Linkin Park

• Onderwerp starter Onderwerp starter JB.
  • Startdatum Startdatum
Linkin Park In the end op 1 in de Q music top 1000 en op plaats 5 in de Stubru tijdloze 100. Je voelt aan alles dat de band terug leeft onder het publiek.

• On fire
Waarderingen: Joe
Ik denk dat je nu wel kunt stellen dat Linkin Park toch wel de populairste rockband van het moment is

De grote hype is over. Van een groep die drie keer het Sportpaleis zou kunnen vullen zijn ze nu teruggevallen tot hun normaal niveau (één keer een Sportpaleis) 40 USD is wel een heel democratische prijs. In Arnhem (optreden einde juni) starten de schaarse beschikbare tickets vanaf meer dan 130 Euro.

De grote hype is over. Van een groep die drie keer het Sportpaleis zou kunnen vullen zijn ze nu teruggevallen tot hun normaal niveau (één keer een Sportpaleis) 40 USD is wel een heel democratische prijs. In Arnhem (optreden einde juni) starten de schaarse beschikbare tickets vanaf meer dan 130 Euro.

Natuurlijk is hij wat gaan zakken t.o.v. de eerste paar maanden, maar dat is ook logisch. Ik denk dat heel Europa nog steeds enorm hyped is om ze hier te ontvangen van de zomer, zo veel kansen zijn er nog niet geweest om ze live aan het werk te zien + er komen nog wat nieuwe singles aan.

Desalniettemin wel heel blij dat ik ze al tijdens de mega hype in Parijs heb gezien, denk ook niet dat daar nog iets bij in de buurt komt qua sfeer/ontlading. Heb na Werchter mooi vergelijkingsmateriaal in ieder geval :)

Overigens die nieuwe single, hij pakte me wel meteen maar is ook niet heel veel meer gaan groeien, waar sommige voorgangers dat wel deden.

• Leuk
Waarderingen: Yentel De Buyser
Zullen wel weer afzakken naar hun normaal niveau en dat is nog altijd het met gemak uitverkopen van een Sportpaleis en headlinen van festivals.

Ik zie hetzelfde volgend jaar gebeuren met Oasis als die dan ook nog touren. Bij bekendmaking zag ik ze met gemak een TW Classic op hun eentje uitverkopen. Volgend jaar zal die hype al heel wat minder zijn.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Zullen wel weer afzakken naar hun normaal niveau en dat is nog altijd het met gemak uitverkopen van een Sportpaleis en headlinen van festivals.

Ik zie hetzelfde volgend jaar gebeuren met Oasis als die dan ook nog touren. Bij bekendmaking zag ik ze met gemak een TW Classic op hun eentje uitverkopen. Volgend jaar zal die hype al heel wat minder zijn.
Denk dat de hype (voor beiden) ook een beetje minder zal zijn als ze de eerste show in België achter de rug hebben.

Oasis zal de Classic TW weide nog wel voltrekken hoor.
daarna zal het inderdaad wat minder zijn op het vaste land
in de UK is de gekte nog lang niet voorbij

Blijkbaar verkoopt Ac/Dc ook een pak minder tickets in de States dan verwacht en moeten ook zij naar venues worden over geplaatst met minder capaciteit. Ik denk dat de Amerikanen die hoge prijzen beginnen niet meer te slikken!

Oasis zal de Classic TW weide nog wel voltrekken hoor.
daarna zal het inderdaad wat minder zijn op het vaste land
in de UK is de gekte nog lang niet voorbij
Denk dat er toch wel sterke undercard nodig zal zijn, beetje zoals Robbie dit jaar. Combi met Bryan Adams en Texas maakt het ijzersterk.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread