Jouw ultieme en laatste tip voor Rock Werchter 2023

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
568
534
Ik vind trailschoenen altijd wel ideaal. Zitten qua comfort tussen sneakers en wandelschoenen in. Geen zware lompe schoenen aan je voeten, meestal ook waterdicht/proof.
Lage Elten veiligheidsschoenen.

Wegen niks, kan er dagenlang op door (heb ze vroeger voor m'n baantje bij de post dagelijks aangehad c.a. 25km lopen per dag). Bijkomend voordeel is een stalen neus als iemand op je voeten gaat staan in een moshpit. Gister maar eens een nieuw paartje aangeschaft (oude waren 7 jaar oud).

Afìn ik dwaal een beetje af haha.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.202
7.455
Hoge wandelschoenen zijn juist zwaar. We zijn niet in de bergen.
ze zijn misschien zwaar maar ze bieden wel stukken meer steun voor je voeten dan sneakers
ik begrijp ook niet hoe mensen 4 dagen kunnen staan en lopen op slippertjes/sneakers. denk dat mijn voeten het dan na 1 dag al opgeven
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
698
636
De Smaakfabriek heeft buiten lokaal bier ook Gin van De Cort (inclusief cocktails).

En das verdomd goeie ouwe Gin!
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.784
3.734
Bij de smaakfabriek speciaalbiertjes voor 1.5 munt. En dan krijg je nog 0.33 ipv 0.25 ook! Paar tripels enzo halen voor het wachten op Fredje
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.784
3.734
Absoluut, jammer dat ik het donderdag nog niet wist voor Iggy maar goed.
Heb het idee dat heel veel het nog niet weten.. bij het wachten op Editors ook geen kop die naar die toiletten ging 😅

Tijdens Xavier Rudd me een slag over de kop zuipen en dan half lam springen en dansen op Fred, kan al niet wachten!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.181
10.532
Absoluut, jammer dat ik het donderdag nog niet wist voor Iggy maar goed.
Heb het idee dat heel veel het nog niet weten.. bij het wachten op Editors ook geen kop die naar die toiletten ging 😅

Tijdens Xavier Rudd me een slag over de kop zuipen en dan half lam springen en dansen op Fred, kan al niet wachten!!
En Tripels worden ook alleen maar lekkerder als ze warmer worden. DUs enjoy!
 
  • Winning
  • Thinking
Waarderingen: Mark's Kal en EdsjeFCB

Gebruikers die dit onderwerp bekijken