King Gizzard and the Lizard Wizard

snoep

Randprogramma
28 jan 2023
160
217
@Tinus101 voor jeugdige en chaotische rock moet je de eerste werken checken: Willoughby's Beach en 12 Bar Bruise

Verder zijn er al veel goede suggesties gedaan. Ik denk dat je ook nog Fishing for Fishies kan toevoegen aan je lijstje.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Yes! Heel cool, ben benieuwd. Goeie titel alvast 😎

Als je dacht dat Ice, Death… al een te lange album naam was, slecht nieuws lol.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lowlandicus

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Toch maar weer een pre order voor de nieuwe LP geplaatst trouwens. Blaze Worship edition, zou een geel/oranje/rode splatter moeten zijn. Ze gaan niet heel hard trouwens. Alle edities in de EU webshop zijn nog beschikbaar. Is weleens anders geweest, 2 uur na de drop...

Linkje voor geïnteresseerden: https://eu.gizzverse.com/
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.366
10.199
Toch maar weer een pre order voor de nieuwe LP geplaatst trouwens. Blaze Worship edition, zou een geel/oranje/rode splatter moeten zijn. Ze gaan niet heel hard trouwens. Alle edities in de EU webshop zijn nog beschikbaar. Is weleens anders geweest, 2 uur na de drop...

Linkje voor geïnteresseerden: https://eu.gizzverse.com/
Goede titel wel. Enig idee wat die andere varianten zijn? Wil toch wel eens een KG-LP in huis hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Goede titel wel. Enig idee wat die andere varianten zijn? Wil toch wel eens een KG-LP in huis hebben.
F9DB77B4-F170-459C-8B1D-3964AD8DEAF2.png

Hier het hele overzicht. Enkele US en AUS varianten zijn al uitverkocht, maar als je geen torenhoge verzendkosten + invoerkosten wilt betalen zou ik sowieso voor de EU store gaan :)
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Store nog eens gecheckt. Nu in de EU alleen nog Lidless Eye beschikbaar, en in AUS alleen Ice and Ash. Verder alles uitverkocht. Maar het verbaast me eigenlijk dat er überhaupt nog varianten beschikbaar zijn. Dacht dat het altijd veel sneller uitverkocht raakte. Maar herinner mij ook vooral dat toen met Butterfly 3000 er een enorme run was op al die verschillende taal varianten (ik heb de Nederlandse gelukkig kunnen bemachtigen!), bij gewone vinyl kleur varianten valt het blijkbaar toch wel mee. Zie dat er van Changes ook nog steeds een variant beschikbaar is in de EU store, de Liquid Moon versie die ik zelf ook heb. Eigenlijk wel prima om te zien, zo kan iedereen die het wil toch nog aan een bijzondere variant komen, en moet je er alleen snel bij zijn als je eerste keus wilt hebben.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Tering, al 13 varianten beschikbaar bij de eerste drop.
Wel eerste en enige drop waarschijnlijk hoor. Komen bij de laatste albums zelden of nooit meer varianten bij, als ik het goed heb. Alleen standaard zwarte, als ze al bijdrukken. Laminated Denim bijvoorbeeld is volgens mij helemaal niet meer beschikbaar nu.

Maar ja, het zijn er een hoop. Heb ook nog niet eerder gezien dat ze per continent andere varianten deden. Normaal worden dezelfde opties over alle continenten verdeeld, dacht ik.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Liefhebbers voor een 10 minuten durende versie van Gaia op deze mooie zaterdagochtend? Wat een band is het ook. Eindelijk een écht goede opname van deze live versie met de “evil 5/4 jam” in het midden. Opgenomen in Frankrijk aan het begin van de Europese tour dit voorjaar, als ik het me goed herinner:

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken