor de voetballiefhebbers: morgen de Champions League finale
Voor de niet voetballiefhebbers: Linkin park doet de halftime show

Houd je van voetbal en Linkin park: alleen maar winnen!
Correctie op me zelf: het is een kick off show, dus voor de wedstrijd en hij schijnt te worden gestreamd op het YouTube kanaal van Uefa

had iemand al benoemd dat Download UK perfect zou passen 14 juni 2026? Tussen de 2026 data van Linkin Park 🤔

Vanavond eerste show deze tour, NovaRock...

benieuwd naar de setlist
Hopelijk veel van het nieuwe album en een paar classics. Emily is echt verschrikkelijk goed op From Zero. Klein detail maar ik vind de merch er ook goed uitzien, dat wordt weer naar huis van Werchter met een extra T-Shirt.

Users who are viewing this thread